quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:52 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Maar de wereld zou een betere plek zijn als we allemaal vriendjes en vriendinnetjes zouden zijn!
Wel saai dan. Een goede discussie op zijn tijd is erg leuk. Zolang we elkaar de hersens maar niet inslaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Ja, kloptquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wel saai dan. Een goede discussie op zijn tijd is erg leuk. Zolang we elkaar de hersens maar niet inslaan
Ben ik dus niet de enige die dat dacht.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:56 schreef AchJa het volgende:
Esses zit de laatste tijd een beetje op de troll stoel...
+1quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:59 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ben ik dus niet de enige die dat dacht.
Ik heb de radio eigenlijk zelden aan in de auto.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:58 schreef hoogvlieger het volgende:
Zeaux. Na bijna anderhalf jaar in stilte te hebben moeten rijden eindelijk een autoradio gekocht
Dat valt toch ook wel weer mee? Ik kan me niet echt herinneren dat hij trollt.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:56 schreef AchJa het volgende:
Esses zit de laatste tijd een beetje op de troll stoel...
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:39 schreef AchJa het volgende:
Dit is toch geen weer voor een blanke...
Ditquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:41 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ras ariër, blond haar, blauwe ogen.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:01 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Dat valt toch ook wel weer mee? Ik kan me niet echt herinneren dat hij trollt.
Hij heeft af en toe (vaak) gewoon een nogal sterke mening.
Mwah, als iedereen de strekking van een post begrijpt en een persoon blijft er op zo'n manier op doorhameren dan is die m.i. of aan het trollen, of heeft gewoon een gigantisch bord voor zijn kop.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:01 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Dat valt toch ook wel weer mee? Ik kan me niet echt herinneren dat hij trollt.
Hij heeft af en toe (vaak) gewoon een nogal sterke mening.
Ja, dan is het dat laatste. Want ik ken hem (denk dat ik dat mag zeggenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mwah, als iedereen de strekking van een post begrijpt en een persoon blijft er op zo'n manier op doorhameren dan is die m.i. of aan het trollen, of heeft gewoon een gigantisch bord voor zijn kop.
Dat dus, en ik denk bewust trollen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:05 schreef MaryMouse het volgende:
Mwah, als iedereen de strekking van een post begrijpt en een persoon blijft er op zo'n manier op doorhameren dan is die m.i. of aan het trollen, of heeft gewoon een gigantisch bord voor zijn kop.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:07 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, dan is het dat laatste. Want ik ken hem (denk dat ik dat mag zeggen) redelijk genoeg om te weten dat hij niet het troll-type is/redelijk serieus.
Sandaltjes nodig?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:17 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Kun je ook iets anders dansmileys posten?
Zoals bijvoorbeeld: iets nuttigs zeggen?
Luielak!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:19 schreef -Amber- het volgende:
Ben zo wat van lui vandaag, was pas laat me bedje uit, en van mijn voornemen om naar de viering van de National Airborne Day te gaan is dus niks gekomen.
Ja echt welquote:
Is best lekker op zijn tijd, een lui lekkerdagjequote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:19 schreef -Amber- het volgende:
Ben zo wat van lui vandaag, was pas laat me bedje uit, en van mijn voornemen om naar de viering van de National Airborne Day te gaan is dus niks gekomen.
Zeker weten, was het niet dat ik voor de deur moest, had ik lekker de hele dag me nachtjaponnetje aangehouden.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is best lekker op zijn tijd, een lui lekkerdagje
Ach, inderdaad. Af en toe mag je best even lui zijnquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:23 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ja echt welMaar had toen ik eindelijk me bed uit kroop geen zin meer om me presenteerbaar te maken en in de auto te stappen.
Nachtjaponnetje aanhouden? Met deze warmte? Gewoon in eva-kostuum blijvenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:25 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Zeker weten, was het niet dat ik voor de deur moest, had ik lekker de hele dag me nachtjaponnetje aangehouden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |