Denk van wel en daarom kunnen ze misschien 1.6 gevraagd hebben. Ze wouden kijken of ze het zelfde konden krijgen. Dat is wat ik denk eigenlijk.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bij Ajax kon hij geen 1,6 miljoen verdienen alleen en denk je werkelijk dat deze transfer naar Liverpool al niet tijden op de achtergrond speelde?
Moeder?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nog wat tekengeld erbij, dus zijn moeder heeft hem kunnen overtuigen, blijf maar weg kreng als je maar geld overmaakt
Daar doel ik ook op. Jij was degene die stelde dat hij vast wel 2,2 miljoen bij Liverpool had geeist.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:34 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Denk van wel en daarom kunnen ze misschien 1.6 gevraagd hebben. Ze wouden kijken of ze het zelfde konden krijgen. Dat is wat ik denk eigenlijk.
[..]
Moeder?
hoezo ben je daar niet op in gegaan dan? ik heb hem ook aan nigeriaan verkocht, ik verwacht het geld toch elk moment binnen nuquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:35 schreef Lange_Lans het volgende:
![]()
MacBookje verkocht via MP. Heeft wel even geduurd, want ik moest iedere dag 3 biedingen uit Nigeria verwijderen die ruim boven de vraagprijs zaten.
Een ezel stoot zich niet 3 keer aan dezelfde steen. 2 Eerdere deals richting daar liepen in de soep. Nee, nee, deze jongen past nu wel op.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:36 schreef Adames het volgende:
[..]
hoezo ben je daar niet op in gegaan dan? ik heb hem ook aan nigeriaan verkocht, ik verwacht het geld toch elk moment binnen nu
Hij wilde toch in Amsterdam blijven vanwege zijn moeder, die ziet liever ¤¤¤ dan die nageboorte zelfquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:34 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Denk van wel en daarom kunnen ze misschien 1.6 gevraagd hebben. Ze wouden kijken of ze het zelfde konden krijgen. Dat is wat ik denk eigenlijk.
[..]
Moeder?
Mooi toch. Voegt geen fuck toe.quote:
Ik snap er ook niets meer van. Gewoon een spelletje denk ik om meer te kunnen krijgen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij wilde toch in Amsterdam blijven vanwege zijn moeder, die ziet liever ¤¤¤ dan die nageboorte zelf
Ik was 1 miliseconde te laat met mijn ctrl cquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik had die post van HMF onder mijn ctrl-v
Easyjetquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij wilde toch in Amsterdam blijven vanwege zijn moeder, die ziet liever ¤¤¤ dan die nageboorte zelf
GGMM is te snelquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik was 1 miliseconde te laat met mijn ctrl c
quote:
Daarom als je een leuke troll topic ziet meteen de pagina pauzerenquote:
DonRaja riep me.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je had ook wat later kunnen komen
Ik was er al wat langer, ik reageerde nu pas vanwege je post.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:40 schreef DonRaja het volgende:
Ik typte gewoon GGMM en ging voor de gein aftellen, hij was er echt binnen 10 seconden
Tacticus GGMM, Je moet een voetbalclub gaan trainenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik was er al wat langer, ik reageerde nu pas vanwege je post.
Laat mij nou in de waan...quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik was er al wat langer, ik reageerde nu pas vanwege je post.
Weet ik, daar zou ik ideaal voor zijn.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tacticus GGMM, Je moet een voetbalclub gaan trainen
Nee sorry je hebt gelijk. Alle alarmbellen gingen af toen jij me riep. M'n computer starte automatisch op en ging direct naar de post en alles.quote:
Ach, binnen 10 wedstrijden ben je toch weer ontslagenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet ik, daar zou ik ideaal voor zijn.
Onzin, ik zou RKC kampioen maken.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach, binnen 10 wedstrijden ben je toch weer ontslagen
Ik ga er niet naar toe. Teveel buitenlanders daarquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij hebt geen leugens nodig om vrolijk te zijn. Het Kwakoe festival gaat door!
Dat is ook ieder jaar hetzelfde, de ene wanbetaler struikelt over de anderequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij hebt geen leugens nodig om vrolijk te zijn. Het Kwakoe festival gaat door!
Deze quote ga ik te pas en te onpas misbruiken.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee sorry je hebt gelijk. Alle alarmbellen gingen af toen jij me riep. M'n computer starte automatisch op en ging direct naar de post en alles.
Zo belangrijk ben jij.
Dutch Food Valley Classicquote:
Veel plezier er mee man.quote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:47 schreef j0rdiiii het volgende:
Vuelta begint morgen. [ afbeelding ]
Vraag aan Davy of hij hem voor je opslaat in zijn archief, in het geval je hem kwijtraakt altijd handig.quote:
Maandag begint de eerste leuke etappe pas.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:47 schreef j0rdiiii het volgende:
Vuelta begint morgen. [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Vraag aan Davy of hij hem voor je opslaat in zijn archief, in het geval je hem kwijtraakt altijd handig.
[..]
Vraag aan Davy of hij hem voor je opslaat in zijn archief, in het geval je hem kwijtraakt altijd handig.
Heb je goed onthouden, was Knut die dat melddequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maandag begint de eerste leuke etappe pas.
heb ik zelf ook al bekeken in het vueltatopicquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Heb je goed onthouden, was Knut die dat meldde
[..]
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maandag begint de eerste leuke etappe pas.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
heb ik zelf ook al bekeken in het vueltatopic
Maar zie jij Bos nog een keer een sprint winnen in een rit die er echt om gaat?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Veluwe en Utrechtse Heuvelrug.
Hangt ervan af hoe je "echt om gaat" definieert. Ik denk niet dat hij ooit constant mee zal doen om de prijzen in bijvoorbeeld de Tour. Maar denk dat hij zeker nog wel ritjes gaat winnen in de Vuelta en Giro ofzo en dan hopelijk als alles een keer goed valt touretappe.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar zie jij Bos nog een keer een sprint winnen in een rit die er echt om gaat?
In die zin bedoel ik ook waar het er echt om gaat, een Cavendish en Sagan in Tour vorm is te hoog gegrepenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Etappe's in Ronde van Oman waren ook al wel aardig btw. Wint daar toch maar van (een te dikke, ok) Cavendish.
Ik ga rijst eten nu.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:55 schreef DonRaja het volgende:
Is dat wielrengeleuter nou nog niet voorbij
Ja en denk dat dat ook niet snel gaat veranderen. Zitten er nog een paar boven hem in de pikorde.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
In die zin bedoel ik ook waar het er echt om gaat, een Cavendish en Sagan in Tour vorm is te hoog gegrepen
Een vork schat ik zo.quote:
Barbaarquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
422 eet altijd met z'n handen.
Barbaarquote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Rijst eet je met stokjes als je een spleetoogje bent en anders met een lepel.
Haten op geelzuchtquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:00 schreef Saind het volgende:
[..]
stokjes zijn voor mensen die geel zijn en spleetogen hebben
Forelletje op de Weber. Niets mis mee.quote:
Ook lekker jaquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:02 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Forelletje op de Weber. Niets mis mee.
Heb m'n portemonnee in Eindhoven laten liggen (quote:
Niet eens KFC?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:03 schreef DonRaja het volgende:
Ik weet nog niet wat ik ga eten, heb nog niet naar huis gebeld.
Als het me niet bevalt maak ik een tussenstop bij de Mac...
Kom maar even langs. Krijg je ook een forelletje.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:02 schreef Saind het volgende:
[..]
Heb m'n portemonnee in Eindhoven laten liggen () en heb dus geen geld om iets te eten.
Waar?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Kom maar even langs. Krijg je ook een forelletje.
Weert.quote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:05 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja lul vanuit Eindhoven had dat nog wel gekundGeldermalsen is wat ver
Dank ook niet dat ik op en neer redt met de auto met een kwart tank, en ik kan natuurlijk niet tankenquote:
Gewoon ff plaatjes van je Baas overzetten.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:06 schreef Saind het volgende:
[..]
Dank ook niet dat ik op en neer redt met de auto met een kwart tank, en ik kan natuurlijk niet tanken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |