ik ga juist onder een hete douche staan. Als ik er dan onder vandaan kom is het lekker koelquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:45 schreef Resistor het volgende:
[..]
Ga onder de koude douche staan, en probeer te blijven staan. Veel effectiever
Daar word je dan na een poosje weer zo rimpelig van...quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:45 schreef Resistor het volgende:
[..]
Ga onder de koude douche staan, en probeer te blijven staan. Veel effectiever
Het is hier nog 36 graden.quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:48 schreef Norrage het volgende:
Hier gaan de truien aan hoorwat een contrast met binnenland
Hier nog geen drup gevallen, de zon schijnt zelf weer een beetje vaag.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:44 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik zie op de radar dat er bij ons wat regen?overkomt. Valt alleen niks ofzo
An en Eefje hadden daar ook moeite mee.quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:55 schreef Aelse het volgende:
Ik had net moeite de kelder weer te verlaten, daar is het nu 12 graden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
in de file vanaf het strand omdat het daar koeler wasquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:58 schreef -CRASH- het volgende:
waar zijn de schreeuwers van geef mij maar 30+.......
quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:58 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
An en Eefje hadden daar ook moeite mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:58 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
An en Eefje hadden daar ook moeite mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Kneusjes zijn het....quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:59 schreef Klonk het volgende:
[..]
in de file vanaf het strand omdat het daar koeler was
quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:46 schreef Skitzofrenix het volgende:
[..]
ik ga juist onder een hete douche staan. Als ik er dan onder vandaan kom is het lekker koel
vanaf woensdagquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:58 schreef tompsv18 het volgende:
Wanneer gaat het een keer afkoelen dan? Tering wat heb ik een pleurishekel aan dit weer.
àls je in het zuiden woont wordt het morgen nog een warm dagje, niet zo warm als vandaag gelukkigquote:Op zondag 19 augustus 2012 19:04 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Morgen werd het toch ook al minder?
Dan heb ik weer pech. Hopelijk wel wat regen tussendoor.quote:Op zondag 19 augustus 2012 19:06 schreef Klonk het volgende:
[..]
àls je in het zuiden woont wordt het morgen nog een warm dagje, niet zo warm als vandaag gelukkig
Wauwquote:Op zondag 19 augustus 2012 19:07 schreef alors het volgende:
Er begint hier iets van frisse wind te waaien
ik mag morgen gelukkig weer aan het werk, in een auto met aircoquote:Op zondag 19 augustus 2012 19:07 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dan heb ik weer pech. Hopelijk wel wat regen tussendoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |