Dat zijn eigenlijk al die eilanden.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 02:02 schreef 026Remco het volgende:
Overigens als je hier een beetje weggaat van het toeristische gedeelte, blijkt dit eiland een grote vuilnisbelt te zijn...
Nee, geen marinier. Is een of andere speciale manier om in slaap te komen zonder drugs/meds.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 03:53 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Enige wat ik kon vinden had met drugs/medicamenten te doen. Hij was zeker marinier?
Schaapjes tellen?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:59 schreef m.k het volgende:
Ik heb wel eens gehoord van een experimentele techniek die eigenlijk niet gebruikt mag worden maar soms toch word toegepast in bijzondere omstandigheden. Het mag niet gebruikt worden omdat mensen er zwaar instabiel van worden wat kan leiden tot waanzin en agressiviteit jegens schapen
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:59 schreef m.k het volgende:
Ik heb wel eens gehoord van een experimentele techniek die eigenlijk niet gebruikt mag worden maar soms toch word toegepast in bijzondere omstandigheden. Het mag niet gebruikt worden omdat mensen er zwaar instabiel van worden wat kan leiden tot waanzin en agressiviteit jegens schapen
ssst t is geheimquote:
Hahaquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:10 schreef m.k het volgende:
of je gaat kaarsrecht in je bed liggen met je armen naast je lichaam en dan niet!!! bewegen tot je in slaap valt, ook niet als je neus kriebelt ofzo. Heb gehoord dat dat lache is
Ik denk alleen niet dat je er echt lekker op slaaptquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:13 schreef samthegreat5 het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd dat die shit als je het oefent ook nog best werkt.
Zal wel niet nee ;pquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:14 schreef m.k het volgende:
[..]
Ik denk alleen niet dat je er echt lekker op slaapt
ola dushiquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 14:53 schreef ErwinRommel het volgende:
Esses is een rare snijboon!
Goedenmiddag dames!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |