abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115724370
Kip in dr pepper??? Nu wil ik het!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_115724597
Dr Foots > Dr Pepper, maar verder compleet met je eens Tico!

@Fieder, dat van die darmen komt me ook iets te bekend voor. Dat had ik tussen 4 en 12 weken echt heel erg. Dat ik dacht auw damn ga dood enzo, om dan echt 5 minuten later maar naar de wc te hollen en te beseffen dat ik me weer eens aan het aanstellen was en dat het heel simpel te verklaren is. :D

@Sparkling fijn dat de bui een beetje gezakt is. Maak je niet te druk om je hormonen en het hormoon monster in wat voor manier dan ook dat je kunt worden, je hebt 9 maanden lang een goed excuus ;)

edit: like voor de bovenstaande link. Een scheut dr pepper / foots is ook lekker als je speklappen bakt.

@Vamp, van harte gefeliciteerd. Hopelijk maken jij en je kleine het goed.

@mangostine, jammer zeg dat het zo tegenviel. Over 2 weken hopelijk veel meer succes.

@coco, wat lief zeg van je man :).

@bellelena, O+ fijn dat je dit punt hebt gehaald :)

@sorbo, ieuw, dan heeft iedereen met alleen de warmte weinig te klagen.
pi_115724622
Mango, wat vervelend dat de echo niet leuk was en de echoscopiste niet zo prettig. Wel erg fijn dat jullie over 2 weken terug mogen komen, hopelijk is er dan meer te zien.
En haar van 1 cm :o O+

Coco, jouw man! Wat lief!

Sorbo, dat klinkt echt heel rot, (ik had eigenlijk een ander woord in gedachte maar dat is niet zo netjes) ziek zijn geweest én vlooien. Hopelijk gaan ze snel weg!

Fieder, kleertjes O+ Was dit het eerste of heb je zelf ook al wat gekocht?

Ik heb ook last van de warmte hoor, al heeft dat geen moer met de zwangerschap te maken. Ik heb gewoon niets met die hitte, tenzij ik aan de kust ben ;) Hier staat geen zuchtje wind.
E.
pi_115725318
Mango wat jammer dat er zo weinig te zien was bij de echo, hopelijk over 2 weken een gedraaide baby!

Vamp gefeliciteerd

Ooh Sorbo vlooien wat een ramp, ik heb ze vorig jaar gehad en ben er echt ruim een maand mee bezig geweest ze weg te krijgen. Iedere dag dweilen met spiritus, idd bestrijdingsmiddelen en goed zoeken op verwarmingen, deurposten en soms zelfs op muren achter kasten ed naar poppen (lijken kleine witte coconnetjes) sterkte!
pi_115725388
Dr Pepper :o dat heb ik echt al jaaaaaren niet gedronken. Ik vond het vroeger lauw lekkerder dan koud weet ik nog wel. Van de week eens halen :9

Sorbo wat erg! Daar is idd bijna niet tegenaan te stofzuigen... En dat ze dan op je benen springen enzo ;(

Ahh Mango haartjes zijn O+ Lokje bewaren straks!

Papillon dat ja :D Of dat t alleen lucht blijkt te zijn :{

Sparkling ik had met de vorige zwangerschap een pakje gehad, dat ligt ergens achterin de kast weggestopt. Voor dit kindje is dit het eerste O+ Zit er steeds aan te voelen enzo :')
pi_115725576
Hehe, minstens zo leuk inderdaad alleen lucht :D.

Leuk hoor het eerste pakje. Ik heb gewoon zelf nog helemaal niets gekocht, word vast een slechte moeder ;). Droomde er zelfs pas al van, dat ik beviel geen kleren had, geen bedje en zelfs na een dag nog geen naam wist. Gelukkig viel dat iig nog wel mee toen ik wakker werd.
pi_115726967
Zo, wij zijn weer thuis na 2 heerlijke dagen aan de kust O+.

Vamp gefeliciteerd!

Mango, jammer van de echo, hopelijk over 2 weken mooiere plaatjes :).

Sorbo, ondanks de hitte al wel een beetje opgeknapt van je UWI?

FTA, hoe is het nu met jou en de beeb?

Ik heb al een eerste neutraal pakje gekregen van een vriendin, echt heel schattig en ik moet er elke dag wel even aan zitten O+. Het hangt ook heel prominent op onze slaapkamer :')
pi_115727510
Ik kom even feliciteren met de nieuwe baby's! Goed gedaan dames! Ben benieuwd naar de bevallingsverhalen. En nu snel bed in want morgen het vliegtuig op voor 'n weekje New York!
pi_115727669
Welkom terug lot! Jullie hadden het weer mee in ieder geval.

Liza, veel plezier in New York. Wat gaaf, dat is mijn grote droom!
E.
pi_115727679
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 21:51 schreef L0t.. het volgende:
Zo, wij zijn weer thuis na 2 heerlijke dagen aan de kust O+.

Vamp gefeliciteerd!

Mango, jammer van de echo, hopelijk over 2 weken mooiere plaatjes :).

Sorbo, ondanks de hitte al wel een beetje opgeknapt van je UWI?

FTA, hoe is het nu met jou en de beeb?

Ik heb al een eerste neutraal pakje gekregen van een vriendin, echt heel schattig en ik moet er elke dag wel even aan zitten O+. Het hangt ook heel prominent op onze slaapkamer :')
Ik walvis heerlijk in het zwembadje de warmte door :p baby erg rustig (nog rustiger kon dus ook nog) maar die zal het ook wel warm hebben. Nog 3 nachtjes en dan is het gelukkig dinsdag en dan nog een week of 6 tot de inleiding, de tijd vliegt!!

Leuk hè die eerste kleertjes! Ik doe ook iedere dag even de kledingkast open. Mijn eerste verzoop trouwens de eerste maand in maat 56 en ik had helemaal niks in maat 50, uiteindelijk hebben opa's en oma's kleertjes in 50 gekocht. Nu heb ik 2 setjes maat 50 hangen.
pi_115729038
Vanavond zijn vamp en baby thuis gekomen
het gaat goed als is bloeddruk van vamp nog wat aan de hoge kant

baby is mooi, lief etc ben verliefd
alle monsters zijn ook zo lief!
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 22:49:42 #288
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_115729545
Fieder: jaa twas heerlijk op ons terrasje, uiteindelijk, om half 8, met een briesje en mijn pootjes (Lees: kenkels) in een teil met koud water :@ :D :')
Mèn wat was het heet zeg. Ben nog nét niet gesmolten zeg. En dan wordt het morgen nog warmer.. Merk echt dat ik het slechter kan hebben. Ga weer op het heetst lekker binnen in mijn koele huis zitten en als het gaat buiten met poten in teil water :Y

Mango wat leuk, haartjes O+ Gaaf he :D Ik zag dat ook laatst bij een echo, echt zo grappig :D

Coco je vent O+ :D

Sorbo :o vlooien.. ook dat nog zeg -O- Sterkte :*

Normaal kan ik opzich wel tegen de warmte en geniet ik er ook wel van, maar nu wordt het me al snel te veel, ook al drink ik genoeg.. Ach ja. Morgen nog een dagje en dan wordt het weer wat koeler :) Gelukkig wel heerlijk geBBQ't in de tuin vanaaf O+ Enorm gezellig!
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_115737170
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 13:41 schreef Cocotrimonium het volgende:
Mijn man kwam gisteren thuis nadat hij bij een paar vrienden was geweest (en de nodige biertjes had gedronken). Werd wakker omdat hij naast me op bed plofte om nog even te kletsen. En hij keek heel sad. Dus ik vroeg hem wat er aan de hand was. "Ik ben een beetje jaloers op het zwanger zijn ;( Jij hebt zo'n grote buik en voelt de baby bewegen enzo en het groeit in jou, en wij mannen kunnen dat nooit meemaken ;( ".

O+
O+ !

Iedereen op het feestje had mijn geheelonthouding direct door :') Ik heb gezegd dat ik er liever niet over wilde praten en we zijn toen ook doorgegaan op deze 'don't ask, don't tell' modus. Opeens vond ik het ook maar stom, ik ben toch ook (bijna) niemand een verklaring schuldig? Vanaf dat moment heb ik ook niet meer moeilijk gedaan met het vasthouden van dooie biertjes. Leuke dag/avond was het!
  zondag 19 augustus 2012 @ 07:59:05 #290
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_115738669
Het blijft ook gewoon lastig om als zuipschuit ineens niet meer te drinken zonder dat het opvalt. Met de feestjes die ik had kreeg ik regelmatig hulp van de gastheer/vrouw, dan liep ik gewoon de hele avond met een glas alcoholvrije wijn en dan had niemand door dat ik niet écht dronk :P

Sorbo, omg :X Succes ermee, ik heb dat één keer gehad in mijn oude huis en ik wist niet meer waar ik het zoeken moest. En dikke :* voor de warmte in combi met herstel van je ontsteking..

Wij gaan vandaag naar de open boerderijdag :') Ik denk dat we maar zorgen dat we er meteen om 10 uur zijn, dan is het hopelijk nog een beetje te harden, kunnen we daarna lekker met onze voeten in Stef's badje om af te koelen.
3!
  zondag 19 augustus 2012 @ 08:02:17 #291
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_115738679
Sterkte Sorbo!

Fijn dat je een leuke avond hebt gehad Limone. En inderdaad, het is ook best lastig.

Wij gaan vandaag mijn schoonzusje en zwager inlichten. Denk dat ik maar oordopjes mee moet nemen ;)
pi_115738828
Gefeliciteerd vamp!!

Verder uh bluh vergeten :')
pi_115738944
LJ :D

Succes met de oven vandaag mede plofkippen ;)
pi_115739022
Ok, dus ik droomde dat ik met flugeltje en Ticootje in Berlijn was, waar we als een soort Thelma & Louise en co oa ergens gingen inbreken en een man hadden vermoord.

Ik Fok! teveel. ;(
pi_115739064
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 09:01 schreef Mangostine het volgende:
Ok, dus ik droomde dat ik met flugeltje en Ticootje in Berlijn was, waar we als een soort Thelma & Louise en co oa ergens gingen inbreken en een man hadden vermoord.

whut?!

quote:
Ik Fok! teveel. ;(
:Y _O-
pi_115739119
:D

Ik was van de week zwanger van Jan kooijman. En gister kwam armageddon uit een dansende pizza.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zondag 19 augustus 2012 @ 09:17:18 #297
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_115739130
quote:
10s.gif Op zondag 19 augustus 2012 02:43 schreef Limone het volgende:

[..]

O+ !

Iedereen op het feestje had mijn geheelonthouding direct door :') Ik heb gezegd dat ik er liever niet over wilde praten en we zijn toen ook doorgegaan op deze 'don't ask, don't tell' modus. Opeens vond ik het ook maar stom, ik ben toch ook (bijna) niemand een verklaring schuldig? Vanaf dat moment heb ik ook niet meer moeilijk gedaan met het vasthouden van dooie biertjes. Leuke dag/avond was het!
vaak als je er de aandacht niet op legt, het geneens opvalt. Fijn dat ze er niet over door gingen.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_115739154
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 09:01 schreef Mangostine het volgende:

Ik Fok! teveel. ;(
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 09:16 schreef Ticootje het volgende:
:D

Ik was van de week zwanger van Jan kooijman. En gister kwam armageddon uit een dansende pizza.
Wat :') :D

Ik droomde maar weer eens over seks vannacht :9 Het gaat wel altijd over m'n eigen vriend, wat ben ik toch braaf :')
pi_115739183
Zo ... Dag 2 als kluizenaar
Feestje gisteravond is hem niet echt geworden helaas. Heb mijn gezicht laten zien, maar was na een uur ook weer weg omdat ik het niet uit hield.

Vanochtend feestje nummer 2 (van ons neefje, we gaan er bewust nu al heen vanwege de hitte). Gelukkig staat daar een zwembad klaar voor als het TE wordt :)

Vanmiddag maar weer met boekje op de bank.

Haha Kyara, denk je dat ze zo uit hun dak gaan? Kei leuk :D

Fijn dat Vamp ook weer thuis is :)

Liza geniet van New York .. Ben jaloers! :s)
pi_115739259
Ik roep aldoor dat ik het heus niet te heet heb... Lag om een uur of 2 even wakker, wilde een slokje water pakken,ging rechtop zitten en viel flauw :+
Met mijn kop op Tara's heup, dus die was ook meteen wakker, haha :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')