merciquote:Op zondag 19 augustus 2012 15:28 schreef Daywalk3r het volgende:
Poll: Gaan we het record verbreken?
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:Op zondag 19 augustus 2012 15:28 schreef Daywalk3r het volgende:
Poll: Gaan we het record verbreken?
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Maximum bereikt? Want?quote:Op zondag 19 augustus 2012 15:32 schreef Van_Poppel het volgende:
Max temperaturen zijn inmiddels bereikt. Geen record vandaag dus.
Dat is vandaag helemaal niet gebeurd? Dus snap je stelling niet.quote:Op zondag 19 augustus 2012 15:33 schreef Pietverdriet het volgende:
Zoals zovaak klopt men verwachte weerextemen op. Hittegolf des doods, onweercatastrofe.
Ik moet er trouwens niet aan denken dat dit nog bijvoorbeeld een week zo door zou gaanquote:Op zondag 19 augustus 2012 15:33 schreef Pietverdriet het volgende:
Zoals zovaak klopt men verwachte weerextemen op. Hittegolf des doods, onweercatastrofe.
Ooh nee asjeblieft niet zeg!quote:Op zondag 19 augustus 2012 15:35 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Ik moet er trouwens niet aan denken dat dit nog bijvoorbeeld een week zo door zou gaan
Nee? Hitterecord zou sneuvelen, weermannen op de radio die vertellen op ouderen te letten, etc.quote:Op zondag 19 augustus 2012 15:35 schreef Narasan het volgende:
[..]
Dat is vandaag helemaal niet gebeurd? Dus snap je stelling niet.
Ik ook niet, maar ik gok dat je er ook nog aan zou gaan wennen op den duurquote:Op zondag 19 augustus 2012 15:35 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Ik moet er trouwens niet aan denken dat dit nog bijvoorbeeld een week zo door zou gaan
Na een paar dagen ben je eraan gewend en is het heerlijk. Ik vind het nu al fijn dat je gewoon dansend uit de douche kan komen zonder dat je het ook maar een klein beetje koud krijgtquote:Op zondag 19 augustus 2012 15:35 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Ik ook niet, dan is het huis helemaal opgewarmd, en de smog bezorgd mij nu al kortademigheid.quote:Op zondag 19 augustus 2012 15:35 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Inderdaad, nog maar ruim een uur stijgen en er moet nog bijna 3 graden bij...quote:Op zondag 19 augustus 2012 15:24 schreef Klonk het volgende:
moet nog hard stijgen, dit zijn voor een record de belangrijke uurtjes, maar ondanks mijn optimisme vanmorgen denk ik dat we het niet gaan halen.
Ik denk het ook niet... er schuift nu een deken van wolken over nederland heen, echt in rap tempo....quote:Op zondag 19 augustus 2012 15:42 schreef RemcoW23 het volgende:
Ik denk dat die de 37 niet eens haalt. Zo hard zal het nu niet meer gaan toch? Neem aan dat de piek wel een beetje voorbij is zo rond dit tijdstip.
Nee, dat duurt nog zeker een uur, misschien wel twee.quote:Op zondag 19 augustus 2012 15:42 schreef RemcoW23 het volgende:
Ik denk dat die de 37 niet eens haalt. Zo hard zal het nu niet meer gaan toch? Neem aan dat de piek wel een beetje voorbij is zo rond dit tijdstip.
De piek lag gisteren even voor 17:00 uur, dus er kan nog wel wat bij, maar 2,5 graad lijkt me te veel gevraagd.quote:Op zondag 19 augustus 2012 15:42 schreef RemcoW23 het volgende:
Dat heeft ook invloed op je typen zo te zien? Moest het echt vijf keer lezen voor ik wist wat er stond.quote:Op zondag 19 augustus 2012 15:44 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Net nu ik eindelijk 10 minten de moet heb gehad om op balkon te zitten trekt het dicht
Stel je niet zo aan.quote:Op zondag 19 augustus 2012 15:45 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat heeft ook invloed op je typen zo te zien? Moest het echt vijf keer lezen voor ik wist wat er stond.
Blijkbaar jaquote:Op zondag 19 augustus 2012 15:45 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat heeft ook invloed op je typen zo te zien? Moest het echt vijf keer lezen voor ik wist wat er stond.
Ambro, immer subtielquote:Op zondag 19 augustus 2012 15:45 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Mijn fout, ik bedoelde eigenlijk de piek van het stijgen laat maar zeggen. Binnen nu en 2 uur zal ie toch minder hard stijgen dan in het begin van de dagquote:Op zondag 19 augustus 2012 15:43 schreef Arcee het volgende:
[..]
De piek lag gisteren even voor 17:00 uur, dus er kan nog wel wat bij, maar 2,5 graad lijkt me te veel gevraagd.
Ben een uur bezig geweest om mn badje te vullen in de tuin, zit er net in, bam volle wind en bewolking. Ook in noordwijk trouwensquote:Op zondag 19 augustus 2012 15:44 schreef Frankz0rz het volgende:
Temperatuur hier in Noordwijk plots gedaald van bijna 31 naar 25Lekker windje nu ook.
De raket ijsjes smaken me idd erg goed moet ik zeggenquote:Op zondag 19 augustus 2012 15:48 schreef Klonk het volgende:
Ik denk trouwens dat mijn bloedsuiker op dit moment even hoog is als de temperatuur buiten, we zijn kettingwaterijsjeseters hier
Toch nog de 40, al is het dan op 10 centimeterquote:Op zondag 19 augustus 2012 15:52 schreef NaturalScience het volgende:
Temperatuur op 10cm hoogte![]()
[ afbeelding ]
Hmm hier in Amsterdam klaart het nu weer op na een paar minuten aardige bewolking.quote:
Dat weten we, maar dit topic gaat over het weer.quote:Op zondag 19 augustus 2012 15:50 schreef Tauchmeister het volgende:
Niet uit te houden buiten in Eindhoven.
quote:Op zondag 19 augustus 2012 15:54 schreef Abed het volgende:
[..]
Dat weten we, maar dit topic gaat over het weer.
[..]
[..]
Ha-haquote:Op zondag 19 augustus 2012 15:54 schreef Abed het volgende:
[..]
Hmm +1, scherp.quote:Op zondag 19 augustus 2012 15:54 schreef Abed het volgende:
[..]
[..]
Das niet goed met dit warme weer, voor je het weet heb je een bosbrand...quote:
Welke FOK!-er was dat?quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:02 schreef StateOfMind het volgende:
Er liep net iemand voorbij in een spijkerbroek en zo'n sweater met een capuchon![]()
Staat zo stom om een overval te plegen in je kortebroek met teenslippers.quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:02 schreef StateOfMind het volgende:
Er liep net iemand voorbij in een spijkerbroek en zo'n sweater met een capuchon![]()
Wellicht iemand die hitte gewend is..quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:02 schreef StateOfMind het volgende:
Ik zal hem voor deze gelegenheid nog 1 keer deze voorspelling uit de kast halenquote:
Dan hoef je toch nog geen spijkerbroek aan te doen?quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:04 schreef Resistor het volgende:
Ik heb ook nog steeds een spijkerbroek aan, ik kan heel slecht tegen de zon, krijg ik jeukende rode vlekken van op mijn benen.
Capuchon-jongen?quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:02 schreef StateOfMind het volgende:
had hier in slotervaart wel wat spetters, nu is het weer opgeklaard.quote:Op zondag 19 augustus 2012 15:54 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Hmm hier in Amsterdam klaart het nu weer op na een paar minuten aardige bewolking.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |