Knuffelpinda!quote:
Stalker!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 14:52 schreef Thaboel het volgende:
Misschien heb ik wat gemist maar is sammie aangenomen bij def?
Frietpan net ff schoon gemaakt, ga zo wat in het vet gooien, en daarna boodschappen doen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:07 schreef MaryMouse het volgende:
Huis is weer proper, dus nu even via uitzending gemist de Indië herdenking kijken. Daarna nog even boodschapjes doen.
poser... Doei ik duik de zee in. Latahquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:07 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Stalker!
En nee, ik volg Wijnand's voorbeeld door het er al op te zetten voordat m'n VO er nog door is.
Neem aan dat dat niet zo'n probleem zal zijn.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:23 schreef Thaboel het volgende:
[..]
poser... Doei ik duik de zee in. Latah
Nice, heb ik weer wat te doenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:54 schreef MaryMouse het volgende:
Oh, Sam vannacht 00:00 op NL2 "Battle for Haditha". Staat ook op mijn to-see-list
Volksaardquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:03 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Altijd moeilijk doen die Nederlanders
Hehe, je was net 2 minuten te laat hoorquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:03 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Altijd moeilijk doen die Nederlanders
Maakt met het tijdsverschil geen hol uit hoe snel ik hier middag heb, bij juillie is het dan automatisch avond.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:04 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hehe, je was net 2 minuten te laat hoor
Oh woops, ik las je post verkeerd. Je quote jezelf. Foutjequote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:05 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Maakt met het tijdsverschil geen hol uit hoe snel ik hier middag heb, bij juillie is het dan automatisch avond.
Goede uitlul smoesquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:05 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Oh woops, ik las je post verkeerd. Je quote jezelf. Foutje
Wil niet weten hoe jij op het toillet zit.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:08 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Is geen smoes, ik had gewoon even stront in m'n ogen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |