Trainer van Swansea lijkt me juist een perfecte trainer voor zo'n soort speler.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Ach, Ik wens die geldwolf veel plezier op de bank op Anfield
Ik verwijt die jongen niks hoor, misschien dat thuis blijven voor zijn moeder verhaalquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik denk dat het een verademing is op de Engelse velden.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zou eerder Ajax iets verwijten.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik wel, maar dat weet iedereen al.
Vergeet dat prachtige shirt niet.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:24 schreef Caland het volgende:
Ach joh, iedereen die niet voor een hongerloontje in Amsterdam komt spelen is een geldwolf. Zo werkt dat tegenwoordig. Tegenwoordig moeten ze naar Ajax gaan omdat de arena zo geweldig is, ofzo.
Ik verwijt Ajax ook niets maar je kan niet verwachten van profs dat ze voor de helft of minder bij Ajax gaan spelen, supporters zitten op de tribune.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:25 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik zou eerder Ajax iets verwijten.
Indien het 1,1 miljoen geboden verhaal klopt inderdaad een hongerloontjequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:24 schreef Caland het volgende:
Ach joh, iedereen die niet voor een hongerloontje in Amsterdam komt spelen is een geldwolf. Zo werkt dat tegenwoordig. Tegenwoordig moeten ze naar Ajax gaan omdat de arena zo geweldig is, ofzo.
2.2 miljoen vind ik persoonlijk lekkerder.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Indien het 1,1 miljoen geboden verhaal klopt inderdaad een hongerloontje(Waarom ga ik hier op in
)
Staat hier los van. Al denk ik niet dat hij dat bij Liverpool krijgt. Hij is zelfs openlijk voor de breedte gecontracteerd.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:29 schreef mrstylo het volgende:
[..]
2.2 miljoen vind ik persoonlijk lekkerder.
1,6 krijgt hij minimaal welquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Staat hier los van. Al denk ik niet dat hij dat bij Liverpool krijgt. Hij is zelfs openlijk voor de breedte gecontracteerd.
Bij Ajax vroegen ze 1.6 miljoen en zullen ze bij Liverpool toch meer vragen?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Staat hier los van. Al denk ik niet dat hij dat bij Liverpool krijgt. Hij is zelfs openlijk voor de breedte gecontracteerd.
Bij Ajax kon hij geen 1,6 miljoen verdienen alleen en denk je werkelijk dat deze transfer naar Liverpool al niet tijden op de achtergrond speelde?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:31 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Bij Ajax vroegen ze 1.6 miljoen en zullen ze bij Liverpool toch meer vragen?
Nog wat tekengeld erbij, dus zijn moeder heeft hem kunnen overtuigen, blijf maar weg kreng als je maar geld overmaaktquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:31 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Bij Ajax vroegen ze 1.6 miljoen en zullen ze bij Liverpool toch meer vragen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |