Ik vind voor je vriendin naar de baas gaan niet beschermend en zorgzaam , maar gewoon jezelf en je vriendin voor lul zetten.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 08:50 schreef asfalthooligan het volgende:
Ik laat haar het sowieso regelen .
Ik Ben gewoon beschermend en zorgzaam ,maar laat haar het oplossen .
Zolang het haar lukt laat ik haar gang gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oww enne.. Goeiemorgen allen![]()
Ik heb vannacht de hele nacht lopen spoken en dromen over inbrekers .. Dacht op een gegeven moment zelfs dat er eentje rond liep in huis.. Wilde al bijna mijn vent wakker maken
.. Maar toch niet gedaan.
hoe lang heeft hij nu in het ziekenhuis moeten liggen ?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:59 schreef MeNicole2 het volgende:
Heb helemaal geen tijd meer om mee te lezen en te posten. Maar hier nu bijna 18 weken. woensdag de 20 weken echo en als het goed is Matthias in het gips. Zijn we donderdag weer compleet <3
Wow wat gaat dat alweer snel, zeg! Al bijna op de helft!!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:59 schreef MeNicole2 het volgende:
Heb helemaal geen tijd meer om mee te lezen en te posten. Maar hier nu bijna 18 weken. woensdag de 20 weken echo en als het goed is Matthias in het gips. Zijn we donderdag weer compleet <3
Welkom keshet.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:59 schreef Keshet het volgende:
Hallo. Ik ben Keshet, ik ben 32 jaar en ik ben sinds dinsdag verslaafd aan eierkoeken.
Hij ligt er dinsdag 3 weken. Dus als ie woensdag gips mag gaat ie donderdag naar huis. Dus best een tijd wel.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:27 schreef rebel-angel het volgende:
[..]
hoe lang heeft hij nu in het ziekenhuis moeten liggen ?
Ja precies, dat is het ook.. ik zat dat andere boek door te bladeren en daar stonden zeker ook handige tips in qua verzorging (hoe was je een jongen/meisje, waar let je op), veranderingen in elk jaar qua gedrag en ontwikkeling, tips over eten enzo, maar.. ik vond het wat te Amerikaans, daarom twijfelde ik. En een vriendin van mij heeft idd het Oei ik groei boek, vond het ook zo tof dat daar de sprongetjes in stonden enzoquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:40 schreef Twinkle20 het volgende:
Het is zo persoonlijk, zoiets. Mijn persoonlijke voorkeur, en ook de meest verkochte denk ik wel, is inderdaad Oei ik groei![]()
Een duidelijk boek, maar niet alleen 'droge' kost. Ook nog een beetje humor![]()
Anders krijg je al gauw erg theoretische boeken. Wellicht interessant, maar leest niet zo makkelijk weg.
Je kunt ook nog altijd voor de 'Babies eerste jaar voor dummies' gaan
13 weken pas. Nee ik weet het, ik zal me inhoudenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:18 schreef Ticootje het volgende:
Fieder. Hoever ben je nu? Want rond week of 12 is dat echt nog niet te zien hoor. Ik zou in elk geval even wachten met blauwe dingen inslaan.
Oh die zijn lekker. Eerst vlechten! Mmmm.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:39 schreef rebel-angel het volgende:
chloor cleaners anonymous![]()
omgekeerde wereld jij hebt chloor in je drank flessen zitten
gatver heb zo'n zak met zure aardbei kabels weg zitten werken en nou ben ik misselijk
+1quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:23 schreef Ticootje het volgende:
Oh en ik ben allergisch voor het woord sprongetje.Mijn babies doen dat niet.
Haha iddquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:54 schreef Pvoesss het volgende:
Volgens mij als ik het niet zou weten zou ik net genoeg kleding hebben om de eerste dag mee door te Dat vind ik zo lastig shoppen
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:04 schreef Ticootje het volgende:
Oh!! Ja kan ook nog gewoon bigtime inslaan na geboorte. Idee.
Jij tankt 10 liter per keer zodat je vaker heen "moet"?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:14 schreef Kwisted het volgende:
Zoo daar ben ik weer na een lange dag werken. Wat is dit weer toch k*t als je zwanger bent. Mijn voeten zijn nu echt formaat enorm! Het goede nieuws is dat ik nog maar 1 dagje te gaan heb maandag en dan heb ik verlof![]()
Ik zal me ook even voorstellen:
Ik ben Kwisted en ben 24 jaar, sinds 25 juli getrouwd met mijn man (klinkt zo leuk) waarmee ik al 5,5 jaar een relatie heb. We wonen sinds 2 jaar samen in Brabant en we hebben 2 poezen.
Ik ben 35.4 weken zwanger van ons eerste kindje, een meisje![]()
Oh en ik ben net als Tico gek op chloorlucht (morgen zwemmen, ik verheug me er al op). Zowel als op de geur van benzine, terpentine, gootsteenontstopper, verf en had ik benzine al genoemd?? Ik moet me echt inhouden
![]()
![]()
Sst!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:36 schreef Sonnetje85 het volgende:
![]()
Pessie, je hebt je berichtje aangepast
Oh ja, ik vind neutraal ook leuk idd, maar er is wel gewoon veel minder aanbod (ook logisch, mgoed).quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:02 schreef Mangostine het volgende:
Ik vind de neutrale pakjes best leuk eigk. Maar neig dan naar de meer stoere kleertjes denk ik... Shirtjes met sterren of vliegtuigen etc.
Vind ik leuk
als je maar niet om die gordijnen heb zitten jankenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:26 schreef Logician78 het volgende:
Net uit nieuwsgierigheid 2uur fhf zitten lezendamn wat baal ik dat ik heb toegezegd dat Ingrid de gordijnen van mij heeft mogen doorgeven aan die dame zeg
![]()
Verder de halve dag zitten janken![]()
Morgen gaan we voor een weekendje naar Tynaarlo bij mijn ouders, groot feest, en ik hoop dat ik mij dan niet zo te kijk zet als een emotioneel ontwrichte ...
Nee hoor.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:32 schreef rebel-angel het volgende:
[..]
als je maar niet om die gordijnen heb zitten janken
Jaquote:
Je bent toch niet stiekem bezig hequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:04 schreef vamperotica het volgende:
Ik hou van degene die de ruggeprik heeft uitgevonden!
Zit op 7 cm nuquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:05 schreef Logician78 het volgende:
[..]
Je bent toch niet stiekem bezig he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe gaat het eigenlijk met jou vandaag FTA?.. En met beebje? Hoe lang zit je elke dag in het ziekenhuis? En gaat dat in het weekend ook gewoon door? Want pff.. met deze temperaturen lijkt me dat helemaal geen pretje eigenlijk! Maja, wat moet dat moet natuurlijk. Alles voor de beeb!
Waah spannend Mango! Ik dacht eigenlijk dat jij het geslacht al wist![]()
Leuk leuk!![]()
Cathmar, ik ben nu dus 29 weken en zit met 1 baby al 'vol'. Dus wil niet weten hoe jij je voelt met twee kleintjes in je belly!
Oww Vamp zet hem op meis!!![]()
![]()
![]()
Spannend!!
Ik heb zin in een grote bak chocoladeijs. Maar stond vanmorgen op de weegschaal en ben 'al' 6 kilo aan gekomen .. en ik moet nog 10 weken. Ik denk dat ik die andere 6 kilo die een gemiddeld iemand aan kom in die 10 komende weken nog hard nodig ga hebben![]()
Edit: ooooooooow mijn mannie gaat nu lekker spul halen zodat we enigzins 'gezonde' milkshakies kunnen maken, de schat![]()
Ik heb nog niet echt een 'geboortepakje'. Maar daar heb ik nog tijd voor de komende 10 weken.. Ik ben ook meer van het 'stoere' spul
![]()
Ik heb het precies rond diezelfde tijd gehadquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:37 schreef Limone het volgende:
Ik was het trouwens, van die steken. Ik hoop niet dat het indalingsdingen zijn, anders moet ik wel heel rap mensen gaan vertellen dat ik zwanger ben![]()
![]()
Gelukkig komt het bij sommigen wel bekend voor. Ik had het gister tijdens het geven van een presentatie en ik wist even niet hoe ik kijken moest..
Ik ben inderdaad nog niet zo lang zwanger, Fieder, 5 weken. Fijn trouwens dat de nekplooi goed was!
Joepie! Mijn eerste echte kwaaltje!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:40 schreef Logician78 het volgende:
[..]
Ik heb het precies rond diezelfde tijd gehad
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:48 schreef pessie het volgende:
Oh Limone, dat had ik even niet door, bandenpijn kan ook. Je baarmoeder zet namelijk nogal uit dus de banden waar je baarmoeder aan hangen rekken mee, dat kan nogal pijnlijk zijn (ik vind het zelf nogal pijnlijk).
Awwww, tof pakje! En leuk idd om het zo te bewarenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:57 schreef becky27 het volgende:
haai, wij zijn terug van vakantie,ik ben ontploft, voel mijn kindje heel veel, en voel mezelf heel goed!
Iemand had het over geboortepakjes, ik vind die zoektocht echt tof.
Dit hebben we gedaan met dochters eerste pakje
[ afbeelding ]
[ontlurk] ik heb vaak steken in de vasjienquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:37 schreef Limone het volgende:
Ik was het trouwens, van die steken. Ik hoop niet dat het indalingsdingen zijn, anders moet ik wel heel rap mensen gaan vertellen dat ik zwanger ben![]()
![]()
Gelukkig komt het bij sommigen wel bekend voor. Ik had het gister tijdens het geven van een presentatie en ik wist even niet hoe ik kijken moest..
Ik ben inderdaad nog niet zo lang zwanger, Fieder, 5 weken. Fijn trouwens dat de nekplooi goed was!
Wat vervelend dat je dat elke maand (?) hebt. Lastig om je gezicht in de plooi te houden, lijkt mij. Ik herken het niet van mijn eigen ongesteldheid, hopelijk blijft dat zoquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:04 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
[ontlurk] ik heb vaak steken in de vasjienals ik ongesteld ben of moet worden, of iets meer naar binnen, kan t niet goed plaatsen. ik denk dus dat t een soort lage baarmoederkrampen zijn ofzo (ben niet zwanger dus, en heb dit al sinds mijn dertiende regelmatig)[/ontlurk]
het is niet elke maand gelukkig! meestal gedurende een half uurtje ofzo en dan niet constantquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:14 schreef Limone het volgende:
[..]
Wat vervelend dat je dat elke maand (?) hebt. Lastig om je gezicht in de plooi te houden, lijkt mij. Ik herken het niet van mijn eigen ongesteldheid, hopelijk blijft dat zo
een miskraam krijg je echt niet van 1 slok alcohol.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:41 schreef .Sparkling. het volgende:
Even snel iets tussendoor: ik ben nu met mijn zussen op een cocktailparty en uiteraard neem ik geen alcohol. Ik vroeg dus om iets zonder alcohol en ze zei dat er dan frisdrank was. Dus ik bestel gewoon een ijsthee, ze komt het brengen en ik ruik er nog aan en het ruikt gewoon naar ijsthee. Ik neem dus een slok en er zat een plens alcohol in joh! Ik schrok me kapot en moest direct huilen :$ mijn zussen probeerden me gerust te stellen maar goed.. Hoe ernstig is 1 slok alcohol nou? Ik ben hartstikke bang dat ik weer een miskraam krijg en dit valt helemaal niet goed..
had gekund... dan had ik er 2x van kunnen genietenquote:
Niks sorry, het zijn toch jouw emoties! En na zoiets vervelends een miskraam kan ik mij heel goed voorstellen dat je overbezorgd bent!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:02 schreef .Sparkling. het volgende:
Jaja, excuses! Ik overdreef, ik ben alweer bijgekomen. Sorry
fijn weekendquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:26 schreef Logician78 het volgende:
Tot zondagavond iedereen!![]()
En vamp, alvast van harte
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:32 schreef rebel-angel het volgende:
[..]
fijn weekend![]()
en denk erom niet gaan zitten janken ja
...quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:29 schreef Claudia_x het volgende:
Sparkling, je wilt alles zo goed mogelijk doen voor je ongeboren kind. Logisch dat je schrok. Ik heb eens vreselijk gehuild omdat ik tijdens mijn eerste zwangerschap van een trap was gefietst (don't ask). Niks aan de hand, natuurlijk, maar toch. En er was nog die keer dat ik per ongeluk een bolletje op een receptie had gegeten met iets wat ik eigenlijk niet mocht. Heb ik me ook best naar om gevoeld. Het is een grote verantwoordelijkheid, zorg dragen voor zo'n kwetsbaar wezentje. Het kan bij vlagen heel overweldigend zijn. Nog steeds trouwens, hoor, ook nu ze niet zo heel klein meer zijn.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:53 schreef Claudia_x het volgende:
Ik fietste op een dijk en dacht een shortcut te nemen. Maar dat bleek ineens een trap te zijn...
Hehe hier dezelfde reactiequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:55 schreef mignonne het volgende:
[..]![]()
sorryhopelijk heb je niets bezeerd verder.
ik moet er hardop om lachen hahahaoh het zou ook echt zo'n actie voor mij zijn hahaha.
+1quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:55 schreef mignonne het volgende:
[..]![]()
sorryhopelijk heb je niets bezeerd verder.
ik moet er hardop om lachen hahahaoh het zou ook echt zo'n actie voor mij zijn hahaha.
auw....quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:53 schreef Claudia_x het volgende:
Ik fietste op een dijk en dacht een shortcut te nemen. Maar dat bleek ineens een trap te zijn...
Als ik ga piepen mag je mij best herinneren aan mijn eerdere gejubelquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 09:27 schreef Fieder het volgende:
Limone, je eerste kwaaltjeleuk he? (over een paar weken piep je wel anders
)
Lijnen?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:29 schreef Limone het volgende:
Ik heb zo een vrijgezelle. Wat voor smoes zal ik eens bedenken? Blaasontsteking gaat 'm niet worden, dan kan ik net zo goed meteen vertellen dat ik zwanger ben.. Iemand de ultieme non-alcoholische smoes?
Waarom kan blaasontsteking niet?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:29 schreef Limone het volgende:
Ik heb zo een vrijgezelle. Wat voor smoes zal ik eens bedenken? Blaasontsteking gaat 'm niet worden, dan kan ik net zo goed meteen vertellen dat ik zwanger ben.. Iemand de ultieme non-alcoholische smoes?
Ik zou het houden op een geneesmiddel waar geen alcohol bij mag. In de andere gevallen kunnen ze nog gaan pushen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:35 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Waarom kan blaasontsteking niet?
Lijnen zou kunnen ja, of last van je maag, antibioticakuurtje voor een ontsteking naar keuze... fikse pijnstiller genomen voor hoofdpijn vanochtend... zoiets?
Maar dan mag je gelijk ook niets etenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:44 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Is het nog ramadan? Dan is je alibi waterdicht
Ik had de vorige keer ook al vrij snel bandenpijn hoor. En nu weer. Zeker na een drukke dag. Als ik dan op sta....quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:33 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb trouwens de laatste tijd ook van die fijne steken in mn onderbuik gehad als ik opstond. Vreemde gewaarwording! Maar ik las ergens dat bandenpijn pas veel later in de zwangerschap komt. Is dit dan iets anders?
Steken in mn doos heb ik, net als kwakz0r, een aantal keer per jaar zo uit het niets. Tenminste, heb t nooit aan een punt in mn cyclus kunnen koppelen. Doet wel verrekte zeer ja
Blaasontsteking is een ander woord voor zwangerschap, in ieder geval binnen het groepje broedse kippen van vanmiddag. Last van maag is inderdaad een goeie, dat heb ik wel vaker. Misschien ga ik wel voor een beginnende maagzweer, dan mag ik in elk geval niet drinken en roken en ben ik ook gedekt voor het huwelijk volgende week. Nu nog even lezen of ik met een beginnende maagzweer eigenlijk ik in het ziekenhuis hoor te liggen, want anders gelooft nog niemand hetquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:35 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Waarom kan blaasontsteking niet?
Lijnen zou kunnen ja, of last van je maag, antibioticakuurtje voor een ontsteking naar keuze... fikse pijnstiller genomen voor hoofdpijn vanochtend... zoiets?
"Ik moet nog rijden"? Of word je opgehaald?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:09 schreef Limone het volgende:
[..]
Blaasontsteking is een ander woord voor zwangerschap, in ieder geval binnen het groepje broedse kippen van vanmiddag. Last van maag is inderdaad een goeie, dat heb ik wel vaker. Misschien ga ik wel voor een beginnende maagzweer, dan mag ik in elk geval niet drinken en roken en ben ik ook gedekt voor het huwelijk volgende week. Nu nog even lezen of ik met een beginnende maagzweer eigenlijk ik in het ziekenhuis hoor te liggen, want anders gelooft nog niemand het![]()
Mijn man stelde trouwens voor dat ik maar moest zeggen dat ik chlamydia van hem had gekregen, dan zouden ze wel stil zijn..
Ik ben er ook geen fan van, maar het is wel een lief cadeautjequote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:15 schreef Kyara het volgende:
Ik kan er niks aan doen maar ik vind buikbanden zo ontzettend lelijk.
Je weet dat ze nog een week of dertig moet he? Echt joh, stel je niet zo aan en je vriendin al helemaal niet.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:25 schreef asfalthooligan het volgende:
En nu eerst maar zien voor een ventiltor voor der op mp is haast niet te doen zo met die hitte
Dat wordt nog wat zeg, 12 weken? en nu al terminaal zwangerquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:25 schreef asfalthooligan het volgende:
En nu eerst maar zien voor een ventiltor voor der op mp is haast niet te doen zo met die hitte
Tis in mijn eigen stad..quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:19 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
"Ik moet nog rijden"? Of word je opgehaald?
Dat idd!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:51 schreef Oognip het volgende:
Dan zoek je toch wat verkoeling op?voetenbadje of zo of ga zwemmen. Echt, stel je niet zo aan zeg!
Ah, kk. Nou, in ieder geval veel plezier!!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:42 schreef Limone het volgende:
[..]
Tis in mijn eigen stad..
Nou, zij die gaan varen met alle andere vrijgezelle-party's groeten u!
Mijn achternichtje begon met 8 weken zwanger al te klagen dat ze dat echt niet ál die maanden vol zou kunnen houden (hoe vaak is het 30 gradenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:53 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Dat idd!
En ik vind dat ik dat mag zeggen, want ik ben 2x hoogzomer hoogzwanger geweest
En anders had k t ook gevonden
Maar je weet helemaal niet of zij zich ook zo aanstelt. Misschien wordt ze er zelf ook wel een beetje gek vanquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:40 schreef Keshet het volgende:
[..]
Je weet dat ze nog een week of dertig moet he? Echt joh, stel je niet zo aan en je vriendin al helemaal niet.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:57 schreef draculettetje het volgende:
Zo kids in de auto op naar zkh
baby kijken , gister na toch pittige bevalling geboren
vamp moest vanwege bloeddruk nog blijven hopelijk vanavond naar huis
specs laat ik aan vamp over...
Dit iddquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:57 schreef oh-oh het volgende:
Had dan een ventilator gekocht ipv een buikband, maar niet vanwege die zwangerschap maar gewoon omdat het voor jullie beiden een nuttige aankoop geweest was mss
Waarom ga je dan niet lekker in het park liggen afkoelen? Kost je niksquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:55 schreef asfalthooligan het volgende:
Vorig huisje was lekker koel dit huis is warm (plat dak )+ dat dat dakleer als terras ook zo lekker warm word.
En geen schaduw hier.
Daarom ook via marktplaats voor 5 euro ofzo
Voor die 13 euro van de buikband heb je ook een nieuwe, misschien kan je hem nog ruilenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:55 schreef asfalthooligan het volgende:
Vorig huisje was lekker koel dit huis is warm (plat dak )+ dat dat dakleer als terras ook zo lekker warm word.
En geen schaduw hier.
Daarom ook via marktplaats voor 5 euro ofzo
Ach, zo duur zijn ze nou ook weer niet. Voor vijftien euro ofzo kun je al van die simpele staande krijgen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:54 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Je gaat voor die drie dagen dat het nog warm is een duur ding aanschaffen terwijl het geld niet echt in de boom in je tuin hangt?
Jaah, lekker onder een boom, op een kleedje op je buik met je voeten in het grasquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:59 schreef Oognip het volgende:
[..]
Waarom ga je dan niet lekker in het park liggen afkoelen? Kost je niksen als ze zo moe is; ze kan prima in het park slapen.
Teiltje of emmer met koel water is gratis en werkt minstens zo goedquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:02 schreef knoblaucha6 het volgende:
...en dan te bedenken dar er hier hoogzwangeren en net bevallen dames rondlopen die ik niet over de hitte gehoord heb
Problemen zijn overal dáár waar je ze zoekt
Bij de Gamma, 11 euro http://www.gamma.com/asso(...)tbehandeling/656504/![]()
Prioriteitenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:11 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Als je huis door FHF in gericht moet worden is ook 15 euro veel neem ik aan.
Preciesquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:21 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Het niet juist kunnen stellen daarvan is een oorzaak van veel problemen
Maar dan zou ik die buikband van dertien euro terug brengen...quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:11 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Als je huis door FHF in gericht moet worden is ook 15 euro veel neem ik aan.
Fokkers helpen Fokkers geloof ik. Er volgens mij ook de bron van allerlei rellen. Toch maar eens wat vaker kijken dusquote:
Oh, thxquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:27 schreef Kyara het volgende:
[..]
Fokkers helpen Fokkers geloof ik. Er volgens mij ook de bron van allerlei rellen. Toch maar eens wat vaker kijken dus![]()
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:27 schreef Kyara het volgende:
[..]
Fokkers helpen Fokkers geloof ik. Er volgens mij ook de bron van allerlei rellen. Toch maar eens wat vaker kijken dus![]()
Het is inderdaad een plek waar een paar mensen keer op keer laat zien hoe het komt dat ze in de problemen zitten, maar ook wel een subforum waar anderen zomaar de hulp krijgen die ze nodig hebben.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:27 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik zou hem voor de zekerheid afdoen Free, ik zou het risico niet willen lopen dat het deze keer net anders is en hij eraf geknipt moet worden o.i.d. Tijdelijk aan een kettinkje om je nek misschien?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:45 schreef freecell het volgende:
Mijn trouwring gaat wel wat moeilijker af. Is het verstandig om hem af te doen? Ik doe hem normaal alleen af in de sauna en verder echt nooit. Dus het is niet erg als hij een paar weken niet af zou kunnen...
Ik heb mijn trouwring een paar weken geleden afgedaan omdat hij strak ging zitten en dat voelde gewoon niet fijn aan. Denk dat dat een 'probleem' kan zijn, stel hij gaat echt knellen, dan is het misschien al te laat om 'm fatsoenlijk af te krijgen. Maar geen idee hoe snel zoiets kan gaan...quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:45 schreef freecell het volgende:
Coco,wat schattig
Mijn trouwring gaat wel wat moeilijker af. Is het verstandig om hem af te doen? Ik doe hem normaal alleen af in de sauna en verder echt nooit. Dus het is niet erg als hij een paar weken niet af zou kunnen...
Volgens mij ook inderdaad. (anders heb ik geloof ik ook een probleem)quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:47 schreef Cocotrimonium het volgende:
Wat die stuit betreft: volgens mij heb je toch nog wel een paar weken voordat de beeb zich vast gaat leggen in een positie?
geslacht hebben we altijd van gezegd, als het in beeld komt en we zien het zelf, dan weten we het. Maar we konden er nooit iets van makenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:47 schreef Cocotrimonium het volgende:
Mango, klinkt idd al een beetje vervelende echoscopiste, wat jammer![]()
Zou me ook niet druk maken om die groei, hoor. En wat jammer dat jullie nu nog niet weten of je een jongetje of meisje in je buik hebtTrouwens, wilde je dat met de 20weken echo gewoon nog niet weten (het geslacht) of was het toen ook niet zichtbaar?
Wat die stuit betreft: volgens mij heb je toch nog wel een paar weken voordat de beeb zich vast gaat leggen in een positie?
Bovenstaande even van wiki geplukt. Zo vreemd is een stuit dus niet zo rond de 30/32 wekenquote:Vroeg in de zwangerschap komen stuitliggingen veel voor. In de periode tussen de 20 en 25 weken ligt ongeveer één op de drie kinderen met het hoofd naar boven. Naarmate de zwangerschap vordert, draaien de meeste baby’s met hun hoofd naar beneden. Acht weken voor de uitgerekende datum ligt 10 tot 15 procent van de kinderen nog in stuitligging. Rond de uitgerekende datum is dat bij 3-5 op de honderd kinderen het geval.
Ja, doe maar af. Wat Ophelia zegt, zonde als ie doorgeknipt moet worden. Mijn trouwring heb ik vorig jaar afgedaan maar past nog steeds nietquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:45 schreef freecell het volgende:
Meen je dat nou? Er wordt hier elke zomer bij mooi weer steen en been geklaagd over de hitte. Logisch ook. Je hoeft niet hoogzwanger te zijn om er meer last dan normaal van te hebben. Ik had het tijdens mijn zwangerschappen ook warmer dan niet-zwanger. Leverde ons regelmatig ruzie op over de Airco in de auto.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:02 schreef knoblaucha6 het volgende:
...en dan te bedenken dar er hier hoogzwangeren en net bevallen dames rondlopen die ik niet over de hitte gehoord heb
Problemen zijn overal dáár waar je ze zoekt
Bij de Gamma, 11 euro http://www.gamma.com/asso(...)tbehandeling/656504/![]()
WTF?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:49 schreef Mangostine het volgende:
Oh trouwens. Mijn kind had wel al een bos haar! Lokken van een ruime cm lang al![]()
Een lekker koud voetenbadje helpt ook goed.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:47 schreef asfalthooligan het volgende:
Het huis hier is gewoon zo warm met de zon er op en wil gewoon dat ze niet te veel last van de warmte heeft ik trek het al nauwelijks zo het is hier al dik 30 graden
goudvissen erbij en gaan ?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:05 schreef asfalthooligan het volgende:
Heb er net een vijvertje gegeven![]()
![]()
Had een lekke vijver in de berging liggen en stenen deze dicht gemaakt en vol gegooid ding is 1 20 rond .
Ze kan er net in zitten
Ben je terminaal zwanger ofzo?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:55 schreef Incantrix het volgende:
Ik lig lekker met mijn pootjes hoog op mijn ligbed in de tuin, terwijl mijn lief aan het klussen is![]()
![]()
Welke? Ik heb nu de witte van AH, da's de enige die ik nog wl redelijk te drinken vind.quote:oh, en mijn alcoholvrije wijn komt net binnen![]()
Hoewel het erg warm is kreeg ik het zowaar nóg warmer bij het lezen van deze post, dat vind ik nou zó onwijs mooiquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:41 schreef Cocotrimonium het volgende:
Mijn man kwam gisteren thuis nadat hij bij een paar vrienden was geweest (en de nodige biertjes had gedronken). Werd wakker omdat hij naast me op bed plofte om nog even te kletsen. En hij keek heel sad. Dus ik vroeg hem wat er aan de hand was. "Ik ben een beetje jaloers op het zwanger zijnJij hebt zo'n grote buik en voelt de baby bewegen enzo en het groeit in jou, en wij mannen kunnen dat nooit meemaken
".
Ikke wel, lekker walvissen en me laten bedienenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:09 schreef Cantare het volgende:
[..]
Ben je terminaal zwanger ofzo?![]()
Grapje hoor, lekker relaxen.
[..]
Welke? Ik heb nu de witte van AH, da's de enige die ik nog wl redelijk te drinken vind.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:41 schreef Cocotrimonium het volgende:
Mijn man kwam gisteren thuis nadat hij bij een paar vrienden was geweest (en de nodige biertjes had gedronken). Werd wakker omdat hij naast me op bed plofte om nog even te kletsen. En hij keek heel sad. Dus ik vroeg hem wat er aan de hand was. "Ik ben een beetje jaloers op het zwanger zijnJij hebt zo'n grote buik en voelt de baby bewegen enzo en het groeit in jou, en wij mannen kunnen dat nooit meemaken
".
Amen!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:44 schreef Claudia_x het volgende:
Meen je dat nou? Er wordt hier elke zomer bij mooi weer steen en been geklaagd over de hitte. Logisch ook. Je hoeft niet hoogzwanger te zijn om er meer last dan normaal van te hebben. Ik had het tijdens mijn zwangerschappen ook warmer dan niet-zwanger. Leverde ons regelmatig ruzie op over de Airco in de auto.
Het lijkt hier wel een middelbare school. Met z'n allen duiken bovenop het eerste de beste buitenbeentje. Sjongejonge.
Ah de fhf moraalridders komen ook hier even knuffelen.quote:
Amen!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:10 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ah de fhf moraalridders komen ook hier even knuffelen.
Wat ben je toch ook een ongelofelijke sneuneus hequote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:10 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ah de fhf moraalridders komen ook hier even knuffelen.
Doneer anders ff een leuke buikband. Kan iedereen je weer eens vertellen hoe fantastisch wijf je toch bent.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een ongelofelijke sneuneus he
Garra rufa visjes ftw!!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorbo, dat is echt heel rot! Dan ben je ziek, heb je minder weerstand en ook nog vlooien in huis![]()
Ik mis volgens mij echt veel doordat ik niet buiten OUD kom...
Coco wat lief zeg!
Mango, heel jammer van die echo, maar indien een meisje kun je alvast los op haarspeltjes![]()
Volgens de vk kun je groeiecho's maken vanaf 30 weken, krijgen wij waarschijnlijk ook, duurt alleen nog 17 weken![]()
Vanmiddag heerlijk gezwommen in het plaatselijke meer. Lekker afkoelen. En ijs eten.
Ah nee, dat is echt viesquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:33 schreef Ticootje het volgende:
Boh, dr pepper is echt bazen cola!! Mmmm.
Ik walvis heerlijk in het zwembadje de warmte door :p baby erg rustig (nog rustiger kon dus ook nog) maar die zal het ook wel warm hebben. Nog 3 nachtjes en dan is het gelukkig dinsdag en dan nog een week of 6 tot de inleiding, de tijd vliegt!!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:51 schreef L0t.. het volgende:
Zo, wij zijn weer thuis na 2 heerlijke dagen aan de kust.
Vamp gefeliciteerd!
Mango, jammer van de echo, hopelijk over 2 weken mooiere plaatjes.
Sorbo, ondanks de hitte al wel een beetje opgeknapt van je UWI?
FTA, hoe is het nu met jou en de beeb?
Ik heb al een eerste neutraal pakje gekregen van een vriendin, echt heel schattig en ik moet er elke dag wel even aan zitten. Het hangt ook heel prominent op onze slaapkamer
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:41 schreef Cocotrimonium het volgende:
".
whut?!quote:Op zondag 19 augustus 2012 09:01 schreef Mangostine het volgende:
Ok, dus ik droomde dat ik met flugeltje en Ticootje in Berlijn was, waar we als een soort Thelma & Louise en co oa ergens gingen inbreken en een man hadden vermoord.
quote:Ik Fok! teveel.
vaak als je er de aandacht niet op legt, het geneens opvalt. Fijn dat ze er niet over door gingen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 02:43 schreef Limone het volgende:
[..]!
Iedereen op het feestje had mijn geheelonthouding direct doorIk heb gezegd dat ik er liever niet over wilde praten en we zijn toen ook doorgegaan op deze 'don't ask, don't tell' modus. Opeens vond ik het ook maar stom, ik ben toch ook (bijna) niemand een verklaring schuldig? Vanaf dat moment heb ik ook niet meer moeilijk gedaan met het vasthouden van dooie biertjes. Leuke dag/avond was het!
quote:Op zondag 19 augustus 2012 09:01 schreef Mangostine het volgende:
Ok, dus ik droomde dat ik met flugeltje en Ticootje in Berlijn was, waar we als een soort Thelma & Louise en co oa ergens gingen inbreken en een man hadden vermoord.
Ik Fok! teveel.
Watquote:Op zondag 19 augustus 2012 09:16 schreef Ticootje het volgende:
Ik was van de week zwanger van Jan kooijman. En gister kwam armageddon uit een dansende pizza.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |