Denk van wel en daarom kunnen ze misschien 1.6 gevraagd hebben. Ze wouden kijken of ze het zelfde konden krijgen. Dat is wat ik denk eigenlijk.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bij Ajax kon hij geen 1,6 miljoen verdienen alleen en denk je werkelijk dat deze transfer naar Liverpool al niet tijden op de achtergrond speelde?
Moeder?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nog wat tekengeld erbij, dus zijn moeder heeft hem kunnen overtuigen, blijf maar weg kreng als je maar geld overmaakt
Daar doel ik ook op. Jij was degene die stelde dat hij vast wel 2,2 miljoen bij Liverpool had geeist.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:34 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Denk van wel en daarom kunnen ze misschien 1.6 gevraagd hebben. Ze wouden kijken of ze het zelfde konden krijgen. Dat is wat ik denk eigenlijk.
[..]
Moeder?
hoezo ben je daar niet op in gegaan dan? ik heb hem ook aan nigeriaan verkocht, ik verwacht het geld toch elk moment binnen nuquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:35 schreef Lange_Lans het volgende:
![]()
MacBookje verkocht via MP. Heeft wel even geduurd, want ik moest iedere dag 3 biedingen uit Nigeria verwijderen die ruim boven de vraagprijs zaten.
Een ezel stoot zich niet 3 keer aan dezelfde steen. 2 Eerdere deals richting daar liepen in de soep. Nee, nee, deze jongen past nu wel op.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:36 schreef Adames het volgende:
[..]
hoezo ben je daar niet op in gegaan dan? ik heb hem ook aan nigeriaan verkocht, ik verwacht het geld toch elk moment binnen nu
Hij wilde toch in Amsterdam blijven vanwege zijn moeder, die ziet liever ¤¤¤ dan die nageboorte zelfquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:34 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Denk van wel en daarom kunnen ze misschien 1.6 gevraagd hebben. Ze wouden kijken of ze het zelfde konden krijgen. Dat is wat ik denk eigenlijk.
[..]
Moeder?
Ik snap er ook niets meer van. Gewoon een spelletje denk ik om meer te kunnen krijgen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij wilde toch in Amsterdam blijven vanwege zijn moeder, die ziet liever ¤¤¤ dan die nageboorte zelf
Ik was 1 miliseconde te laat met mijn ctrl cquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik had die post van HMF onder mijn ctrl-v
Easyjetquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij wilde toch in Amsterdam blijven vanwege zijn moeder, die ziet liever ¤¤¤ dan die nageboorte zelf
GGMM is te snelquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik was 1 miliseconde te laat met mijn ctrl c
Daarom als je een leuke troll topic ziet meteen de pagina pauzerenquote:
DonRaja riep me.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je had ook wat later kunnen komen
Ik was er al wat langer, ik reageerde nu pas vanwege je post.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:40 schreef DonRaja het volgende:
Ik typte gewoon GGMM en ging voor de gein aftellen, hij was er echt binnen 10 seconden
Tacticus GGMM, Je moet een voetbalclub gaan trainenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik was er al wat langer, ik reageerde nu pas vanwege je post.
Laat mij nou in de waan...quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik was er al wat langer, ik reageerde nu pas vanwege je post.
Weet ik, daar zou ik ideaal voor zijn.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tacticus GGMM, Je moet een voetbalclub gaan trainen
Nee sorry je hebt gelijk. Alle alarmbellen gingen af toen jij me riep. M'n computer starte automatisch op en ging direct naar de post en alles.quote:
Ach, binnen 10 wedstrijden ben je toch weer ontslagenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet ik, daar zou ik ideaal voor zijn.
Onzin, ik zou RKC kampioen maken.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach, binnen 10 wedstrijden ben je toch weer ontslagen
Ik ga er niet naar toe. Teveel buitenlanders daarquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij hebt geen leugens nodig om vrolijk te zijn. Het Kwakoe festival gaat door!
Dat is ook ieder jaar hetzelfde, de ene wanbetaler struikelt over de anderequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij hebt geen leugens nodig om vrolijk te zijn. Het Kwakoe festival gaat door!
Deze quote ga ik te pas en te onpas misbruiken.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee sorry je hebt gelijk. Alle alarmbellen gingen af toen jij me riep. M'n computer starte automatisch op en ging direct naar de post en alles.
Zo belangrijk ben jij.
Dutch Food Valley Classicquote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:47 schreef j0rdiiii het volgende:
Vuelta begint morgen. [ afbeelding ]
Vraag aan Davy of hij hem voor je opslaat in zijn archief, in het geval je hem kwijtraakt altijd handig.quote:
Maandag begint de eerste leuke etappe pas.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:47 schreef j0rdiiii het volgende:
Vuelta begint morgen. [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Vraag aan Davy of hij hem voor je opslaat in zijn archief, in het geval je hem kwijtraakt altijd handig.
[..]
Vraag aan Davy of hij hem voor je opslaat in zijn archief, in het geval je hem kwijtraakt altijd handig.
Heb je goed onthouden, was Knut die dat melddequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maandag begint de eerste leuke etappe pas.
heb ik zelf ook al bekeken in het vueltatopicquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Heb je goed onthouden, was Knut die dat meldde
[..]
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maandag begint de eerste leuke etappe pas.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
heb ik zelf ook al bekeken in het vueltatopic
Maar zie jij Bos nog een keer een sprint winnen in een rit die er echt om gaat?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Veluwe en Utrechtse Heuvelrug.
Hangt ervan af hoe je "echt om gaat" definieert. Ik denk niet dat hij ooit constant mee zal doen om de prijzen in bijvoorbeeld de Tour. Maar denk dat hij zeker nog wel ritjes gaat winnen in de Vuelta en Giro ofzo en dan hopelijk als alles een keer goed valt touretappe.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar zie jij Bos nog een keer een sprint winnen in een rit die er echt om gaat?
In die zin bedoel ik ook waar het er echt om gaat, een Cavendish en Sagan in Tour vorm is te hoog gegrepenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Etappe's in Ronde van Oman waren ook al wel aardig btw. Wint daar toch maar van (een te dikke, ok) Cavendish.
Ik ga rijst eten nu.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:55 schreef DonRaja het volgende:
Is dat wielrengeleuter nou nog niet voorbij
Ja en denk dat dat ook niet snel gaat veranderen. Zitten er nog een paar boven hem in de pikorde.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
In die zin bedoel ik ook waar het er echt om gaat, een Cavendish en Sagan in Tour vorm is te hoog gegrepen
Een vork schat ik zo.quote:
Barbaarquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
422 eet altijd met z'n handen.
Barbaarquote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Rijst eet je met stokjes als je een spleetoogje bent en anders met een lepel.
Haten op geelzuchtquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:00 schreef Saind het volgende:
[..]
stokjes zijn voor mensen die geel zijn en spleetogen hebben
Forelletje op de Weber. Niets mis mee.quote:
Ook lekker jaquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:02 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Forelletje op de Weber. Niets mis mee.
Heb m'n portemonnee in Eindhoven laten liggen (quote:
Niet eens KFC?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:03 schreef DonRaja het volgende:
Ik weet nog niet wat ik ga eten, heb nog niet naar huis gebeld.
Als het me niet bevalt maak ik een tussenstop bij de Mac...
Kom maar even langs. Krijg je ook een forelletje.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:02 schreef Saind het volgende:
[..]
Heb m'n portemonnee in Eindhoven laten liggen () en heb dus geen geld om iets te eten.
Waar?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Kom maar even langs. Krijg je ook een forelletje.
Weert.quote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:05 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja lul vanuit Eindhoven had dat nog wel gekundGeldermalsen is wat ver
Dank ook niet dat ik op en neer redt met de auto met een kwart tank, en ik kan natuurlijk niet tankenquote:
Gewoon ff plaatjes van je Baas overzetten.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:06 schreef Saind het volgende:
[..]
Dank ook niet dat ik op en neer redt met de auto met een kwart tank, en ik kan natuurlijk niet tanken
Kindertjes in Afrika zouden er een moord voordoenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:03 schreef DonRaja het volgende:
Ik weet nog niet wat ik ga eten, heb nog niet naar huis gebeld.
Als het me niet bevalt maak ik een tussenstop bij de Mac...
Dichtsbijzijnde hier ook ruim een half uur rijdenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is er volgens mij niet in België...
Om te kunnen bellen?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kindertjes in Afrika zouden er een moord voordoen
So truequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:17 schreef Roffamannetje het volgende:
'Ajax is volgens mij de grootste en mooiste club van Nederland', vertelt De Boer op de website van Ajax. 'Hier kun je Champions League-voetbal spelen. We spelen hier altijd aantrekkelijk voetbal. Het valt me wel tegen dat sommige jongens niet naar Ajax zijn gekomen. Of zijn ze soms bang om in dit mooie stadion te spelen?'
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind van wel.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Mensen met een meningKunnen we nou niet gewoon allemaal gemoedelijk en gezellig met elkaar omgaan
Je had moeten zeggen 'Als jij je daar prettig bij voeltquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind van wel.
Maar dat is mening, dus eigenlijk doe ik gelijk precies het tegenovergestelde.
Hypocriet ben ik eigenlijk. Ik lijk DonRaja wel
Is dit Fronsje?quote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind van wel.
Maar dat is mening, dus eigenlijk doe ik gelijk precies het tegenovergestelde.
Hypocriet ben ik eigenlijk. Ik lijk DonRaja wel
Pa?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Had je anders verwacht met zo'n pa...
Oud PSV erquote:
Bij PSV gespeeld.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BFF met GGMM
Plaatje van Frank de Boerquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
tinypic en imgur kan ik niet zien
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:29 schreef DonRaja het volgende:
Dat is wel vies.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geef me zijn WA.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vraag maar aan Hugo Borst, de kneus."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Ik scroll naar onderen...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aah, ik kan flickt toevoegen aan sites waar ik geen plaatjes van kan zienquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:34 schreef AFCNiels het volgende:
[ afbeelding ]Dit blijft toch wel de leukste Wilders foto.
In een keer geradenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Aah, ik kan flickt toevoegen aan sites waar ik geen plaatjes van kan zien![]()
Maar ik gok dat het deze is:
[ afbeelding ]
10 punten en door voor de magnetron!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Van alles inderdaad:quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:36 schreef Saind het volgende:
[..]
10 punten en door voor de magnetron!
Wtf is er trouwens allemaal geblokkeerd bij onze Zuiderburen man, je kan echt niks zien hé
Kwart voor 7 tot half 3 bikkelen morgen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:39 schreef Saind het volgende:
Damn het wordt morgen echt wazig warm... Fijn weer om buiten de hele dag handwerk te verrichten
WATquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Van alles inderdaad:
Tabak
Alcohol
Hard drugs
Sex
Chatsites
Social Media
Personal storage
...
Ik ga morgen eindelijk weer eens voetballenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:39 schreef Saind het volgende:
Damn het wordt morgen echt wazig warm... Fijn weer om buiten de hele dag handwerk te verrichten
9 tot 6 kano's sjouwenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Kwart voor 7 tot half 3 bikkelen morgen.
En vandaag was het al vanaf een uurtje of 11 niet meer te doen.
Die neem ik eigenlijk maar aan, ik ben de blokkering zelf nog niet tegengekomen.quote:
Jij kan dan nog af en toe een duik nemen, of valt dat tegen?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:40 schreef Saind het volgende:
[..]
9 tot 6 kano's sjouwenKutdingen wegen ook nog eens 40 kilo, veel in ieder geval wel
Hard drugs? Moet je daar dan meequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die neem ik eigenlijk maar aan, ik ben de blokkering zelf nog niet tegengekomen.
De rest wel
Het wordt niet gewaardeerd als je zonder kleren klanten helpt, gek genoeg.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij kan dan nog af en toe een duik nemen, of valt dat tegen?
Kweenie waar ik op zocht, maar ik heb een keer de blokkering ivm harddrugs gezien.quote:
www.erowid.orgquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kweenie waar ik op zocht, maar ik heb een keer de blokkering ivm harddrugs gezien.
Die werkt welquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:47 schreef Saind het volgende:
[..]
www.erowid.org
Veilige site, alleen informatie over drugs. Probeer eens?
Toegang tot de gevraagde site wordt geweigerd omdat de gangbare politiek dit niet toelaat.quote:
hah gekke Belgenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Toegang tot de gevraagde site wordt geweigerd omdat de gangbare politiek dit niet toelaat.
Reason: The Websense category "Abused Drugs" is filtered.
Url: http://www.pillreports.com/
Al 5 jaar hetzelfde ookquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:49 schreef Caland het volgende:
Pillreports bestaat nogwas die site vergeten. Goede ouwe tijd.
Gebeurt dat blokkeren allemaal vanuit de Belgische overheid?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Toegang tot de gevraagde site wordt geweigerd omdat de gangbare politiek dit niet toelaat.
Reason: The Websense category "Abused Drugs" is filtered.
Url: http://www.pillreports.com/
Je had toen ook zo'n toffe site die wiet uit de shops ging testen. Wel vooral A'dam.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:49 schreef Caland het volgende:
Pillreports bestaat nogwas die site vergeten. Goede ouwe tijd.
www.wiettest.nl ? zoietsquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je had toen ook zo'n toffe site die wiet uit de shops ging testen. Wel vooral A'dam.
Indirect wel, ik zit bij de Belgische Spoorwegen en dat hoort bij de overheid.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gebeurt dat blokkeren allemaal vanuit de Belgische overheid?
Nee, had Engelse naam. Puntje van m'n tong. Ik moet denken aan crocodile dundee, maar die was t niet uiteraard.quote:
meh kutmuziekquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:58 schreef AFCNiels het volgende:
Die Pussy Riots komen goed weg, maar 2 jaar cel
quote:
3 jaar werkkamp was dan beter geweest.quote:
Belachelijk veel voor hetgeen ze deden.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:58 schreef AFCNiels het volgende:
Niet fokken met Putin. Putin is een baasquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:01 schreef Happel het volgende:
[..]
Belachelijk veel voor hetgeen ze deden.
Eng gewoon ja, ze gaan in beroep dus wordt vervolgdquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:01 schreef Happel het volgende:
[..]
Belachelijk veel voor hetgeen ze deden.
Don't fuck with the Russians, Ted van Leeuwen zei het nog.quote:
Dit is ook gelijk een signaal naar Bütner.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Don't fuck with the Russians, Ted van Leeuwen zei het nog.
Ik hoop dat ze zich allemaal doodzuipen. Aids of krokodil is ook goed.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Don't fuck with the Russians, Ted van Leeuwen zei het nog.
Ik las dat ze die voor Theo willen ruilen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:06 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dit is ook gelijk een signaal naar Bütner.
Maar 2 jaar?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:58 schreef AFCNiels het volgende:
Had 3 jaar werkkamp kunnen worden.quote:
Lompe hufters zijn het, de mooie vrouwen mogen blijvenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze zich allemaal doodzuipen. Aids of krokodil is ook goed.
Krokodilquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze zich allemaal doodzuipen. Aids of krokodil is ook goed.
Inderdaad. Je zou zeggen alcohol maar als je dat van ze afpakt stappen ze over op terpentine ofzo.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
KrokodilHet erge is dat je Russen amper kunt raken omdat ze toch geen fuck om het leven geven (Wat Krokodil ook wel aantoont
)
ik ben die russen wel dankbaar dat ze nu eindelijk cameras + internettoegang hebben.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
KrokodilHet erge is dat je Russen amper kunt raken omdat ze toch geen fuck om het leven geven (Wat Krokodil ook wel aantoont
)
Dat maakt het toch geen 'maar' ? Ook twee jaar cel is gewoon een belachelijk hoge straf.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Had 3 jaar werkkamp kunnen worden.
Het viel te verwachten, ze zongen liedjes tegen deze grote tsaar held.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:13 schreef inZanity het volgende:
[..]
Dat maakt het toch geen 'maar' ? Ook twee jaar cel is gewoon een belachelijk hoge straf.
YOLO!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
)
Had Poetin niet zelf aangegeven dat ze een milde straf moesten krijgen?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het viel te verwachten, ze zongen liedjes tegen deze grote tsaar held.
Mwa mij lijkt een weggerot been en arm ook wel wat hoor. Al die spiermassa en vlees om mijn botten heen vind ik maar niks.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Doe dan gewoon beetje bruin
Volgens mij wel, ik denk dat hij ze nu met een Mac Gyver actie wil gaan bevrijden.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:20 schreef inZanity het volgende:
[..]
Had Poetin niet zelf aangegeven dat ze een milde straf moesten krijgen?
quote:Feyenoord Rotterdam, Stadion Feijenoord en sportclub Feyenoord zijn vrijdag voor het eerst bijeen geweest om gezamenlijk de twee voorstellen voor Het Nieuwe Stadion te bespreken. Dat meldt de Rotterdamse club vrijdagavond via de officiële kanalen.
tis wa.quote:
Met ontbloot bovenlijf uiteraard.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Volgens mij wel, ik denk dat hij ze nu met een Mac Gyver actie wil gaan bevrijden.
Of gratie verlenenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Volgens mij wel, ik denk dat hij ze nu met een Mac Gyver actie wil gaan bevrijden.
Dat is te slap joh. poetin doet alles Extreme.quote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
quote:
Staat Poetin ook altijd op 410?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Met ontbloot bovenlijf uiteraard.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:24 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat is te slap joh. poetin doet alles Extreme.
En de populistische one-liners blijven maar komen. Ik blijf stellen dat Hero zijn jeugdpartij wel wat voor jou isquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
de Kuip valt natuurlijk niet zomaar af te pakken. Toch een van de mooiste stadions van NL
Wie zou hebben bedacht om wat hoestpillen, baterijen en andere zooi te verhitten en in je arm te spuiten?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa mij lijkt een weggerot been en arm ook wel wat hoor. Al die spiermassa en vlees om mijn botten heen vind ik maar niks.
Zal ook niet zomaar gebeuren. Een aanzienlijk deel van de (fanatieke) aanhang is faliekant tegen een nieuw stadion.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
de Kuip valt natuurlijk niet zomaar af te pakken. Toch een van de mooiste stadions van NL
Is toch geen mooi stadion man, mooi om de historie, enorme sentimentele waarde, that's itquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is toch geen mooi stadion man, mooi om de historie, enorme sentimentele waarde, that's it
Die weten niet hoeveel meer geld je kan verdienen wanneer je een nieuwe/betere stadion hebt.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:27 schreef inZanity het volgende:
[..]
Zal ook niet zomaar gebeuren. Een aanzienlijk deel van de (fanatieke) aanhang is faliekant tegen een nieuw stadion.
Voor Feyenoorders wel.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is toch geen mooi stadion man, mooi om de historie, enorme sentimentele waarde, that's it
Knap dat jij weet wat zij wel en niet weten.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:29 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Die weten niet hoeveel meer geld je kan verdienen wanneer je een nieuwe/betere stadion hebt.
[..]
Zin in Zondag?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:31 schreef inZanity het volgende:
[..]
Knap dat jij weet wat zij wel en niet weten.
een nieuw/beter, niet nieuwe/beterequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:31 schreef inZanity het volgende:
[..]
Knap dat jij weet wat zij wel en niet weten.
Lijkt me ookquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:33 schreef GGMM het volgende:
Feyenoord naar een nieuw stadionDomste beslissing ooit.
Vind ik ook. De Kuip is eigenlijk een begrip in heel Nederland, maar vooral voor de Feyenoorders. Dat kun je ze imo niet afpakkenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:33 schreef GGMM het volgende:
Daarnaast komt een groot deel van de uitstraling die Feyenoord heeft voort uit de kuip. In het nieuwe stadion moet je maar weer zien wat het wordt.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vind ik ook. De Kuip is eigenlijk een begrip in heel Nederland, maar vooral voor de Feyenoorders. Dat kun je ze imo niet afpakken
Ze moeten ook groeien. Ze verdienen nu gewoon veelte weinig aan een stadion met zoveel toeschouwers. PSV verdient nu al meer geld aan het stadion alleen al, omdat ze in eigen beheer hebben.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:33 schreef GGMM het volgende:
Dat zeiden ze bij Arsenal ook en is ook gelukt.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daarnaast komt een groot deel van de uitstraling die Feyenoord heeft voort uit de kuip. In het nieuwe stadion moet je maar weer zien wat het wordt.
Vandaar dat PSV die leningsconstructie met de gemeente moest doen? Als Feyenoord een nieuw stadion bouwt komt al het geld van derden want Feyenoord heeft zelf nietsquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:35 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze moeten ook groeien. Ze verdienen nu gewoon veelte weinig aan een stadion met zoveel toeschouwers. PSV verdient nu al meer geld aan het stadion alleen al, omdat ze in eigen beheer hebben.
Je moet dit via een financieel oogpunt kijken.
Het is daar nog stiller dan voorheen ja. Knap.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:35 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat zeiden ze bij Arsenal ook en is ook gelukt.
Watser zondag?quote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:32 schreef Saind het volgende:
[..]
een nieuw/beter, niet nieuwe/betere
retard
Dit. Maar ik ben er dan ook nog steeds van overtuigd dat ie er uiteindelijk ook gewoon niet komt.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:33 schreef GGMM het volgende:
Grappig man. Is gewoon feitelijk zo dat PSV veel meer geld uithaalt.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vandaar dat PSV die leningsconstructie met de gemeente moest doen? Als Feyenoord een nieuw stadion bouwt komt al het geld van derden want Feyenoord heeft zelf niets
Hoe wil Feyenoord ooit een nieuw stadion betalen dan?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:35 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze moeten ook groeien. Ze verdienen nu gewoon veelte weinig aan een stadion met zoveel toeschouwers. PSV verdient nu al meer geld aan het stadion alleen al, omdat ze in eigen beheer hebben.
Je moet dit via een financieel oogpunt kijken.
quote:
Arsenal en uitstralingquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:35 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat zeiden ze bij Arsenal ook en is ook gelukt.
Bronnen?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Grappig man. Is gewoon feitelijk zo dat PSV veel meer geld uithaalt.
Oh ja. Wel mooie pot. Al verwacht ik niet dat Real veel moeite zal hebben om te winnen. Maar wel zin in uiteraard. Eerst Feyenoord morgen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De primera division gaat beginnen met Real Madrid Valencia
Dat kan ik nog wel begrijpen maar hoe zie je dat bij Feyenoord dan, dat stadion wordt 100% met externe financiering gebouwdquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Grappig man. Is gewoon feitelijk zo dat PSV veel meer geld uithaalt.
quote:Bouchra van Persie met dood bedreigd
Van onze redactie
AMSTERDAM - Fans van Arsenal hebben hun woede om het vertrek van Robin van Persie bij de club geuit. Ook zijn vrouw Bouchra moest het ontgelden.
Kan ik nu niet vinden. J0rdiiii had me zo´n artikel gegeven waar het helemaal in stond.quote:
Heb je nog die artikel waar financiële situatie van Ajax, Feyenoord en PSV staat geschreven?quote:
Ja de rest staat in zo'n tering Telegraaf filmpje, die kijk ik niet.quote:
van pietertje zwart toch?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb je nog die artikel waar financiele situatie van Ajax, Feyenoord en PSV staat geschreven=
http://www.catenaccio.nl/(...)inancieel-drijfzand/quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb je nog die artikel waar financiële situatie van Ajax, Feyenoord en PSV staat geschreven?
Dat Catenaccio artikel?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Kan ik nu niet vinden. J0rdiiii had me zo´n artikel gegeven waar het helemaal in stond.
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:40 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja de rest staat in zo'n tering Telegraaf filmpje, die kijk ik niet.
http://www.telegraaf.nl/p(...)dood_bedreigd__.html
Bedankt.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:41 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
http://www.catenaccio.nl/(...)inancieel-drijfzand/
http://www.catenaccio.nl/(...)inancieel-drijfzand/quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb je nog die artikel waar financiële situatie van Ajax, Feyenoord en PSV staat geschreven?
Dat ze zo triest zijn om boos te worden op Robin is tot daar aan toe. Maar van Bouchra blijven ze af.quote:
Ach jij met je besneden piemel kijkt toch niet naar die kaaskopvrouwtjes dus.. blijft er ook weinig over om uit te kiezen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:42 schreef inZanity het volgende:
[..]
Dat ze zo triest zijn om boos te worden op Robin is tot daar aan toe. Maar van Bouchra blijven ze af.![]()
Bouchra, met afstand de mooiste voetbalvrouw ter wereld.![]()
Je bent wel echt een kankermongool wanneer je de vrouw van een (oud) speler gaat bedreigen. Heeft de islam daar niet wat leuke (lijf)straffen voor?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:42 schreef inZanity het volgende:
[..]
Dat ze zo triest zijn om boos te worden op Robin is tot daar aan toe. Maar van Bouchra blijven ze af.![]()
Bouchra, met afstand de mooiste voetbalvrouw ter wereld.![]()
Het is vervelend dat Feyenoord de business-seats onder het kopje commercieel plaatst, terwijl die normaliter onder stadioninkomsten ondergebracht worden. Dat verklaart direct de enorme inkomsten van Feyenoord uit commerciële activiteiten. Dankzij verbeterde sponsordeals wist Feyenoord in het seizoen 2008-2009 overigens wel een omzetstijging op commercieel gebied te bewerkstelligen. Deze stijging is, zeker in vergelijking tot de clubs in de provincie (en Ajax in dat seizoen), echter marginaal te noemen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:42 schreef GGMM het volgende:
Feyenoord haalt ook nauwelijks omzet uit het stadion zeg.
Maar wel 'heeee pssssst meisjuh' roepen tegen elk blondje dat langsfietstquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ach jij met je besneden piemel kijkt toch niet naar die kaaskopvrouwtjes dus.. blijft er ook weinig over om uit te kiezen.
Ah, thnx vandaar.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:44 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Het is vervelend dat Feyenoord de business-seats onder het kopje commercieel plaatst, terwijl die normaliter onder stadioninkomsten ondergebracht worden. Dat verklaart direct de enorme inkomsten van Feyenoord uit commerciële activiteiten. Dankzij verbeterde sponsordeals wist Feyenoord in het seizoen 2008-2009 overigens wel een omzetstijging op commercieel gebied te bewerkstelligen. Deze stijging is, zeker in vergelijking tot de clubs in de provincie (en Ajax in dat seizoen), echter marginaal te noemen.
Wat?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Hier, Sport1 verzint maar weer wat
Sport1 schreef: ''Buttner wordt tegen Janssen geruild''. Dat liet Joep Schreuder aan Frank de Boer zien. En hij zei: Niets van waar.quote:
Ah zo.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sport1 schreef: ''Buttner wordt tegen Janssen geruild''. Dat liet Joep Schreuder aan Frank de Boer zien. En hij zei: Niets van waar.
Janssen weet er ook niets vanaf.
SPORT1![]()
Sowieso achterlijk om iemand zo te noemen. Objectiviteit is ver te zoeken.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, ze waren helemaal niet bij Feyenoord.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:49 schreef j0rdiiii het volgende:
http://nos.nl/video/407953-de-boer-wij-hebben-hoog-plafond.html
Volledige interview.
quote:
an is het toch niet weer? Dit is dezelfde 'leugen' als vanochtend. Al blijft het voetbal en kunnen ze voor het zelfde geld goed zitten.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sport1 schreef: ''Buttner wordt tegen Janssen geruild''. Dat liet Joep Schreuder aan Frank de Boer zien. En hij zei: Niets van waar.
Janssen weet er ook niets vanaf.
SPORT1![]()
Twente en Feyenoord schat ik hoger in.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV? Ik schat Twente toch wel hoog in. Zeker met het koppeltje Chadli - Tadic op de flanken
Omdat ze één partijtje lekker ballen?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV? Ik schat Twente toch wel hoog in. Zeker met het koppeltje Chadli - Tadic op de flanken
Vond ik voor dit seizoen ook al.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Omdat ze één partijtje lekker ballen?
Schreuderquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:49 schreef j0rdiiii het volgende:
http://nos.nl/video/407953-de-boer-wij-hebben-hoog-plafond.html
Volledige interview.
Ajax gaat niet kampioen worden zoals het er nu naar uitziet. Dat zijn de feiten en daar kunne nvelen in het Ajax-topic niet tegenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Twente en Feyenoord schat ik hoger in.
Stiekem hoop ik dat wij ook boven ze eindigen. Zou mooi zijn als PSV weer geen CL haalt.
Sarcasme?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:51 schreef GGMM het volgende:
Advocaat: "het is gewoon zaak dat we wedstrijden gaan winnen".
Wat een topcoach.
Nee, ik schat PSV gewoon niet zo hoog in.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Omdat ze één partijtje lekker ballen?
Dat zijn geen feiten.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax gaat niet kampioen worden zoals het er nu naar uitziet. Dat zijn de feiten en daar kunne nvelen in het Ajax-topic niet tegen
Valt wel mee.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax gaat niet kampioen worden zoals het er nu naar uitziet. Dat zijn de feiten en daar kunne nvelen in het Ajax-topic niet tegen
Dat is geen feit.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mooi, dan maken we idd meer kans.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:52 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Valt wel mee.
Song gaat naar Barcelona dus Dos Santos komt gewoon naar Ajax.
Ben benieuwd. Als het zou gebeuren met zo'n ploeg is het mooi als dat zou gebeuren.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mooi, dan maken we idd meer kans.
Sowieso worden we wel kampioen trouwens
Ik zie ze morgen punten verspelen tegen NACquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:55 schreef Typisch het volgende:
Chadli is een mooi weer voetballen, zodra het weer onder de 20 graden is zie je hem niet meer. Die dikke Rus gaat hem niet worden en Kastanje moet het ook allemaal nog maar even laten zien. De verdediging van Twente vind ik niet zo goed en de creativiteit op het middenveld valt ook heel erg tegen met Janssen, Fer en Brama. Misschien dat die nieuwe nummer 10 wat kan brengen, die ken ik nog niet goed. Ik wil Twente wel eens zien tegen een lastige tegenstander.
Kip Kerriequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:56 schreef j0rdiiii het volgende:
Zo ik heb even wat Office 2010 downloads aangezet en ik ga nu rijst kip kerrie eten, tot ziens.
quote:Manchester United is in totaal ruim 91 miljoen euro aan Robin van Persie kwijt. Arsenal ontvangt 30,5 miljoen euro en de Nederlander gaat in de komende vier jaar liefst 61 miljoen verdienen. Hij kan elke week 290.000 euro tegemoet zien, waarvan 115.000 euro aan imagorechten.
Vind het wel geinig dat AZ nergens genoemd wordt, ik denk dat zij wel positief kunnen verrassen. Alleen de linksachter is om te huilen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:57 schreef inZanity het volgende:
Twente gaat gewoon weer keihard falen hoor dit seizoen. Net als PSV en Ajax overigens. Feyenoord 1, AZ 2 voorspel ik.
Jouw neemt niemand serieus, geen enkele kijk op voetbal en nog minder op vrouwenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:57 schreef inZanity het volgende:
Twente gaat gewoon weer keihard falen hoor dit seizoen. Net als PSV en Ajax overigens. Feyenoord 1, AZ 2 voorspel ik.
Arno Vermeulen is dat.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:57 schreef Littlerabbit het volgende:
Dat interviewIk snap echt niet waarom Schreuder de hoofd sport interviewer van de NOS is.
Zijn wat?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jouw neemt niemand serieus, geen enkele kijk op voetbal en nog minder op vrouwen
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jouw neemt niemand serieus, geen enkele kijk op voetbal en nog minder op vrouwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |