En daarna krijg je het weer bloedheetquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:45 schreef DemonRage het volgende:
Is het niet heerlijk als je een glas koud water drinkt en bij elke slok voel je het koude water door je slokdarm naar beneden zakken.
Ja dat gevoel is goddelijkquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:45 schreef DemonRage het volgende:
Is het niet heerlijk als je een glas koud water drinkt en bij elke slok voel je het koude water door je slokdarm naar beneden zakken.
Dat valt mee. Heb ik geen last van iig.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:48 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
En daarna krijg je het weer bloedheet
Vergeet het maar, er komt zeker geen onweer in Limburg.quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:01 schreef Aelse het volgende:
Zo, accu's vol, kaartjes leeg. Kan iemand een portie STORM en wat onweer bestellen voor Zuid-Limburg? Dank u!
Sneeuw voor Ehv aub....quote:
Eens! 20 graden is warm genoeg...quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:06 schreef Poeke het volgende:
[..]
Sneeuw voor Ehv aub....
Het was leuk zolang het duurde maar nu het is genoeg geweest...
quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:22 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Instant griep. Dik verschil in temp. Je hebt het ook als je de supermarkt uitloopt
Gaat niet gebeuren morgen pakt zuid nederland er rustig nog 28/wquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:08 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Eens! 20 graden is warm genoeg...
Heb bij de Ola gewerkt. -25 in de koelcel. Ik ging dan wel eens gelijk naar buiten zodat ik 40 graden verschil had maar nooit ziek geweest. Op de expeditie en verpakkingsmateriaal afdelingen was ook het laagste ziekteverzuim.quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:08 schreef merino het volgende:
[..]Griep is een virus, heeft vrij weinig met temperatuur te maken (op eventuele verlaagde weerstand na dan)
Er stond één of twee topics eerder wel een van 20 augustus 2009 geloof ik, iig 2009 in augustus...quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:12 schreef Maver24 het volgende:
Kunnen jullie het nog herinneren 3 of 4 jaar geleden dat het op een donderdag in augustus ook heel erg warm was. Iemand daar nog een kaartje van. Was in midden van augustus. Was toen naar Duitsland naar Keulen geweest met de ICE trein naar de gamesbeurs. Ik heb het toen echt warm gehad.
Bij temperaturen onder nul vriezen de meeste virussen ook dood, dus dat zou het kunnen verklaren.quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:16 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Heb bij de Ola gewerkt. -25 in de koelcel. Ik ging dan wel eens gelijk naar buiten zodat ik 40 graden verschil had maar nooit ziek geweest. Op de expeditie en verpakkingsmateriaal afdelingen was ook het laagste ziekteverzuim.
Lokaal kan er misschien mogelijkerwijs een regen/onweersbui komenquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:01 schreef Aelse het volgende:
Zo, accu's vol, kaartjes leeg. Kan iemand een portie STORM en wat onweer bestellen voor Zuid-Limburg? Dank u!
Ja. Toen had ik het goede plan om een dagje te gaan shoppen met een nichtje, in Emmen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:12 schreef Maver24 het volgende:
Kunnen jullie het nog herinneren 3 of 4 jaar geleden dat het op een donderdag in augustus ook heel erg warm was. Iemand daar nog een kaartje van. Was in midden van augustus. Was toen naar Duitsland naar Keulen geweest met de ICE trein naar de gamesbeurs. Ik heb het toen echt warm gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |