SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Remco026 : 12 juli
MaryMouse: 21 juli
M.K: 1 september
Rave_NL: 10 december
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze maand:
Voor de actuele, individuele, statistieken van deze SC kan je kijken op http://www.fokkingstats.com
Topicreeks: DEF SC
Bijzondere toevoeging met het speciale geloofsmotto van de kerk v/d vrije geloofsbelijdenis en rijkdom van de profeet:
Ode aan de venusheuvel
O Venus.
Mooie heuvel.
Esses zijn UIers
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Thanksquote:
Zeker. Dat trainingsdorp is goed opgezet.quote:
Wat voor vette hap gaat er vanavond naar binnen?quote:
quote:
Je was nooit bezetquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:35 schreef samthegreat5 het volgende:
Ennn ze is op vakantie
I'm freee ^^
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:35 schreef samthegreat5 het volgende:
Ennn ze is op vakantie
I'm freee ^^
Sjips, als ik ook die nog op mijn te-lezen-lijst moet zetten, mag ik nu wel vast met pensioen.quote:
Frituurquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wat voor vette hap gaat er vanavond naar binnen?
quote:
Haha, just kiddin'quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]nu al uit het oog uit het hart
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:10 schreef samthegreat5 het volgende:
Hey MM, wil je me eens een titeltje van die to-see lijst van je toegooien?
Roger that. Thanksquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..], vroeg Thaboel ook al om.
Zal ik morgen even in de pm zetten, inclusief de films/docu's die ik al heb doorgehaald.
Nee.quote:
quote:
Dat is toch de health care reform, die niemand gelezen had, maar die wel binnen de korste keren goedgekeurd was?quote:
Waarin staat dat Pizza een groente is?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:42 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Dat is toch de health care reform, die niemand gelezen was, maar wel binnen de korste keren goedgekeurd was?
Ik snap alleen niet hoe een ex-marinier zo onzorgvuldig te werk kan gaan in combat.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:41 schreef samthegreat5 het volgende:
Hai, net Taxi Driver gekeken. Indrukwekkend einde.
Nee waarin iedereen verplicht verzekeringen moet afsluiten zonder dat men opties heeft bij welke verzekeraar, en als het de regering niet dunkt men je dan boetes kan opleggen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Waarin staat dat Pizza een groente is?
Ten eerste is het een film en ten tweede is het een oud-Marinier, en ten derde is het een oud-Marinier.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:43 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik snap alleen niet hoe een ex-marinier zo onzorgvuldig te werk kan gaan in combat.
Hiermee had je alles al samengevatquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:46 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ten eerste is het een film en ten tweede is het een oud-Marinier, en ten derde is het een oud-Marinier.
Hm, ja. Maar ok, punt 1 even niet meegenomen: goed om je heen kijken en niet als een zombie vooruitstrompelen leer je niet zomaar af tochquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:46 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ten eerste is het een film en ten tweede is het een oud-Marinier, en ten derde is het een oud-Marinier.
Ja als het na hoge dunkt stinkt kan je er om wedden dat er een Marinier voorbij komt.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hiermee had je alles al samengevat
Heb je wel eens een beach landing van de Mariniers gezien, een en al zombies.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:48 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hm, ja. Maar ok, punt 1 even niet meegenomen: goed om je heen kijken en niet als een zombie vooruitstrompelen leer je niet zomaar af toch.
Okquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:49 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Heb je wel eens een beach landing van de Mariniers gezien, een en al zombies.
De weekenden zijn topquote:
De laatste beach landingen die de Army maakte waren denk ik in Normandy. Plus dat het (beach landingen) geen normale taak voor de Army is, dus worden ze er ook niet op gedrilled om als een lijpe naar voren te rennen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:50 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ok. Hoe doet the army het dan?
Okquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:52 schreef -Amber- het volgende:
[..]
De laatste beach landingen die de Army maakte waren denk ik in Normandy. Plus dat het (beach landingen) geen normale taak voor de Army is, dus worden ze er ook niet op gedrilled om als een lijpe naar voren te rennen.
Curacao, Landmachtquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:54 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Waar zit je Remco, Aruba (Mariniers, of Curacao (Landmacht)?
Daarvoor zijn de oefeningen ook toch?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:51 schreef 026Remco het volgende:
[..]
De weekenden zijn top
Nee ik vermaak me prima hier, tot nu toe houden we een rustig tempo aan en wordt het langzaam opgebouwd.
Afgelopen week de eerste oefening gehad, 3 daagjes in het veld geweest en erachter gekomen dat het ontzettend wennen is met het klimaat hier, maar ook het terrein. Het grootste gedeelte van het terrein heeft een ondergrond van koraal of oud lava gesteente, waardoor het allemaal dus erg onstabiel loopt. Daarnaast is de begroeiing zo ontzettend dicht dat ontplooiing van een groep onmogelijk is en er met bepaalde soorten acties creatief omgegaan moet worden. Oww en elke plant priktOf het nou een cactus is of iets anders, alles heeft doorns of naalden
Goed voor jezelf en je buddy zorgen is hier ook veel belangrijker. Als je niet genoeg eet, val je gewoon om, als je niet vaak genoeg je sokken verwisselt en talkpoeder op je voeten smeert, trekken je poten het niet meer. Voldoende drinken is ontzettend belangrijk. 10 liter per dag alleen al aan drinkwater is zeker geen uitzondering en daar komt dan het water voor soepjes en dat soort dingen nog bij.
De oefeningen zijn bedoeld om ons bezig te houden, zodat we het eiland niet slopenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Daarvoor zijn de oefeningen ook toch?
Pareraquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |