Dutch Food Valley Classicquote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:47 schreef j0rdiiii het volgende:
Vuelta begint morgen. [ afbeelding ]
Vraag aan Davy of hij hem voor je opslaat in zijn archief, in het geval je hem kwijtraakt altijd handig.quote:
Maandag begint de eerste leuke etappe pas.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:47 schreef j0rdiiii het volgende:
Vuelta begint morgen. [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Vraag aan Davy of hij hem voor je opslaat in zijn archief, in het geval je hem kwijtraakt altijd handig.
[..]
Vraag aan Davy of hij hem voor je opslaat in zijn archief, in het geval je hem kwijtraakt altijd handig.
Heb je goed onthouden, was Knut die dat melddequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maandag begint de eerste leuke etappe pas.
heb ik zelf ook al bekeken in het vueltatopicquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Heb je goed onthouden, was Knut die dat meldde
[..]
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maandag begint de eerste leuke etappe pas.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
heb ik zelf ook al bekeken in het vueltatopic
Maar zie jij Bos nog een keer een sprint winnen in een rit die er echt om gaat?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Veluwe en Utrechtse Heuvelrug.
Hangt ervan af hoe je "echt om gaat" definieert. Ik denk niet dat hij ooit constant mee zal doen om de prijzen in bijvoorbeeld de Tour. Maar denk dat hij zeker nog wel ritjes gaat winnen in de Vuelta en Giro ofzo en dan hopelijk als alles een keer goed valt touretappe.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar zie jij Bos nog een keer een sprint winnen in een rit die er echt om gaat?
In die zin bedoel ik ook waar het er echt om gaat, een Cavendish en Sagan in Tour vorm is te hoog gegrepenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Etappe's in Ronde van Oman waren ook al wel aardig btw. Wint daar toch maar van (een te dikke, ok) Cavendish.
Ik ga rijst eten nu.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:55 schreef DonRaja het volgende:
Is dat wielrengeleuter nou nog niet voorbij
Ja en denk dat dat ook niet snel gaat veranderen. Zitten er nog een paar boven hem in de pikorde.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
In die zin bedoel ik ook waar het er echt om gaat, een Cavendish en Sagan in Tour vorm is te hoog gegrepen
Een vork schat ik zo.quote:
Barbaarquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
422 eet altijd met z'n handen.
Barbaarquote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Rijst eet je met stokjes als je een spleetoogje bent en anders met een lepel.
Haten op geelzuchtquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:00 schreef Saind het volgende:
[..]
stokjes zijn voor mensen die geel zijn en spleetogen hebben
Forelletje op de Weber. Niets mis mee.quote:
Ook lekker jaquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:02 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Forelletje op de Weber. Niets mis mee.
Heb m'n portemonnee in Eindhoven laten liggen (quote:
Niet eens KFC?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:03 schreef DonRaja het volgende:
Ik weet nog niet wat ik ga eten, heb nog niet naar huis gebeld.
Als het me niet bevalt maak ik een tussenstop bij de Mac...
Kom maar even langs. Krijg je ook een forelletje.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:02 schreef Saind het volgende:
[..]
Heb m'n portemonnee in Eindhoven laten liggen () en heb dus geen geld om iets te eten.
Waar?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Kom maar even langs. Krijg je ook een forelletje.
Weert.quote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:05 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja lul vanuit Eindhoven had dat nog wel gekundGeldermalsen is wat ver
Dank ook niet dat ik op en neer redt met de auto met een kwart tank, en ik kan natuurlijk niet tankenquote:
Gewoon ff plaatjes van je Baas overzetten.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:06 schreef Saind het volgende:
[..]
Dank ook niet dat ik op en neer redt met de auto met een kwart tank, en ik kan natuurlijk niet tanken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |