Heb hier ACquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nachtjaponnetje aanhouden? Met deze warmte? Gewoon in eva-kostuum blijven
Realiseerde ik toen ik op invoeren klikte. Maar had geen zin om te editten.quote:
NP, als ik het op de laagste stand zet kan ik een truitje aantrekken.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Realiseerde ik toen ik op invoeren klikte. Maar had geen zin om te editten.
Wil ik wel geloven ja. Het is op dit moment 28 graden C. in mijn flat.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:39 schreef -Amber- het volgende:
[..]
NP, als ik het op de laagste stand zet kan ik een truitje aantrekken.
Dat is niet echt lekker, hoop dat je niet in een kort rokje op een leren bankstel zit.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wil ik wel geloven ja. Het is op dit moment 28 graden C. in mijn flat.
Noop, wel een kort jurkje, op een stoffen stoelquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:46 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Dat is niet echt lekker, hoop dat je niet in een kort rokje op een leren bankstel zit.
Lekker luchtig, en blijf je in ieder geval niet plakken.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Noop, wel een kort jurkje, op een stoffen stoel
Is een plaats in Duitsland.quote:
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:57 schreef -Amber- het volgende:
Wie heeft hier een iPod/iPad en speelt spelletjes, en kan ik toevoegen als neighbor? Of wie doet hier Pinterest en kan ik toevoegen?
Niet eens aan het Pinteresten? Aan jou heb ik ook nietsquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]heb alleen een android foon, en het enige spelletje dat ik speel is WordFeud.
Ik weet het. Ik ben niet zo sociaal ingesteldquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:00 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Niet eens aan het Pinteresten? Aan jou heb ik ook niets![]()
Daar geloof ik dus geen bal van, maar kan nog een vriendin gebruiken op Pinterest voor leuke ideeen, dus laat het me weten als je ooit nog eens een account aanmaakt.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik weet het. Ik ben niet zo sociaal ingesteld
Als ik dat ooit ga doen dan laat ik het je wel weten.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:05 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Daar geloof ik dus geen bal van, maar kan nog een vriendin gebruiken op Pinterest voor leuke ideeen, dus laat het me weten als je ooit nog eens een account aanmaakt.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:19 schreef -Amber- het volgende:
Did I just kill the conversation, with my rant?
Ja vergeet wel eens dat het in nederland vaak avond is en men tv kijkt.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]zit ondertussen Kill Bill Vol 1 te kijken
Dat klinkt alsof tv kijken iets typisch nederlands isquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:20 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ja vergeet wel eens dat het in nederland vaak avond is en men tv kijkt.
Ja dat bedoelde ik dus niet. Bedoel dus eigenlijk dat als het hier nog middag is het in NLD avond is en men dus eventueel een film kijkt, etc.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof tv kijken iets typisch nederlands is
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:24 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ik dus niet. Bedoel dus eigenlijk dat als het hier nog middag is het in NLD avond is en men dus eventueel een film kijkt, etc.
Bij veel Amerikanen staat de tv toch zowat 7x24 aan?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:28 schreef -Amber- het volgende:
Ja is hier niet anders. Dus niks typisch Nederlands.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |