Valt wel mee.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax gaat niet kampioen worden zoals het er nu naar uitziet. Dat zijn de feiten en daar kunne nvelen in het Ajax-topic niet tegen
Dat is geen feit.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax gaat niet kampioen worden zoals het er nu naar uitziet. Dat zijn de feiten en daar kunne nvelen in het Ajax-topic niet tegen
Mooi, dan maken we idd meer kans.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:52 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Valt wel mee.
Song gaat naar Barcelona dus Dos Santos komt gewoon naar Ajax.
Ben benieuwd. Als het zou gebeuren met zo'n ploeg is het mooi als dat zou gebeuren.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mooi, dan maken we idd meer kans.
Sowieso worden we wel kampioen trouwens
Ik zie ze morgen punten verspelen tegen NACquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:55 schreef Typisch het volgende:
Chadli is een mooi weer voetballen, zodra het weer onder de 20 graden is zie je hem niet meer. Die dikke Rus gaat hem niet worden en Kastanje moet het ook allemaal nog maar even laten zien. De verdediging van Twente vind ik niet zo goed en de creativiteit op het middenveld valt ook heel erg tegen met Janssen, Fer en Brama. Misschien dat die nieuwe nummer 10 wat kan brengen, die ken ik nog niet goed. Ik wil Twente wel eens zien tegen een lastige tegenstander.
Kip Kerriequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:56 schreef j0rdiiii het volgende:
Zo ik heb even wat Office 2010 downloads aangezet en ik ga nu rijst kip kerrie eten, tot ziens.
quote:Manchester United is in totaal ruim 91 miljoen euro aan Robin van Persie kwijt. Arsenal ontvangt 30,5 miljoen euro en de Nederlander gaat in de komende vier jaar liefst 61 miljoen verdienen. Hij kan elke week 290.000 euro tegemoet zien, waarvan 115.000 euro aan imagorechten.
Vind het wel geinig dat AZ nergens genoemd wordt, ik denk dat zij wel positief kunnen verrassen. Alleen de linksachter is om te huilen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:57 schreef inZanity het volgende:
Twente gaat gewoon weer keihard falen hoor dit seizoen. Net als PSV en Ajax overigens. Feyenoord 1, AZ 2 voorspel ik.
Jouw neemt niemand serieus, geen enkele kijk op voetbal en nog minder op vrouwenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:57 schreef inZanity het volgende:
Twente gaat gewoon weer keihard falen hoor dit seizoen. Net als PSV en Ajax overigens. Feyenoord 1, AZ 2 voorspel ik.
Arno Vermeulen is dat.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:57 schreef Littlerabbit het volgende:
Dat interviewIk snap echt niet waarom Schreuder de hoofd sport interviewer van de NOS is.
Zijn wat?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jouw neemt niemand serieus, geen enkele kijk op voetbal en nog minder op vrouwen
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jouw neemt niemand serieus, geen enkele kijk op voetbal en nog minder op vrouwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |