Denk van wel en daarom kunnen ze misschien 1.6 gevraagd hebben. Ze wouden kijken of ze het zelfde konden krijgen. Dat is wat ik denk eigenlijk.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bij Ajax kon hij geen 1,6 miljoen verdienen alleen en denk je werkelijk dat deze transfer naar Liverpool al niet tijden op de achtergrond speelde?
Moeder?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nog wat tekengeld erbij, dus zijn moeder heeft hem kunnen overtuigen, blijf maar weg kreng als je maar geld overmaakt
Daar doel ik ook op. Jij was degene die stelde dat hij vast wel 2,2 miljoen bij Liverpool had geeist.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:34 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Denk van wel en daarom kunnen ze misschien 1.6 gevraagd hebben. Ze wouden kijken of ze het zelfde konden krijgen. Dat is wat ik denk eigenlijk.
[..]
Moeder?
hoezo ben je daar niet op in gegaan dan? ik heb hem ook aan nigeriaan verkocht, ik verwacht het geld toch elk moment binnen nuquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:35 schreef Lange_Lans het volgende:
![]()
MacBookje verkocht via MP. Heeft wel even geduurd, want ik moest iedere dag 3 biedingen uit Nigeria verwijderen die ruim boven de vraagprijs zaten.
Een ezel stoot zich niet 3 keer aan dezelfde steen. 2 Eerdere deals richting daar liepen in de soep. Nee, nee, deze jongen past nu wel op.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:36 schreef Adames het volgende:
[..]
hoezo ben je daar niet op in gegaan dan? ik heb hem ook aan nigeriaan verkocht, ik verwacht het geld toch elk moment binnen nu
Hij wilde toch in Amsterdam blijven vanwege zijn moeder, die ziet liever ¤¤¤ dan die nageboorte zelfquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:34 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Denk van wel en daarom kunnen ze misschien 1.6 gevraagd hebben. Ze wouden kijken of ze het zelfde konden krijgen. Dat is wat ik denk eigenlijk.
[..]
Moeder?
Mooi toch. Voegt geen fuck toe.quote:
Ik snap er ook niets meer van. Gewoon een spelletje denk ik om meer te kunnen krijgen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij wilde toch in Amsterdam blijven vanwege zijn moeder, die ziet liever ¤¤¤ dan die nageboorte zelf
Ik was 1 miliseconde te laat met mijn ctrl cquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik had die post van HMF onder mijn ctrl-v
Easyjetquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij wilde toch in Amsterdam blijven vanwege zijn moeder, die ziet liever ¤¤¤ dan die nageboorte zelf
GGMM is te snelquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik was 1 miliseconde te laat met mijn ctrl c
quote:
Daarom als je een leuke troll topic ziet meteen de pagina pauzerenquote:
DonRaja riep me.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je had ook wat later kunnen komen
Ik was er al wat langer, ik reageerde nu pas vanwege je post.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:40 schreef DonRaja het volgende:
Ik typte gewoon GGMM en ging voor de gein aftellen, hij was er echt binnen 10 seconden
Tacticus GGMM, Je moet een voetbalclub gaan trainenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik was er al wat langer, ik reageerde nu pas vanwege je post.
Laat mij nou in de waan...quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik was er al wat langer, ik reageerde nu pas vanwege je post.
Weet ik, daar zou ik ideaal voor zijn.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tacticus GGMM, Je moet een voetbalclub gaan trainen
Nee sorry je hebt gelijk. Alle alarmbellen gingen af toen jij me riep. M'n computer starte automatisch op en ging direct naar de post en alles.quote:
Ach, binnen 10 wedstrijden ben je toch weer ontslagenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet ik, daar zou ik ideaal voor zijn.
Onzin, ik zou RKC kampioen maken.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach, binnen 10 wedstrijden ben je toch weer ontslagen
Ik ga er niet naar toe. Teveel buitenlanders daarquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij hebt geen leugens nodig om vrolijk te zijn. Het Kwakoe festival gaat door!
Dat is ook ieder jaar hetzelfde, de ene wanbetaler struikelt over de anderequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij hebt geen leugens nodig om vrolijk te zijn. Het Kwakoe festival gaat door!
Deze quote ga ik te pas en te onpas misbruiken.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee sorry je hebt gelijk. Alle alarmbellen gingen af toen jij me riep. M'n computer starte automatisch op en ging direct naar de post en alles.
Zo belangrijk ben jij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |