Kweenie waar ik op zocht, maar ik heb een keer de blokkering ivm harddrugs gezien.quote:
www.erowid.orgquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kweenie waar ik op zocht, maar ik heb een keer de blokkering ivm harddrugs gezien.
Die werkt welquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:47 schreef Saind het volgende:
[..]
www.erowid.org
Veilige site, alleen informatie over drugs. Probeer eens?
Toegang tot de gevraagde site wordt geweigerd omdat de gangbare politiek dit niet toelaat.quote:
hah gekke Belgenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Toegang tot de gevraagde site wordt geweigerd omdat de gangbare politiek dit niet toelaat.
Reason: The Websense category "Abused Drugs" is filtered.
Url: http://www.pillreports.com/
Al 5 jaar hetzelfde ookquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:49 schreef Caland het volgende:
Pillreports bestaat nogwas die site vergeten. Goede ouwe tijd.
Gebeurt dat blokkeren allemaal vanuit de Belgische overheid?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Toegang tot de gevraagde site wordt geweigerd omdat de gangbare politiek dit niet toelaat.
Reason: The Websense category "Abused Drugs" is filtered.
Url: http://www.pillreports.com/
Je had toen ook zo'n toffe site die wiet uit de shops ging testen. Wel vooral A'dam.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:49 schreef Caland het volgende:
Pillreports bestaat nogwas die site vergeten. Goede ouwe tijd.
www.wiettest.nl ? zoietsquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je had toen ook zo'n toffe site die wiet uit de shops ging testen. Wel vooral A'dam.
Indirect wel, ik zit bij de Belgische Spoorwegen en dat hoort bij de overheid.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gebeurt dat blokkeren allemaal vanuit de Belgische overheid?
Nee, had Engelse naam. Puntje van m'n tong. Ik moet denken aan crocodile dundee, maar die was t niet uiteraard.quote:
meh kutmuziekquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:58 schreef AFCNiels het volgende:
Die Pussy Riots komen goed weg, maar 2 jaar cel
quote:
3 jaar werkkamp was dan beter geweest.quote:
Belachelijk veel voor hetgeen ze deden.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:58 schreef AFCNiels het volgende:
Die Pussy Riots komen goed weg, maar 2 jaar cel
Niet fokken met Putin. Putin is een baasquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:01 schreef Happel het volgende:
[..]
Belachelijk veel voor hetgeen ze deden.
Eng gewoon ja, ze gaan in beroep dus wordt vervolgdquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:01 schreef Happel het volgende:
[..]
Belachelijk veel voor hetgeen ze deden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |