Ja hier in iedergeval wel. maar vaak kijk ik niet eens echt.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bij veel Amerikanen staat de tv toch zowat 7x24 aan?
Ik heb de laatste weken gewoon weer teveel programma's opgenomen. Moet nu echt weer even bijkijken.
Is bij veel Nederlanders tegenwoordig ook wel. Ik heb alleen 's ochtends even de tv aan om naar het nieuws te kijken. 's avonds kijk ik meestal wat ik eerder heb opgenomen. Verder staat de tv uit, veel te veel afleiding voor mij anders.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:34 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ja hier in iedergeval wel. maar vaak kijk ik niet eens echt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:08 schreef m.k het volgende:
Zuid Afrika gaat de neerwaartse spiraal in duiken vrees ik
Hoe lang zou het duren voordat de westerse mensen geėvacueerd gaan worden?Jeetje, en dat tegen stakende mijnwerkersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
wat je in het filmpje niet ziet is dat ze machetes en dergelijke in hun hand hebbenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jeetje, en dat tegen stakende mijnwerkers
Nogmaals een paar keer zelfs bekeken, maar dat is inderdaad niet te zien. Vraag ik mij toch af of ze het niet anders hadden kunnen oplossen, met bijv. een waterkanon.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:16 schreef m.k het volgende:
[..]
wat je in het filmpje niet ziet is dat ze machetes en dergelijke in hun hand hebben
(info als context bedoelt, niet om het goed te praten)
De politie in South Africa is een goed getrainde eenheid, die kwa riots de nodige ervaring heeft. En het zou niet de eerste keer zijn dat er gewonden dode vallen omdat er stakers, etc met machetes, speren etc tot de aanval over gaat.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nogmaals een paar keer zelfs bekeken, maar dat is inderdaad niet te zien. Vraag ik mij toch af of ze het niet anders hadden kunnen oplossen, met bijv. een waterkanon.
Maar het is precies zoals je aangeeft, dit kan tot een negatieve spiraal lijden.
OK duidelijk. Ik ben natuurlijk niet veel meer gewend dan de krakersrellen in de jaren '70 en '80.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:24 schreef -Amber- het volgende:
[..]
De politie in South Africa is een goed getrainde eenheid, die kwa riots de nodige ervaring heeft. En het zou niet de eerste keer zijn dat er gewonden dode vallen omdat er stakers, etc met machetes, speren etc tot de aanval over gaat.
En zal volgens mij wel los lopen. Zoals gezegt is het niet de eerste keer dat er harder doorgegrepen (moet) word(en).
Je weet ook dat ze een nieuwe president hebben die openlijk liederen zingt over het vermoorden van blanke boeren?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:24 schreef -Amber- het volgende:
[..]
De politie in South Africa is een goed getrainde eenheid, die kwa riots de nodige ervaring heeft. En het zou niet de eerste keer zijn dat er gewonden dode vallen omdat er stakers, etc met machetes, speren etc tot de aanval over gaat.
En zal volgens mij wel los lopen. Zoals gezegt is het niet de eerste keer dat er harder doorgegrepen (moet) word(en).
Ja weet ik, maar dat is niet iets waar men angst voor hoeft te hebben. Rellen zijn veel meer waar men in South Africa rekening mee moet houden, alhoewel ze meestal niet in blanke wijken/toeristen streken voorkomen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:26 schreef m.k het volgende:
[..]
Je weet ook dat ze een nieuwe president hebben die openlijk liederen zingt over het vermoorden van blanke boeren?
Dat hoop ik, zou een goeie tering zooi kunnen worden als er weer een rassen strijdt komt.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:33 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar dat is niet iets waar men angst voor hoeft te hebben.
Wij staan ivm ons takenpakket in nauwe verbinding met onderhanden state department, en als het ergens gevaarlijk (kan) word(en) voor onze staatsburgers, gaat hier de tikker af.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:35 schreef m.k het volgende:
[..]
Dat hoop ik, zou een goeie tering zooi kunnen worden als er weer een rassen strijdt komt.
Haha zwart zienquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:40 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Wij staan ivm ons takenpakket in nauwe verbinding met onderhanden state department, en als het ergens gevaarlijk (kan) word(en) voor onze staatsburgers, gaat hier de tikker af.Dus nogmaals niet alles zo zwart zien.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:26 schreef Esses het volgende:
Heren en marymouse, ik ben naar thailand. Fijne week enzo. De ballen.
Laat je niet betrappen he.!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:26 schreef Esses het volgende:
Fijne weekquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:26 schreef Esses het volgende:
Fijne vakantie!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:26 schreef Esses het volgende:
Laat ze me maar komen halen ivm OA zijn. Hebben die lui ook een mooi tripjequote:
OK, dan blijf ik wel eventjes op één staanquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:00 schreef Esses het volgende:
Oja, de graphs updaten dus ff niet, bij terugkomst: eerste wat ik doe.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:57 schreef ErwinRommel het volgende:
Vanavond/nacht, op balkon slapen, ventilator staat ook buiten opgesteld
Ga ik vannacht ook maar doen. Heb ik twee jaar terug ook gedaan, toen was het in mijn flat 27 graden C, nu is het 28C, en zo warm is het binnen nog nooit geweest.quote:Op zondag 19 augustus 2012 00:11 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dit in het kader van "Doe eens gek"
Gewoon doenquote:Op zondag 19 augustus 2012 00:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ga ik vannacht ook maar doen. Heb ik twee jaar terug ook gedaan, toen was het in mijn flat 27 graden C, nu is het 28C, en zo warm is het binnen nog nooit geweest.
quote:Op zondag 19 augustus 2012 00:21 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Gewoon doen
Komt toch geen regen aan de komende dagen
Hier 2 balkons, niet overdekt, als het gaat regenen en de bbq is aan, paraplu gebruikenquote:Op zondag 19 augustus 2012 00:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]ik heb een loggia, dus een overdekt balkon, zou wel heel erg op het randje moeten liggen en nog net een oostenwind moeten hebben wil ik daar nat worden
31.9 graden hier op mijn kamer, ik drijf zowat wegquote:Op zondag 19 augustus 2012 00:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ga ik vannacht ook maar doen. Heb ik twee jaar terug ook gedaan, toen was het in mijn flat 27 graden C, nu is het 28C, en zo warm is het binnen nog nooit geweest.
OMG, en heb jij een mogelijkheid om buiten te gaan slapen?quote:Op zondag 19 augustus 2012 00:49 schreef Royyy het volgende:
[..]
31.9 graden hier op mijn kamer, ik drijf zowat weg
The hell is dit?quote:
Op dit tijdstip een video van 1,5 uur posten.quote:
Nee niet echt.quote:Op zondag 19 augustus 2012 00:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
OMG, en heb jij een mogelijkheid om buiten te gaan slapen?
ik moet toch eens wat meer talen gaan leren...quote:
Ga bij het vreemdelingenlegioen, leer je binnen no time Fransquote:Op zondag 19 augustus 2012 00:57 schreef m.k het volgende:
[..]
ik moet toch eens wat meer talen gaan leren...
quote:Op zondag 19 augustus 2012 01:07 schreef Royyy het volgende:
[..]
En dan dat "hihihi" erbij, volgens mij moet jij Esses achterna, naar de Thaise ladyboys
Mazzel.quote:Op zondag 19 augustus 2012 01:07 schreef ErwinRommel het volgende:
Laters kerels, ik ga Lotussss vergezellen op balkon, lekker tukkie doen
quote:Op zondag 19 augustus 2012 01:07 schreef ErwinRommel het volgende:
Laters kerels, ik ga Lotussss vergezellen op balkon, lekker tukkie doen
quote:Op zondag 19 augustus 2012 01:07 schreef Royyy het volgende:
[..]
En dan dat "hihihi" erbij, volgens mij moet jij Esses achterna, naar de Thaise ladyboys
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |