SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Remco026 : 12 juli
MaryMouse: 21 juli
M.K: 1 september
Rave_NL: 10 december
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze maand:
Voor de actuele, individuele, statistieken van deze SC kan je kijken op http://www.fokkingstats.com
Topicreeks: DEF SC
Bijzondere toevoeging met het speciale geloofsmotto van de kerk v/d vrije geloofsbelijdenis en rijkdom van de profeet:
Ode aan de venusheuvel
O Venus.
Mooie heuvel.
Esses zijn UIers
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Thanksquote:
Zeker. Dat trainingsdorp is goed opgezet.quote:
Wat voor vette hap gaat er vanavond naar binnen?quote:
quote:
Je was nooit bezetquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:35 schreef samthegreat5 het volgende:
Ennn ze is op vakantie
I'm freee ^^
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:35 schreef samthegreat5 het volgende:
Ennn ze is op vakantie
I'm freee ^^
Sjips, als ik ook die nog op mijn te-lezen-lijst moet zetten, mag ik nu wel vast met pensioen.quote:
Frituurquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wat voor vette hap gaat er vanavond naar binnen?
quote:
Haha, just kiddin'quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]nu al uit het oog uit het hart
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:10 schreef samthegreat5 het volgende:
Hey MM, wil je me eens een titeltje van die to-see lijst van je toegooien?
Roger that. Thanksquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..], vroeg Thaboel ook al om.
Zal ik morgen even in de pm zetten, inclusief de films/docu's die ik al heb doorgehaald.
Nee.quote:
quote:
Dat is toch de health care reform, die niemand gelezen had, maar die wel binnen de korste keren goedgekeurd was?quote:
Waarin staat dat Pizza een groente is?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:42 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Dat is toch de health care reform, die niemand gelezen was, maar wel binnen de korste keren goedgekeurd was?
Ik snap alleen niet hoe een ex-marinier zo onzorgvuldig te werk kan gaan in combat.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:41 schreef samthegreat5 het volgende:
Hai, net Taxi Driver gekeken. Indrukwekkend einde.
Nee waarin iedereen verplicht verzekeringen moet afsluiten zonder dat men opties heeft bij welke verzekeraar, en als het de regering niet dunkt men je dan boetes kan opleggen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Waarin staat dat Pizza een groente is?
Ten eerste is het een film en ten tweede is het een oud-Marinier, en ten derde is het een oud-Marinier.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:43 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik snap alleen niet hoe een ex-marinier zo onzorgvuldig te werk kan gaan in combat.
Hiermee had je alles al samengevatquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:46 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ten eerste is het een film en ten tweede is het een oud-Marinier, en ten derde is het een oud-Marinier.
Hm, ja. Maar ok, punt 1 even niet meegenomen: goed om je heen kijken en niet als een zombie vooruitstrompelen leer je niet zomaar af tochquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:46 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ten eerste is het een film en ten tweede is het een oud-Marinier, en ten derde is het een oud-Marinier.
Ja als het na hoge dunkt stinkt kan je er om wedden dat er een Marinier voorbij komt.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hiermee had je alles al samengevat
Heb je wel eens een beach landing van de Mariniers gezien, een en al zombies.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:48 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hm, ja. Maar ok, punt 1 even niet meegenomen: goed om je heen kijken en niet als een zombie vooruitstrompelen leer je niet zomaar af toch.
Okquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:49 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Heb je wel eens een beach landing van de Mariniers gezien, een en al zombies.
De weekenden zijn topquote:
De laatste beach landingen die de Army maakte waren denk ik in Normandy. Plus dat het (beach landingen) geen normale taak voor de Army is, dus worden ze er ook niet op gedrilled om als een lijpe naar voren te rennen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:50 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ok. Hoe doet the army het dan?
Okquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:52 schreef -Amber- het volgende:
[..]
De laatste beach landingen die de Army maakte waren denk ik in Normandy. Plus dat het (beach landingen) geen normale taak voor de Army is, dus worden ze er ook niet op gedrilled om als een lijpe naar voren te rennen.
Curacao, Landmachtquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:54 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Waar zit je Remco, Aruba (Mariniers, of Curacao (Landmacht)?
Daarvoor zijn de oefeningen ook toch?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:51 schreef 026Remco het volgende:
[..]
De weekenden zijn top
Nee ik vermaak me prima hier, tot nu toe houden we een rustig tempo aan en wordt het langzaam opgebouwd.
Afgelopen week de eerste oefening gehad, 3 daagjes in het veld geweest en erachter gekomen dat het ontzettend wennen is met het klimaat hier, maar ook het terrein. Het grootste gedeelte van het terrein heeft een ondergrond van koraal of oud lava gesteente, waardoor het allemaal dus erg onstabiel loopt. Daarnaast is de begroeiing zo ontzettend dicht dat ontplooiing van een groep onmogelijk is en er met bepaalde soorten acties creatief omgegaan moet worden. Oww en elke plant priktOf het nou een cactus is of iets anders, alles heeft doorns of naalden
Goed voor jezelf en je buddy zorgen is hier ook veel belangrijker. Als je niet genoeg eet, val je gewoon om, als je niet vaak genoeg je sokken verwisselt en talkpoeder op je voeten smeert, trekken je poten het niet meer. Voldoende drinken is ontzettend belangrijk. 10 liter per dag alleen al aan drinkwater is zeker geen uitzondering en daar komt dan het water voor soepjes en dat soort dingen nog bij.
De oefeningen zijn bedoeld om ons bezig te houden, zodat we het eiland niet slopenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Daarvoor zijn de oefeningen ook toch?
Pareraquote:
Ja dacht ik al. Want als ik het goed heb is Savaneta enige jaren terug al overnomen worden door de Antillianse militie?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:58 schreef 026Remco het volgende:
[..]
De oefeningen zijn bedoeld om ons bezig te houden, zodat we het eiland niet slopen
[..]
Parera
Savaneta ligt op Arubaquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:59 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ja dacht ik al. Want als ik het goed heb is Savaneta enige jaren terug al overnomen worden door de Antillianse militie?
Ja echt wel, moet je eens naar Mahoema gaan. Oh nee kan je als makamba beter maar niet doen. Maar wel leuk zijn de verschillende baaien bij Hato waar de troep naar soort aanspoeld.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 02:02 schreef 026Remco het volgende:
Overigens als je hier een beetje weggaat van het toeristische gedeelte, blijkt dit eiland een grote vuilnisbelt te zijn...
Tante Amber verteltquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 02:04 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ja echt wel, moet je eens naar Mahoema gaan. Oh nee kan je als makamba beter maar niet doen. Maar wel leuk zijn de verschillende baaien bij Hato waar de troep naar soort aanspoeld.
Ben er wel eens geweest, en naar mijn menig zou de Nederlandse regering de stop uit dat pokke eiland moeten trekken, zijn ze van veel gedonder af.quote:
wouden zijn bossen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 02:15 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ben er wel eens geweest, en naar mijn menig zou de Nederlandse regering de stop uit dat pokke eiland moeten trekken, zijn ze van veel gedonder af.Vraag ook maar eens aan de Arubanen, of waarom denk je dat ze een status aparte van de rest van de Nederlandse Antillen (maar voornamelijk van Curacao) wouden hebben.
Ja klopt, maar je wil verdomme toch niet je helle term op de baai(en) door brengen. Trouwens heb vernomen dat St. Michiels baai niet meer in handen van def is?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 02:23 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
wouden zijn bossen.![]()
Daarnaast dient elke Arubaan voor Antilliaan uitgescholden te worden, gewoon omdat het kan.![]()
En er zijn genoeg leuke baaitjes op Curaçao, zolang je maar ver weg blijft van seaquarium, met z'n aangespoten Aruba zand...
Moest even opzoeken over wat je het nu eigelijk had, dus antwoord 2, nee.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 02:30 schreef samthegreat5 het volgende:
Hey Amber, ben jij bedreven in Sedative Relaxation?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 18 oktober 2012 01:34 schreef MaryMouse het volgende:Grow UP! en leer van de mensen die wél wat meegemaakt hebben
Correct.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 03:14 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Laat me raden, je hebt weer eens nachtdienst, en je dagpatroon is dus weer eens anders.
Oh ok. Een voormalige US militair van het bedrijfje waar ik bij werk vertelde het me net. Hij had het kennelijk ook aan een SF buddy van hem geleerd. Het hielp hem zelf om binnen 15 minuten in slaap te komen in ijzige schuttersputjes enzo. Wel handig lijkt me.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 02:49 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Moest even opzoeken over wat je het nu eigelijk had, dus antwoord 2, nee.
Enige wat ik kon vinden had met drugs/medicamenten te doen. Hij was zeker marinier?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 03:19 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Oh ok. Een voormalige US militair van het bedrijfje waar ik bij werk vertelde het me net. Hij had het kennelijk ook aan een SF buddy van hem geleerd. Het hielp hem zelf om binnen 15 minuten in slaap te komen in ijzige schuttersputjes enzo. Wel handig lijkt me.
Nee, naar de onderofficiersmess geweest, die eigenlijk een beetje dienst doet als all ranks mess en mezelf strontbezopen gezopen, en tis pas 23:00 hier. Wel soepel in die mess van die onderofficieren. Alles wordt gewoon afgestreept en je ziet maar wanneer je betaald, waarschijnlijk dus als mn loon weer is gestortquote:
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 05:07 schreef 026Remco het volgende:
Goeie zaak en ik heb me toch maar weer over laten halen om weer terug te komen naar de messdus mocht er nog een of ander berichtje komen dat niet te lezen is, dan weet je hoe laat het is
Snelle dienst Cobra
Dat zijn eigenlijk al die eilanden.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 02:02 schreef 026Remco het volgende:
Overigens als je hier een beetje weggaat van het toeristische gedeelte, blijkt dit eiland een grote vuilnisbelt te zijn...
Nee, geen marinier. Is een of andere speciale manier om in slaap te komen zonder drugs/meds.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 03:53 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Enige wat ik kon vinden had met drugs/medicamenten te doen. Hij was zeker marinier?
Schaapjes tellen?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:59 schreef m.k het volgende:
Ik heb wel eens gehoord van een experimentele techniek die eigenlijk niet gebruikt mag worden maar soms toch word toegepast in bijzondere omstandigheden. Het mag niet gebruikt worden omdat mensen er zwaar instabiel van worden wat kan leiden tot waanzin en agressiviteit jegens schapen
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:59 schreef m.k het volgende:
Ik heb wel eens gehoord van een experimentele techniek die eigenlijk niet gebruikt mag worden maar soms toch word toegepast in bijzondere omstandigheden. Het mag niet gebruikt worden omdat mensen er zwaar instabiel van worden wat kan leiden tot waanzin en agressiviteit jegens schapen
ssst t is geheimquote:
Hahaquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:10 schreef m.k het volgende:
of je gaat kaarsrecht in je bed liggen met je armen naast je lichaam en dan niet!!! bewegen tot je in slaap valt, ook niet als je neus kriebelt ofzo. Heb gehoord dat dat lache is
Ik denk alleen niet dat je er echt lekker op slaaptquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:13 schreef samthegreat5 het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd dat die shit als je het oefent ook nog best werkt.
Zal wel niet nee ;pquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:14 schreef m.k het volgende:
[..]
Ik denk alleen niet dat je er echt lekker op slaapt
ola dushiquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 14:53 schreef ErwinRommel het volgende:
Esses is een rare snijboon!
Goedenmiddag dames!
Knuffelpinda!quote:
Stalker!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 14:52 schreef Thaboel het volgende:
Misschien heb ik wat gemist maar is sammie aangenomen bij def?
Frietpan net ff schoon gemaakt, ga zo wat in het vet gooien, en daarna boodschappen doen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:07 schreef MaryMouse het volgende:
Huis is weer proper, dus nu even via uitzending gemist de Indië herdenking kijken. Daarna nog even boodschapjes doen.
poser... Doei ik duik de zee in. Latahquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:07 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Stalker!
En nee, ik volg Wijnand's voorbeeld door het er al op te zetten voordat m'n VO er nog door is.
Neem aan dat dat niet zo'n probleem zal zijn.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:23 schreef Thaboel het volgende:
[..]
poser... Doei ik duik de zee in. Latah
Nice, heb ik weer wat te doenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:54 schreef MaryMouse het volgende:
Oh, Sam vannacht 00:00 op NL2 "Battle for Haditha". Staat ook op mijn to-see-list
Volksaardquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:03 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Altijd moeilijk doen die Nederlanders
Hehe, je was net 2 minuten te laat hoorquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:03 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Altijd moeilijk doen die Nederlanders
Maakt met het tijdsverschil geen hol uit hoe snel ik hier middag heb, bij juillie is het dan automatisch avond.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:04 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hehe, je was net 2 minuten te laat hoor
Oh woops, ik las je post verkeerd. Je quote jezelf. Foutjequote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:05 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Maakt met het tijdsverschil geen hol uit hoe snel ik hier middag heb, bij juillie is het dan automatisch avond.
Goede uitlul smoesquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:05 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Oh woops, ik las je post verkeerd. Je quote jezelf. Foutje
Wil niet weten hoe jij op het toillet zit.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:08 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Is geen smoes, ik had gewoon even stront in m'n ogen
Ik maak de volgende keer wel een fotoquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:10 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Wil niet weten hoe jij op het toillet zit.
Mag ik daar hartelijk om bedanken. Wil niet blind worden.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:11 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik maak de volgende keer wel een foto![]()
Nee!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:12 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Mag ik daar hartelijk om bedanken. Wil niet blind worden.
Sorry was even op Pinterest. Ja hier gaat het lekker. Ik ben vandaag vrij en dus druk bezig met niks doen.quote:
Nice. Warm daar?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:28 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Sorry was even op Pinterest. Ja hier gaat het lekker. Ik ben vandaag vrij en dus druk bezig met niks doen.
Copy. Hier is het vandaag ook rond de 35 graden..quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:33 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ja nog steeds, de zonnebril en de AC zijn hier nog vol in gebruik.
Ben je een blanke dan?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:39 schreef AchJa het volgende:
Hoi!
Dit is toch geen weer voor een blanke...
Eens. En het wordt morgen en overmorgen nog warmerquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:39 schreef AchJa het volgende:
Hoi!
Laat Esses dat maar niet lezen, anders krijg je wat te horenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:39 schreef AchJa het volgende:
Hoi!
I know...quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Eens. En het wordt morgen en overmorgen nog warmer
Hoezo? Heb ik weer wat gemist?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:41 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Laat Esses dat maar niet lezen, anders krijg je wat te horen
Had laatst het word zwarte gebruikt, zonder bijbedoelingen overigens, en toen was het hek dus van de dam. Ben volgens hem een homophobe en rasist.quote:
Voeg daar ook maar dyslectisch aan toequote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:44 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Had laatst het word zwarte gebruikt, zonder bijbedoelingen overigens, en toen was het hek dus van de dam. Ben volgens hem een homophobe en rasist.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:44 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Had laatst het word zwarte gebruikt, zonder bijbedoelingen overigens, en toen was het hek dus van de dam. Ben volgens hem een homophobe en rasist.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:46 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Voeg daar ook maar dyslectisch aan toe
Okay dyslectic niet echt, alhoewel, ik kan voor geen meter spellen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:46 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Voeg daar ook maar dyslectisch aan toe
Haha, ok okquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:48 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Okay dyslectic niet echt, alhoewel, ik kan voor geen meter spellen.
Maar de wereld zou een betere plek zijn als we allemaal vriendjes en vriendinnetjes zouden zijn!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
Maar het was wel vermakelijk om te lezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:52 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Maar de wereld zou een betere plek zijn als we allemaal vriendjes en vriendinnetjes zouden zijn!
Wel saai dan. Een goede discussie op zijn tijd is erg leuk. Zolang we elkaar de hersens maar niet inslaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, kloptquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wel saai dan. Een goede discussie op zijn tijd is erg leuk. Zolang we elkaar de hersens maar niet inslaan
Ben ik dus niet de enige die dat dacht.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:56 schreef AchJa het volgende:
Esses zit de laatste tijd een beetje op de troll stoel...
+1quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:59 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ben ik dus niet de enige die dat dacht.
Ik heb de radio eigenlijk zelden aan in de auto.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:58 schreef hoogvlieger het volgende:
Zeaux. Na bijna anderhalf jaar in stilte te hebben moeten rijden eindelijk een autoradio gekocht
Dat valt toch ook wel weer mee? Ik kan me niet echt herinneren dat hij trollt.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:56 schreef AchJa het volgende:
Esses zit de laatste tijd een beetje op de troll stoel...
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:39 schreef AchJa het volgende:
Ditquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:41 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ras ariër, blond haar, blauwe ogen.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:01 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Dat valt toch ook wel weer mee? Ik kan me niet echt herinneren dat hij trollt.
Hij heeft af en toe (vaak) gewoon een nogal sterke mening.
Mwah, als iedereen de strekking van een post begrijpt en een persoon blijft er op zo'n manier op doorhameren dan is die m.i. of aan het trollen, of heeft gewoon een gigantisch bord voor zijn kop.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:01 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Dat valt toch ook wel weer mee? Ik kan me niet echt herinneren dat hij trollt.
Hij heeft af en toe (vaak) gewoon een nogal sterke mening.
Ja, dan is het dat laatste. Want ik ken hem (denk dat ik dat mag zeggenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mwah, als iedereen de strekking van een post begrijpt en een persoon blijft er op zo'n manier op doorhameren dan is die m.i. of aan het trollen, of heeft gewoon een gigantisch bord voor zijn kop.
Dat dus, en ik denk bewust trollen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:05 schreef MaryMouse het volgende:
Mwah, als iedereen de strekking van een post begrijpt en een persoon blijft er op zo'n manier op doorhameren dan is die m.i. of aan het trollen, of heeft gewoon een gigantisch bord voor zijn kop.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:07 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, dan is het dat laatste. Want ik ken hem (denk dat ik dat mag zeggen) redelijk genoeg om te weten dat hij niet het troll-type is/redelijk serieus.
Sandaltjes nodig?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:17 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Kun je ook iets anders dansmileys posten?
Zoals bijvoorbeeld: iets nuttigs zeggen?
Luielak!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:19 schreef -Amber- het volgende:
Ben zo wat van lui vandaag, was pas laat me bedje uit, en van mijn voornemen om naar de viering van de National Airborne Day te gaan is dus niks gekomen.
Ja echt welquote:
Is best lekker op zijn tijd, een lui lekkerdagjequote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:19 schreef -Amber- het volgende:
Ben zo wat van lui vandaag, was pas laat me bedje uit, en van mijn voornemen om naar de viering van de National Airborne Day te gaan is dus niks gekomen.
Zeker weten, was het niet dat ik voor de deur moest, had ik lekker de hele dag me nachtjaponnetje aangehouden.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is best lekker op zijn tijd, een lui lekkerdagje
Ach, inderdaad. Af en toe mag je best even lui zijnquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:23 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ja echt welMaar had toen ik eindelijk me bed uit kroop geen zin meer om me presenteerbaar te maken en in de auto te stappen.
Nachtjaponnetje aanhouden? Met deze warmte? Gewoon in eva-kostuum blijvenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:25 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Zeker weten, was het niet dat ik voor de deur moest, had ik lekker de hele dag me nachtjaponnetje aangehouden.
Heb hier ACquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nachtjaponnetje aanhouden? Met deze warmte? Gewoon in eva-kostuum blijven
Realiseerde ik toen ik op invoeren klikte. Maar had geen zin om te editten.quote:
NP, als ik het op de laagste stand zet kan ik een truitje aantrekken.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Realiseerde ik toen ik op invoeren klikte. Maar had geen zin om te editten.
Wil ik wel geloven ja. Het is op dit moment 28 graden C. in mijn flat.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:39 schreef -Amber- het volgende:
[..]
NP, als ik het op de laagste stand zet kan ik een truitje aantrekken.
Dat is niet echt lekker, hoop dat je niet in een kort rokje op een leren bankstel zit.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wil ik wel geloven ja. Het is op dit moment 28 graden C. in mijn flat.
Noop, wel een kort jurkje, op een stoffen stoelquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:46 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Dat is niet echt lekker, hoop dat je niet in een kort rokje op een leren bankstel zit.
Lekker luchtig, en blijf je in ieder geval niet plakken.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Noop, wel een kort jurkje, op een stoffen stoel
Is een plaats in Duitsland.quote:
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:57 schreef -Amber- het volgende:
Wie heeft hier een iPod/iPad en speelt spelletjes, en kan ik toevoegen als neighbor? Of wie doet hier Pinterest en kan ik toevoegen?
Niet eens aan het Pinteresten? Aan jou heb ik ook nietsquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]heb alleen een android foon, en het enige spelletje dat ik speel is WordFeud.
Ik weet het. Ik ben niet zo sociaal ingesteldquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:00 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Niet eens aan het Pinteresten? Aan jou heb ik ook niets![]()
Daar geloof ik dus geen bal van, maar kan nog een vriendin gebruiken op Pinterest voor leuke ideeen, dus laat het me weten als je ooit nog eens een account aanmaakt.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik weet het. Ik ben niet zo sociaal ingesteld
Als ik dat ooit ga doen dan laat ik het je wel weten.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:05 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Daar geloof ik dus geen bal van, maar kan nog een vriendin gebruiken op Pinterest voor leuke ideeen, dus laat het me weten als je ooit nog eens een account aanmaakt.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:19 schreef -Amber- het volgende:
Did I just kill the conversation, with my rant?
Ja vergeet wel eens dat het in nederland vaak avond is en men tv kijkt.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]zit ondertussen Kill Bill Vol 1 te kijken
Dat klinkt alsof tv kijken iets typisch nederlands isquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:20 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ja vergeet wel eens dat het in nederland vaak avond is en men tv kijkt.
Ja dat bedoelde ik dus niet. Bedoel dus eigenlijk dat als het hier nog middag is het in NLD avond is en men dus eventueel een film kijkt, etc.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof tv kijken iets typisch nederlands is
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:24 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ik dus niet. Bedoel dus eigenlijk dat als het hier nog middag is het in NLD avond is en men dus eventueel een film kijkt, etc.
Bij veel Amerikanen staat de tv toch zowat 7x24 aan?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:28 schreef -Amber- het volgende:
Ja is hier niet anders. Dus niks typisch Nederlands.
Ja hier in iedergeval wel. maar vaak kijk ik niet eens echt.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bij veel Amerikanen staat de tv toch zowat 7x24 aan?
Ik heb de laatste weken gewoon weer teveel programma's opgenomen. Moet nu echt weer even bijkijken.
Is bij veel Nederlanders tegenwoordig ook wel. Ik heb alleen 's ochtends even de tv aan om naar het nieuws te kijken. 's avonds kijk ik meestal wat ik eerder heb opgenomen. Verder staat de tv uit, veel te veel afleiding voor mij anders.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:34 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ja hier in iedergeval wel. maar vaak kijk ik niet eens echt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:08 schreef m.k het volgende:
Zuid Afrika gaat de neerwaartse spiraal in duiken vrees ik
Hoe lang zou het duren voordat de westerse mensen geëvacueerd gaan worden?Jeetje, en dat tegen stakende mijnwerkersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat je in het filmpje niet ziet is dat ze machetes en dergelijke in hun hand hebbenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jeetje, en dat tegen stakende mijnwerkers
Nogmaals een paar keer zelfs bekeken, maar dat is inderdaad niet te zien. Vraag ik mij toch af of ze het niet anders hadden kunnen oplossen, met bijv. een waterkanon.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:16 schreef m.k het volgende:
[..]
wat je in het filmpje niet ziet is dat ze machetes en dergelijke in hun hand hebben
(info als context bedoelt, niet om het goed te praten)
De politie in South Africa is een goed getrainde eenheid, die kwa riots de nodige ervaring heeft. En het zou niet de eerste keer zijn dat er gewonden dode vallen omdat er stakers, etc met machetes, speren etc tot de aanval over gaat.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nogmaals een paar keer zelfs bekeken, maar dat is inderdaad niet te zien. Vraag ik mij toch af of ze het niet anders hadden kunnen oplossen, met bijv. een waterkanon.
Maar het is precies zoals je aangeeft, dit kan tot een negatieve spiraal lijden.
OK duidelijk. Ik ben natuurlijk niet veel meer gewend dan de krakersrellen in de jaren '70 en '80.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:24 schreef -Amber- het volgende:
[..]
De politie in South Africa is een goed getrainde eenheid, die kwa riots de nodige ervaring heeft. En het zou niet de eerste keer zijn dat er gewonden dode vallen omdat er stakers, etc met machetes, speren etc tot de aanval over gaat.
En zal volgens mij wel los lopen. Zoals gezegt is het niet de eerste keer dat er harder doorgegrepen (moet) word(en).
Je weet ook dat ze een nieuwe president hebben die openlijk liederen zingt over het vermoorden van blanke boeren?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:24 schreef -Amber- het volgende:
[..]
De politie in South Africa is een goed getrainde eenheid, die kwa riots de nodige ervaring heeft. En het zou niet de eerste keer zijn dat er gewonden dode vallen omdat er stakers, etc met machetes, speren etc tot de aanval over gaat.
En zal volgens mij wel los lopen. Zoals gezegt is het niet de eerste keer dat er harder doorgegrepen (moet) word(en).
Ja weet ik, maar dat is niet iets waar men angst voor hoeft te hebben. Rellen zijn veel meer waar men in South Africa rekening mee moet houden, alhoewel ze meestal niet in blanke wijken/toeristen streken voorkomen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:26 schreef m.k het volgende:
[..]
Je weet ook dat ze een nieuwe president hebben die openlijk liederen zingt over het vermoorden van blanke boeren?
Dat hoop ik, zou een goeie tering zooi kunnen worden als er weer een rassen strijdt komt.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:33 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar dat is niet iets waar men angst voor hoeft te hebben.
Wij staan ivm ons takenpakket in nauwe verbinding met onderhanden state department, en als het ergens gevaarlijk (kan) word(en) voor onze staatsburgers, gaat hier de tikker af.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:35 schreef m.k het volgende:
[..]
Dat hoop ik, zou een goeie tering zooi kunnen worden als er weer een rassen strijdt komt.
Haha zwart zienquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:40 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Wij staan ivm ons takenpakket in nauwe verbinding met onderhanden state department, en als het ergens gevaarlijk (kan) word(en) voor onze staatsburgers, gaat hier de tikker af.Dus nogmaals niet alles zo zwart zien.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:26 schreef Esses het volgende:
Heren en marymouse, ik ben naar thailand. Fijne week enzo. De ballen.
Laat je niet betrappen he.!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:26 schreef Esses het volgende:
Fijne weekquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:26 schreef Esses het volgende:
Fijne vakantie!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:26 schreef Esses het volgende:
Laat ze me maar komen halen ivm OA zijn. Hebben die lui ook een mooi tripjequote:
OK, dan blijf ik wel eventjes op één staanquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:00 schreef Esses het volgende:
Oja, de graphs updaten dus ff niet, bij terugkomst: eerste wat ik doe.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:57 schreef ErwinRommel het volgende:
Vanavond/nacht, op balkon slapen, ventilator staat ook buiten opgesteld
Ga ik vannacht ook maar doen. Heb ik twee jaar terug ook gedaan, toen was het in mijn flat 27 graden C, nu is het 28C, en zo warm is het binnen nog nooit geweest.quote:Op zondag 19 augustus 2012 00:11 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dit in het kader van "Doe eens gek"
Gewoon doenquote:Op zondag 19 augustus 2012 00:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ga ik vannacht ook maar doen. Heb ik twee jaar terug ook gedaan, toen was het in mijn flat 27 graden C, nu is het 28C, en zo warm is het binnen nog nooit geweest.
quote:Op zondag 19 augustus 2012 00:21 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Gewoon doen
Komt toch geen regen aan de komende dagen
Hier 2 balkons, niet overdekt, als het gaat regenen en de bbq is aan, paraplu gebruikenquote:Op zondag 19 augustus 2012 00:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]ik heb een loggia, dus een overdekt balkon, zou wel heel erg op het randje moeten liggen en nog net een oostenwind moeten hebben wil ik daar nat worden
31.9 graden hier op mijn kamer, ik drijf zowat wegquote:Op zondag 19 augustus 2012 00:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ga ik vannacht ook maar doen. Heb ik twee jaar terug ook gedaan, toen was het in mijn flat 27 graden C, nu is het 28C, en zo warm is het binnen nog nooit geweest.
OMG, en heb jij een mogelijkheid om buiten te gaan slapen?quote:Op zondag 19 augustus 2012 00:49 schreef Royyy het volgende:
[..]
31.9 graden hier op mijn kamer, ik drijf zowat weg
The hell is dit?quote:
Op dit tijdstip een video van 1,5 uur posten.quote:
Nee niet echt.quote:Op zondag 19 augustus 2012 00:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
OMG, en heb jij een mogelijkheid om buiten te gaan slapen?
ik moet toch eens wat meer talen gaan leren...quote:
Ga bij het vreemdelingenlegioen, leer je binnen no time Fransquote:Op zondag 19 augustus 2012 00:57 schreef m.k het volgende:
[..]
ik moet toch eens wat meer talen gaan leren...
quote:Op zondag 19 augustus 2012 01:07 schreef Royyy het volgende:
[..]
En dan dat "hihihi" erbij, volgens mij moet jij Esses achterna, naar de Thaise ladyboys
Mazzel.quote:Op zondag 19 augustus 2012 01:07 schreef ErwinRommel het volgende:
Laters kerels, ik ga Lotussss vergezellen op balkon, lekker tukkie doen
quote:Op zondag 19 augustus 2012 01:07 schreef ErwinRommel het volgende:
Laters kerels, ik ga Lotussss vergezellen op balkon, lekker tukkie doen
quote:Op zondag 19 augustus 2012 01:07 schreef Royyy het volgende:
[..]
En dan dat "hihihi" erbij, volgens mij moet jij Esses achterna, naar de Thaise ladyboys
Lekker gegeten?quote:
Die domme neprivaliteit tussen bètastudenten.. waar komt dat toch vandaan eigenlijkquote:Op zondag 19 augustus 2012 01:16 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Deze is erg goed
Muis op het plaatje houden voor alternative text
http://xkcd.com/520/
quote:
Ja was het best wel, maar wat gaat het daar met een sneltreinvaart zeg, kon het amper bijhouden met lezen, laat staan ook nog eens reagerenquote:Op zondag 19 augustus 2012 01:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]dan is het toch goed
Was gezellig trouwens vanavond, naar de muziek luisteren
Gaat normaal gesproken daar nooit zo snel en zeker niet on topic. Dat het vanavond wel zo snel ging geeft aan hoe gezellig het wasquote:Op zondag 19 augustus 2012 01:24 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ja was het best wel, maar wat gaat het daar met een sneltreinvaart zeg, kon het amper bijhouden met lezen, laat staan ook nog eens reageren
Okay was voor mij dus de eerste kjeer daar dus wist niet wat me te wachten ston, noch joe het er normaal aan toe gaat.quote:Op zondag 19 augustus 2012 01:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gaat normaal gesproken daar nooit zo snel en zeker niet on topic. Dat het vanavond wel zo snel ging geeft aan hoe gezellig het was
Radio49 is de FOK! eigen online zender. Melting is een van de DJ's die regelmatig draait.quote:Op zondag 19 augustus 2012 01:26 schreef -Amber- het volgende:
Is radio 49 trouwens een FOK! eigen (online) zender, of is dat iets van Melting?
Geen idee, maar ik heb niet eens op het linkje gekliktquote:Op zondag 19 augustus 2012 01:18 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Die domme neprivaliteit tussen bètastudenten.. waar komt dat toch vandaan eigenlijk
Dat komt door mensen zoals jij die denken dat ze beter zijn dan anderenquote:Op zondag 19 augustus 2012 01:18 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Die domme neprivaliteit tussen bètastudenten.. waar komt dat toch vandaan eigenlijk
Maar hij (radio 49) is dus niet altijd in de lucht of?quote:Op zondag 19 augustus 2012 01:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Radio49 is de FOK! eigen online zender. Melting is een van de DJ's die regelmatig draait.
Niet meerquote:Op zondag 19 augustus 2012 01:36 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Maar hij (radio 49) is dus niet altijd in de lucht of?
Na als ze nog iemand voor in de vroege (NLD) uurtjes nodig hebben, wil ik ook wel best voor DJ spelen hoor. Komt er wel een boel country . "-Ambers- Country Happy Hour"quote:Op zondag 19 augustus 2012 01:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Niet meer, waren te weinig mensen die wilden draaien. Begint nu weer een beetje te lopen.
quote:Op zondag 19 augustus 2012 01:39 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Na als ze nog iemand voor in de vroege (NLD) uurtjes nodig hebben, wil ik ook wel best voor DJ spelen hoor. Komt er wel een boel country . "-Ambers- Country Happy Hour"
Wat een genuanceerde constateringquote:Op zondag 19 augustus 2012 01:32 schreef m.k het volgende:
[..]
Dat komt door mensen zoals jij die denken dat ze beter zijn dan anderen
Nuancering heb je geen tering aan, en dat heb je 100% goed gezienquote:Op zondag 19 augustus 2012 01:46 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Wat een genuanceerde constatering
lol, heb je me nou gedefriend op FB?
quote:Op zondag 19 augustus 2012 01:48 schreef m.k het volgende:
[..]
Nuancering heb je geen tering aan, en dat heb je 100% goed gezien
De Blues Brothersquote:Op zondag 19 augustus 2012 01:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]zou ik wel voor intunen hoor
Maar ik vind zelfs deze al![]()
Hahaha, wat een verhaalquote:Op zondag 19 augustus 2012 01:49 schreef -Amber- het volgende:
[..]
De Blues Brothers![]()
Zou laatst met een maat bij een conference in de avond "Everybody Needs Somebody To Love" in karaoke doen. Had zelfs mijn mondharmonica mee genomen (zou Elwood doen), maar de maat dronk zich voor de tijd onder de tafel
maar dat blijft ook zo'n bazen nummerquote:Op zondag 19 augustus 2012 01:49 schreef -Amber- het volgende:
[..]
De Blues Brothers![]()
Zou laatst met een maat bij een conference in de avond "Everybody Needs Somebody To Love" in karaoke doen. Had zelfs mijn mondharmonica mee genomen (zou Elwood doen), maar de maat dronk zich voor de tijd onder de tafel
Ik vind het geweldigquote:Op zondag 19 augustus 2012 01:48 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik zit er niet mee, maar had van mij in principe niet gehoeven.
quote:Op zondag 19 augustus 2012 01:51 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Facebook is best leuk, maar kan niet op tegen Pinterest.
[ afbeelding ]
Je bent te zelfingenomen om een discussie te voerenquote:Op zondag 19 augustus 2012 01:52 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, dat kwam in onze discussie inderdaad een aantal malen naar voren.
Niet als je naar ons had moeten luisteren.quote:Op zondag 19 augustus 2012 01:50 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hahaha, wat een verhaal
Wel jammer dat het er niet van gekomen is. Was wel leuke ervaring geweest denk ik
Zwak.quote:Op zondag 19 augustus 2012 01:53 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Meh, heb niet zo'n zin in een rel nu eerlijk gezegd. Ander keertje.
Mooi, ik ook namelijk nietquote:Op zondag 19 augustus 2012 01:53 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Meh, heb niet zo'n zin in een rel nu eerlijk gezegd. Ander keertje.
Zegt de jongen die zegt ''Nuancering heb je geen tering aan'' en me meerdere malen belachelijk noemt. En daarmee is het af.quote:Op zondag 19 augustus 2012 01:53 schreef m.k het volgende:
[..]
Je bent te zelfingenomen om een discussie te voeren
Sluit ik me bij aan, trouwens is ook njiet nodig dat jullie iets wat tussen jullie speelt en wat ook nog eens op FB paseerd hier verder bebekvechten.quote:
quote:Op zondag 19 augustus 2012 01:55 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Zegt de jongen die zegt ''Nuancering heb je geen tering aan''.
En daarmee is het af.
quote:Op zondag 19 augustus 2012 01:55 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Zegt de jongen die zegt ''Nuancering heb je geen tering aan'' en me meerdere malen belachelijk noemt. En daarmee is het af.
engnekquote:
Ik dus ook, heb de trailer gezien en dacht al dat ik een paar frisse panties moet meenemen voor het geval vanquote:
Voor wat ik nu al gezien heb, moet ik een luier omdoenquote:Op zondag 19 augustus 2012 01:57 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ik dus ook, heb de trailer gezien en dacht al dat ik een paar frisse panties moet meenemen voor het geval van
quote:Op zondag 19 augustus 2012 02:00 schreef samthegreat5 het volgende:
Voor degene die Battle for Haditha net keek:
http://www.pbs.org/wgbh/pages/frontline/haditha/etc/release.pdf
Eureka! Dat spaard panties wassen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 01:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Voor wat ik nu al gezien heb, moet ik een luier omdoen
Npquote:Op zondag 19 augustus 2012 02:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Nee, nog niet gezien, maar dank voor de achtergrond link
Was die NASA-"dame" die met een luier om half Amerika doorgecrossed is waardoor ik daar nu aan dachtquote:Op zondag 19 augustus 2012 02:02 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Eureka! Dat spaard panties wassen.
Commander Lisa Nowakquote:Op zondag 19 augustus 2012 02:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Was die NASA-"dame" die met een luier om half Amerika doorgecrossed is waardoor ik daar nu aan dacht
quote:Op zondag 19 augustus 2012 02:05 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Commander Lisa NowakOMG dat is wel zo een beetje de laatste aan wie ik zou denken, en zeker niet als voorbeld zou willen zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |