Ik walvis heerlijk in het zwembadje de warmte door :p baby erg rustig (nog rustiger kon dus ook nog) maar die zal het ook wel warm hebben. Nog 3 nachtjes en dan is het gelukkig dinsdag en dan nog een week of 6 tot de inleiding, de tijd vliegt!!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:51 schreef L0t.. het volgende:
Zo, wij zijn weer thuis na 2 heerlijke dagen aan de kust.
Vamp gefeliciteerd!
Mango, jammer van de echo, hopelijk over 2 weken mooiere plaatjes.
Sorbo, ondanks de hitte al wel een beetje opgeknapt van je UWI?
FTA, hoe is het nu met jou en de beeb?
Ik heb al een eerste neutraal pakje gekregen van een vriendin, echt heel schattig en ik moet er elke dag wel even aan zitten. Het hangt ook heel prominent op onze slaapkamer
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:41 schreef Cocotrimonium het volgende:
Mijn man kwam gisteren thuis nadat hij bij een paar vrienden was geweest (en de nodige biertjes had gedronken). Werd wakker omdat hij naast me op bed plofte om nog even te kletsen. En hij keek heel sad. Dus ik vroeg hem wat er aan de hand was. "Ik ben een beetje jaloers op het zwanger zijnJij hebt zo'n grote buik en voelt de baby bewegen enzo en het groeit in jou, en wij mannen kunnen dat nooit meemaken
".
whut?!quote:Op zondag 19 augustus 2012 09:01 schreef Mangostine het volgende:
Ok, dus ik droomde dat ik met flugeltje en Ticootje in Berlijn was, waar we als een soort Thelma & Louise en co oa ergens gingen inbreken en een man hadden vermoord.
quote:Ik Fok! teveel.
vaak als je er de aandacht niet op legt, het geneens opvalt. Fijn dat ze er niet over door gingen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 02:43 schreef Limone het volgende:
[..]!
Iedereen op het feestje had mijn geheelonthouding direct doorIk heb gezegd dat ik er liever niet over wilde praten en we zijn toen ook doorgegaan op deze 'don't ask, don't tell' modus. Opeens vond ik het ook maar stom, ik ben toch ook (bijna) niemand een verklaring schuldig? Vanaf dat moment heb ik ook niet meer moeilijk gedaan met het vasthouden van dooie biertjes. Leuke dag/avond was het!
quote:Op zondag 19 augustus 2012 09:01 schreef Mangostine het volgende:
Ok, dus ik droomde dat ik met flugeltje en Ticootje in Berlijn was, waar we als een soort Thelma & Louise en co oa ergens gingen inbreken en een man hadden vermoord.
Ik Fok! teveel.
Watquote:Op zondag 19 augustus 2012 09:16 schreef Ticootje het volgende:
Ik was van de week zwanger van Jan kooijman. En gister kwam armageddon uit een dansende pizza.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |