Teiltje of emmer met koel water is gratis en werkt minstens zo goedquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:02 schreef knoblaucha6 het volgende:
...en dan te bedenken dar er hier hoogzwangeren en net bevallen dames rondlopen die ik niet over de hitte gehoord heb
Problemen zijn overal dáár waar je ze zoekt
Bij de Gamma, 11 euro http://www.gamma.com/asso(...)tbehandeling/656504/![]()
Prioriteitenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:11 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Als je huis door FHF in gericht moet worden is ook 15 euro veel neem ik aan.
Preciesquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:21 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Het niet juist kunnen stellen daarvan is een oorzaak van veel problemen
Maar dan zou ik die buikband van dertien euro terug brengen...quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:11 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Als je huis door FHF in gericht moet worden is ook 15 euro veel neem ik aan.
Fokkers helpen Fokkers geloof ik. Er volgens mij ook de bron van allerlei rellen. Toch maar eens wat vaker kijken dusquote:
Oh, thxquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:27 schreef Kyara het volgende:
[..]
Fokkers helpen Fokkers geloof ik. Er volgens mij ook de bron van allerlei rellen. Toch maar eens wat vaker kijken dus![]()
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:27 schreef Kyara het volgende:
[..]
Fokkers helpen Fokkers geloof ik. Er volgens mij ook de bron van allerlei rellen. Toch maar eens wat vaker kijken dus![]()
Het is inderdaad een plek waar een paar mensen keer op keer laat zien hoe het komt dat ze in de problemen zitten, maar ook wel een subforum waar anderen zomaar de hulp krijgen die ze nodig hebben.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:27 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik zou hem voor de zekerheid afdoen Free, ik zou het risico niet willen lopen dat het deze keer net anders is en hij eraf geknipt moet worden o.i.d. Tijdelijk aan een kettinkje om je nek misschien?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:45 schreef freecell het volgende:
Mijn trouwring gaat wel wat moeilijker af. Is het verstandig om hem af te doen? Ik doe hem normaal alleen af in de sauna en verder echt nooit. Dus het is niet erg als hij een paar weken niet af zou kunnen...
Ik heb mijn trouwring een paar weken geleden afgedaan omdat hij strak ging zitten en dat voelde gewoon niet fijn aan. Denk dat dat een 'probleem' kan zijn, stel hij gaat echt knellen, dan is het misschien al te laat om 'm fatsoenlijk af te krijgen. Maar geen idee hoe snel zoiets kan gaan...quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:45 schreef freecell het volgende:
Coco,wat schattig
Mijn trouwring gaat wel wat moeilijker af. Is het verstandig om hem af te doen? Ik doe hem normaal alleen af in de sauna en verder echt nooit. Dus het is niet erg als hij een paar weken niet af zou kunnen...
Volgens mij ook inderdaad. (anders heb ik geloof ik ook een probleem)quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:47 schreef Cocotrimonium het volgende:
Wat die stuit betreft: volgens mij heb je toch nog wel een paar weken voordat de beeb zich vast gaat leggen in een positie?
geslacht hebben we altijd van gezegd, als het in beeld komt en we zien het zelf, dan weten we het. Maar we konden er nooit iets van makenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:47 schreef Cocotrimonium het volgende:
Mango, klinkt idd al een beetje vervelende echoscopiste, wat jammer![]()
Zou me ook niet druk maken om die groei, hoor. En wat jammer dat jullie nu nog niet weten of je een jongetje of meisje in je buik hebtTrouwens, wilde je dat met de 20weken echo gewoon nog niet weten (het geslacht) of was het toen ook niet zichtbaar?
Wat die stuit betreft: volgens mij heb je toch nog wel een paar weken voordat de beeb zich vast gaat leggen in een positie?
Bovenstaande even van wiki geplukt. Zo vreemd is een stuit dus niet zo rond de 30/32 wekenquote:Vroeg in de zwangerschap komen stuitliggingen veel voor. In de periode tussen de 20 en 25 weken ligt ongeveer één op de drie kinderen met het hoofd naar boven. Naarmate de zwangerschap vordert, draaien de meeste baby’s met hun hoofd naar beneden. Acht weken voor de uitgerekende datum ligt 10 tot 15 procent van de kinderen nog in stuitligging. Rond de uitgerekende datum is dat bij 3-5 op de honderd kinderen het geval.
Ja, doe maar af. Wat Ophelia zegt, zonde als ie doorgeknipt moet worden. Mijn trouwring heb ik vorig jaar afgedaan maar past nog steeds nietquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:45 schreef freecell het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |