Kindertjes in Afrika zouden er een moord voordoenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:03 schreef DonRaja het volgende:
Ik weet nog niet wat ik ga eten, heb nog niet naar huis gebeld.
Als het me niet bevalt maak ik een tussenstop bij de Mac...
Dichtsbijzijnde hier ook ruim een half uur rijdenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is er volgens mij niet in België...
Om te kunnen bellen?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kindertjes in Afrika zouden er een moord voordoen
So truequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:17 schreef Roffamannetje het volgende:
'Ajax is volgens mij de grootste en mooiste club van Nederland', vertelt De Boer op de website van Ajax. 'Hier kun je Champions League-voetbal spelen. We spelen hier altijd aantrekkelijk voetbal. Het valt me wel tegen dat sommige jongens niet naar Ajax zijn gekomen. Of zijn ze soms bang om in dit mooie stadion te spelen?'
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind van wel.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Mensen met een meningKunnen we nou niet gewoon allemaal gemoedelijk en gezellig met elkaar omgaan
Je had moeten zeggen 'Als jij je daar prettig bij voeltquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind van wel.
Maar dat is mening, dus eigenlijk doe ik gelijk precies het tegenovergestelde.
Hypocriet ben ik eigenlijk. Ik lijk DonRaja wel
Is dit Fronsje?quote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind van wel.
Maar dat is mening, dus eigenlijk doe ik gelijk precies het tegenovergestelde.
Hypocriet ben ik eigenlijk. Ik lijk DonRaja wel
Pa?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Had je anders verwacht met zo'n pa...
Oud PSV erquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |