abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115713286
quote:
17s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 13:27 schreef Kyara het volgende:

[..]

Fokkers helpen Fokkers geloof ik. Er volgens mij ook de bron van allerlei rellen. Toch maar eens wat vaker kijken dus :9 >:)
Het is inderdaad een plek waar een paar mensen keer op keer laat zien hoe het komt dat ze in de problemen zitten, maar ook wel een subforum waar anderen zomaar de hulp krijgen die ze nodig hebben.
pi_115713343
Mijn man kwam gisteren thuis nadat hij bij een paar vrienden was geweest (en de nodige biertjes had gedronken). Werd wakker omdat hij naast me op bed plofte om nog even te kletsen. En hij keek heel sad. Dus ik vroeg hem wat er aan de hand was. "Ik ben een beetje jaloers op het zwanger zijn ;( Jij hebt zo'n grote buik en voelt de baby bewegen enzo en het groeit in jou, en wij mannen kunnen dat nooit meemaken ;( ".

O+
pi_115713353
Vamp, van harte! Specs willen we! *O*

Ik ben net terug van de pretecho. Kind lag met gezicht tegen de placenta aan (aan de voorzijde), navelstreng en voeten in de weg, dus gezichtje was niet te zien helaas. En hij/ zij ligt in stuit, billen tegen mijn blaas aan, dus het geslacht konden we ook niet bekijken. Waar ze eerst (20wk echo) spraken over bijzonder lange benen en een fors kind dat qua groei een week voor lag op schema, zijn het nu ineens korte beentjes en groei op 31 wk (ik ben 32+3, op papier). Dus een beetje een tegenvaller -O-
Ik vond de echoscopiste ook niet zo leuk. Ze deed wat moeilijk over die stuitligging, of de vk dat wist, en zo nee, waarom ze dat dan niet had gevoeld. En dat het zo'n rustig kindje was, wat zeker jammer voor me was, want icm de placentapositie zou ik m dan wel weinig voelen. Wat niet zo is, maar dat hoorde ze niet en ze bleef die veronderstelling maar herhalen. :{

Was er dan ook iets wél leuk: ja, we mogen over 2 weken kosteloos terugkomen om te kijken of ie dan gedraaid is of gunstiger ligt zodat we iets kunnen zien.

Maak me niet echt zorgen over de groei, wel stiekem een beetje over de stuitligging. Maar we zien wel waar het schip strandt...
Kindje was ook heel rustig, dus we konden de volgende afspraak plannen in de avonduren, meestal is ie dan actiever.
pi_115713432
Weinig "pret" aan dus Mango :{ Ik hoop dat de volgende leuker wordt!
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 13:45:33 #230
171422 LadyBlack
paint it black
pi_115713434
Fijn dat je terug mag Mango! En dan maar hopen dat er een andere echoscopiste is :Y
pi_115713448
Nouja Mango, wat jammer! -O-
wel fijn dat je nog terug mag komen, maar toch! Je hoopt toch op leuke plaatjes, een leuk mens en leuke uitleg!

Coco,wat schattig O+

Over warmte: ik kan niet zeggen dat ik zwanger zijn (over all) nou zo verschrikkelijk relaxed vind, maar dit weer is perfect O+
Lekker door de warmte waggelen! O+
Stuk beter dan regen.

Mijn trouwring gaat wel wat moeilijker af. Is het verstandig om hem af te doen? Ik doe hem normaal alleen af in de sauna en verder echt nooit. Dus het is niet erg als hij een paar weken niet af zou kunnen...
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 13:47:24 #232
171422 LadyBlack
paint it black
pi_115713480
Oh en Coco, wat een schattige uitspraak O+
pi_115713491
Mango, klinkt idd al een beetje vervelende echoscopiste, wat jammer -O-

Zou me ook niet druk maken om die groei, hoor. En wat jammer dat jullie nu nog niet weten of je een jongetje of meisje in je buik hebt :D Trouwens, wilde je dat met de 20weken echo gewoon nog niet weten (het geslacht) of was het toen ook niet zichtbaar?

Wat die stuit betreft: volgens mij heb je toch nog wel een paar weken voordat de beeb zich vast gaat leggen in een positie?
pi_115713512
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 13:45 schreef freecell het volgende:

Mijn trouwring gaat wel wat moeilijker af. Is het verstandig om hem af te doen? Ik doe hem normaal alleen af in de sauna en verder echt nooit. Dus het is niet erg als hij een paar weken niet af zou kunnen...
Ik zou hem voor de zekerheid afdoen Free, ik zou het risico niet willen lopen dat het deze keer net anders is en hij eraf geknipt moet worden o.i.d. Tijdelijk aan een kettinkje om je nek misschien?
pi_115713542
quote:
Coco,wat schattig O+

Ik heb mijn trouwring een paar weken geleden afgedaan omdat hij strak ging zitten en dat voelde gewoon niet fijn aan. Denk dat dat een 'probleem' kan zijn, stel hij gaat echt knellen, dan is het misschien al te laat om 'm fatsoenlijk af te krijgen. Maar geen idee hoe snel zoiets kan gaan...

En jaaa O+ Martijn is ook lief *;
pi_115713545
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 13:47 schreef Cocotrimonium het volgende:
Wat die stuit betreft: volgens mij heb je toch nog wel een paar weken voordat de beeb zich vast gaat leggen in een positie?
Volgens mij ook inderdaad. (anders heb ik geloof ik ook een probleem)
pi_115713556
Jammer Mango. Overigens kreeg ik de vorige keer ook te horen dat Midas voor lag op groei en groot zou zijn en uiteindelijk was ie gewoon gemiddeld (3390 gram). Het zegt dus niet altijd wat. Wel fijn dat je nog een keertje terug mag komen.
pi_115713574
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 13:47 schreef Cocotrimonium het volgende:
Mango, klinkt idd al een beetje vervelende echoscopiste, wat jammer -O-

Zou me ook niet druk maken om die groei, hoor. En wat jammer dat jullie nu nog niet weten of je een jongetje of meisje in je buik hebt :D Trouwens, wilde je dat met de 20weken echo gewoon nog niet weten (het geslacht) of was het toen ook niet zichtbaar?

geslacht hebben we altijd van gezegd, als het in beeld komt en we zien het zelf, dan weten we het. Maar we konden er nooit iets van maken :D En nu was ik eigenlijk wel nieuwsgierig.

Met 34 wk krijg ik een liggingsecho en dan kunnen ze evt nog een versiepoging doen.
pi_115713577
quote:
Vroeg in de zwangerschap komen stuitliggingen veel voor. In de periode tussen de 20 en 25 weken ligt ongeveer één op de drie kinderen met het hoofd naar boven. Naarmate de zwangerschap vordert, draaien de meeste baby’s met hun hoofd naar beneden. Acht weken voor de uitgerekende datum ligt 10 tot 15 procent van de kinderen nog in stuitligging. Rond de uitgerekende datum is dat bij 3-5 op de honderd kinderen het geval.
Bovenstaande even van wiki geplukt. Zo vreemd is een stuit dus niet zo rond de 30/32 weken :)
pi_115713593
quote:
Ja, doe maar af. Wat Ophelia zegt, zonde als ie doorgeknipt moet worden. Mijn trouwring heb ik vorig jaar afgedaan maar past nog steeds niet -O-
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 13:57:12 #241
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_115713730
Fieder wat fijn dat de nekplooimeting goed was :D *G*

Katy: thanks voor de tip over het boek! :*

En ons terras is af!! Gister heeft mijn man met heul veel hulp van familie keihard gewerkt, damn, het is zó mooi geworden!! Net heeft ie nog even kussens gehaald voor in de stoelen dus we kunnen heerlijk buiten zitten vandaag en morgen.. O+ En om die reden gaan we ook gewoon 2 dagen achter elkaar BBQ'en, gewoon omdat het kan :Y)
Verder idd zwaar die warmte ja.. bah. :{ Heb mn trouwring idd ook maar af gedaan, mn huid eronder werd helemaal week omdat ie zo strak zat. 1 ring aan mn andere hand kan ik nog wel makkelijk afkrijgen dus die laat ik nog om, zolang het kan.. anders voel ik me zo kaal :+
Iedereen heel veel succes met de warmte! :*
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_115714685
Trouwring is altijd verstandig om af te doen. Verstandiger nog is niet trouwen.

Hier boodschappen gedaan op het heetste van de dag!!! Dat is echt geniaal, en dan lekker lang bij de koeling staan twijfelen. :') Vanmorgen voor de echte warmte even de stad in, waarbij ik naar binnen keek bij prenatal en dus blij was dat ik gister het uitverkooprek al had gehad.

Ik heb vandaag wel meer last van de warmte, maar zolang rustig aan is het prima uit te houden. Zo even bedenken wat we gaan doen nog.

Asfalt: ben jij degene die je vriendin als terminaal behandelt of gedraagt je vriendin zich zo??
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_115715412
Coco Martijn is echt O+ idd!

Mango wat een tegenvaller! Ik hoop dat als je terug gaat er een andere echoscopiste is. Je zou denken dat als je bij zo'n bureau werkt je er ook een passie voor hebt... :{ En dan iemand ook nog bezorgd maken. Je vk weet heus wel wat ze doet.

Enf, lekker op je terrasje zitten! Wij zijn ook bezig in de tuin maar dat duurt nog wel even...

Vanmorgen was ik nog zo happy dat ik niet gekotst had, een uur later hing ik gal te spugen. :') Ik hou mn mond voortaan wel...

Net wel wat babykleertjes van mn moeder gekregen, superleuk! O+ Neutrale kleertjes viel inderdaad vies tegen! En vond de maat ook zo moeilijk in te schatten. Is 56 goed voor in het begin? Ligt er ook aan of je kindje klein of groot is denk ik?
pi_115715609
Je kan voor de zekerheid wel 2 pakjes 50 halen. Maar meestal past 56 heus wel. Misschien even mouwen omslaan ofzo.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_115715799
Ah ok! Ik weet zo weinig van baby's :@
pi_115715880
Het is ook zo bijgekocht :Y
pi_115716406
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 13:02 schreef knoblaucha6 het volgende:
...en dan te bedenken dar er hier hoogzwangeren en net bevallen dames rondlopen die ik niet over de hitte gehoord heb
Problemen zijn overal dáár waar je ze zoekt }:|
Bij de Gamma, 11 euro http://www.gamma.com/asso(...)tbehandeling/656504/ ^O^
Meen je dat nou? Er wordt hier elke zomer bij mooi weer steen en been geklaagd over de hitte. Logisch ook. Je hoeft niet hoogzwanger te zijn om er meer last dan normaal van te hebben. Ik had het tijdens mijn zwangerschappen ook warmer dan niet-zwanger. Leverde ons regelmatig ruzie op over de Airco in de auto. :+

Het lijkt hier wel een middelbare school. Met z'n allen duiken bovenop het eerste de beste buitenbeentje. Sjongejonge.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_115716535
Oh trouwens. Mijn kind had wel al een bos haar! Lokken van een ruime cm lang al :o O+
pi_115716642
Haha Claudia, moest stiekem wel lachen om jouw trapuitje :@ ... Zou echt iets zijn wat mij ook kan overkomen :@

Veel mensen vragen inderdaad aan me: Jeeeutje, dat jij hier bent .. heb je het niet warm?? :o ... En dan zeg ik: Net zo warm als jullie waarschijnlijk :+ .... Gewoon in de schaduw of binnen blijven en je gemak houden. Goed eten en drinken .. Pootjes in een bak water .. Gaat helemaal goed komen ^O^

Ahh Enf fijn dat de boel achter nu af is :D .. Nu lekker gaan genieten van je paleisje!!

Hmm Fieder balen .. Toch iets te vroeg gejuicht dus :{ ... Maar morgen weer een dag! Hoop dat het dan beter gaat :)

Ik heb nu, met bijna 30 weken zwangerschap, nog steeds geen last gehad van vocht vast houden _O_
Ook nog gewoon mijn trouwring om enzo. Als ik niet uit kijk verlies ik hem :o
Donderdag in het ziekenhuis zat een zwangere mevrouw .. Serieus die pootjes van der ... Der tenen konden de grond gewoon niet aanraken, waren net worstjes :o .. Had echt medelijden met der en ken het gelukkig zelf niet!

He Mango wat een tegenvaller zeg :{ ... En dan ook nog zo'n echoscopiste waar je 0,0 niks mee kan .. In ieder geval fijn dat je voor de herkansing mag over 2 weekjes! Hopen dat je dan meer kunt zien :) .. Gaan de oma's dan weer gezellig mee? :)

Wahaha Coco had je man een emo momentje :+ .. Wat schattig :+
Dat moet ook wel heel raar zijn zo voor onze mannen he ;)

Als ik weer eens in bed lig 's avonds op mijn zij en beebje (we noemen haar gewoon bij naam enzo maar verklap ik hier nog niet :+ ) ligt weer eens in mijn zij te rammen .. Dan heeft hij geen idee hoe dat moet voelen voor mij aan de binnenkant. Wel echt super schattig dat manlief 's avonds in bed hele verhalen tegen mijn buik aan het vertellen is _O-
pi_115716654
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 15:49 schreef Mangostine het volgende:
Oh trouwens. Mijn kind had wel al een bos haar! Lokken van een ruime cm lang al :o O+
WTF? :') .. Kan je dat al zien ja :o
Gaaf man :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')