Daarom overgestapt op Thuiszorg, lekker uitwaaien op de fietsquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, dat. Blij dat ik dat werk niet meer doe, daar was het om te stikken
Stoeltje erbijquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:19 schreef Olga het volgende:
[..]
In de supermarkten die vandaag open waren ook. Ik was er vanmiddag bij eentje en has echt zin om daar een uur te blijven. Heerlijk
Sowieso, het geluid van al die mensen op een dag. Dan zit ik 's avonds wel even in radiostilte om de rust te herpakkenquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:19 schreef spijkerbroek het volgende:
Strandwacht lijkt me ook niet zo fijn, om eerlijk te zijn.
Niet (alleen) vanwege de hoge temperatuur, maar vooral vanwege het enorm grote aantal grote en kleine ongelukjes, want de stranden stromen vol op zo'n dag.
quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:21 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Stoeltje erbij
En dan naast het gekoelde bier gaan zitten
Dat lijkt me wel wat
Instant griep. Dik verschil in temp. Je hebt het ook als je de supermarkt uitlooptquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:20 schreef -CRASH- het volgende:
Of iemand die in een koelcel werkt en komt naar buiten... die krijgt een slag voor z'n harses
Of het extreem geil worden omdat er veel moois langsloopt, maar er niet op af mag stappenquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:19 schreef spijkerbroek het volgende:
Strandwacht lijkt me ook niet zo fijn, om eerlijk te zijn.
Niet (alleen) vanwege de hoge temperatuur, maar vooral vanwege het enorm grote aantal grote en kleine ongelukjes, want de stranden stromen vol op zo'n dag.
Blauwe ballenquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:29 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Of het extreem geil worden omdat er veel moois langsloopt, maar er niet op af mag stappen
De zon zweetquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:37 schreef kebabkever het volgende:
Zwolle , regen uit het niets .. Blauwe lucht ook nog. Heel vreemd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |