Don't fuck with the Russians, Ted van Leeuwen zei het nog.quote:
Dit is ook gelijk een signaal naar Bütner.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Don't fuck with the Russians, Ted van Leeuwen zei het nog.
Ik hoop dat ze zich allemaal doodzuipen. Aids of krokodil is ook goed.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Don't fuck with the Russians, Ted van Leeuwen zei het nog.
Ik las dat ze die voor Theo willen ruilen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:06 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dit is ook gelijk een signaal naar Bütner.
Maar 2 jaar?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:58 schreef AFCNiels het volgende:
Die Pussy Riots komen goed weg, maar 2 jaar cel
Had 3 jaar werkkamp kunnen worden.quote:
Lompe hufters zijn het, de mooie vrouwen mogen blijvenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze zich allemaal doodzuipen. Aids of krokodil is ook goed.
Krokodilquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze zich allemaal doodzuipen. Aids of krokodil is ook goed.
Inderdaad. Je zou zeggen alcohol maar als je dat van ze afpakt stappen ze over op terpentine ofzo.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
KrokodilHet erge is dat je Russen amper kunt raken omdat ze toch geen fuck om het leven geven (Wat Krokodil ook wel aantoont
)
ik ben die russen wel dankbaar dat ze nu eindelijk cameras + internettoegang hebben.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
KrokodilHet erge is dat je Russen amper kunt raken omdat ze toch geen fuck om het leven geven (Wat Krokodil ook wel aantoont
)
Dat maakt het toch geen 'maar' ? Ook twee jaar cel is gewoon een belachelijk hoge straf.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Had 3 jaar werkkamp kunnen worden.
Het viel te verwachten, ze zongen liedjes tegen deze grote tsaar held.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:13 schreef inZanity het volgende:
[..]
Dat maakt het toch geen 'maar' ? Ook twee jaar cel is gewoon een belachelijk hoge straf.
YOLO!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
)
Had Poetin niet zelf aangegeven dat ze een milde straf moesten krijgen?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het viel te verwachten, ze zongen liedjes tegen deze grote tsaar held.
Mwa mij lijkt een weggerot been en arm ook wel wat hoor. Al die spiermassa en vlees om mijn botten heen vind ik maar niks.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Doe dan gewoon beetje bruin
Volgens mij wel, ik denk dat hij ze nu met een Mac Gyver actie wil gaan bevrijden.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:20 schreef inZanity het volgende:
[..]
Had Poetin niet zelf aangegeven dat ze een milde straf moesten krijgen?
quote:Feyenoord Rotterdam, Stadion Feijenoord en sportclub Feyenoord zijn vrijdag voor het eerst bijeen geweest om gezamenlijk de twee voorstellen voor Het Nieuwe Stadion te bespreken. Dat meldt de Rotterdamse club vrijdagavond via de officiële kanalen.
tis wa.quote:
Met ontbloot bovenlijf uiteraard.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Volgens mij wel, ik denk dat hij ze nu met een Mac Gyver actie wil gaan bevrijden.
Of gratie verlenenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Volgens mij wel, ik denk dat hij ze nu met een Mac Gyver actie wil gaan bevrijden.
Dat is te slap joh. poetin doet alles Extreme.quote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
quote:
Staat Poetin ook altijd op 410?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Met ontbloot bovenlijf uiteraard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |