abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115712429
...en dan te bedenken dar er hier hoogzwangeren en net bevallen dames rondlopen die ik niet over de hitte gehoord heb
Problemen zijn overal dáár waar je ze zoekt }:|
Bij de Gamma, 11 euro http://www.gamma.com/asso(...)tbehandeling/656504/ ^O^

[ Bericht 17% gewijzigd door knoblaucha6 op 18-08-2012 13:07:23 ]
Waar het stinkt is het warm.
pi_115712534
sorry, dubbel :@
pi_115712644
Als je huis door FHF in gericht moet worden is ook 15 euro veel neem ik aan.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_115712705
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 13:02 schreef knoblaucha6 het volgende:
...en dan te bedenken dar er hier hoogzwangeren en net bevallen dames rondlopen die ik niet over de hitte gehoord heb
Problemen zijn overal dáár waar je ze zoekt }:|
Bij de Gamma, 11 euro http://www.gamma.com/asso(...)tbehandeling/656504/ ^O^
Teiltje of emmer met koel water is gratis en werkt minstens zo goed ^O^
pi_115712741
dát,en geeft meer verkoeling dan een ventilator, die beweegt enkel de toch al hete lucht ^O^
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 13:16:56 #216
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_115712757
Asfalt: Hoornseplas, surfstrandje paterswoldsemeer, hoornsemeer bij de molen en nog wel 10 plekken in de buurt waar je in het water kunt afkoelen en naast het water onder een boom kunt liggen. Is echt beter vol te houden dan een ventilator, die goedkope dingen houden namelijk alleen die toch al warme lucht in beweging en heel erg koud zal het er niet van worden...

Ik was bij Nathan zwanger tijdens een hittegolf (die ene waarin Floris van Son is geboren), ik vond het heerlijk.
pi_115712773
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 13:11 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Prioriteiten ;)
pi_115712875
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 13:17 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

Prioriteiten ;)
Het niet juist kunnen stellen daarvan is een oorzaak van veel problemen :Y
pi_115712891
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 13:21 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Het niet juist kunnen stellen daarvan is een oorzaak van veel problemen :Y
Precies
  † In Memoriam † zaterdag 18 augustus 2012 @ 13:23:39 #220
43556 miss_dynastie
pi_115712931
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 13:11 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Maar dan zou ik die buikband van dertien euro terug brengen...
pi_115713017
Wat is fhf eigenlijk?
pi_115713039
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 13:26 schreef Cocotrimonium het volgende:
Wat is fhf eigenlijk?
Fokkers helpen Fokkers geloof ik. Er volgens mij ook de bron van allerlei rellen. Toch maar eens wat vaker kijken dus :9 >:)
pi_115713047
quote:
17s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 13:27 schreef Kyara het volgende:

[..]

Fokkers helpen Fokkers geloof ik. Er volgens mij ook de bron van allerlei rellen. Toch maar eens wat vaker kijken dus :9 >:)
Oh, thx :)

En rellen? O+
pi_115713081
quote:

[..]

_O-
pi_115713127
_O- soms slecht voor de lijn want kilo's popcorn :P
pi_115713286
quote:

[..]

Het is inderdaad een plek waar een paar mensen keer op keer laat zien hoe het komt dat ze in de problemen zitten, maar ook wel een subforum waar anderen zomaar de hulp krijgen die ze nodig hebben.
pi_115713343
Mijn man kwam gisteren thuis nadat hij bij een paar vrienden was geweest (en de nodige biertjes had gedronken). Werd wakker omdat hij naast me op bed plofte om nog even te kletsen. En hij keek heel sad. Dus ik vroeg hem wat er aan de hand was. "Ik ben een beetje jaloers op het zwanger zijn ;( Jij hebt zo'n grote buik en voelt de baby bewegen enzo en het groeit in jou, en wij mannen kunnen dat nooit meemaken ;( ".

O+
pi_115713353
Vamp, van harte! Specs willen we! *O*

Ik ben net terug van de pretecho. Kind lag met gezicht tegen de placenta aan (aan de voorzijde), navelstreng en voeten in de weg, dus gezichtje was niet te zien helaas. En hij/ zij ligt in stuit, billen tegen mijn blaas aan, dus het geslacht konden we ook niet bekijken. Waar ze eerst (20wk echo) spraken over bijzonder lange benen en een fors kind dat qua groei een week voor lag op schema, zijn het nu ineens korte beentjes en groei op 31 wk (ik ben 32+3, op papier). Dus een beetje een tegenvaller -O-
Ik vond de echoscopiste ook niet zo leuk. Ze deed wat moeilijk over die stuitligging, of de vk dat wist, en zo nee, waarom ze dat dan niet had gevoeld. En dat het zo'n rustig kindje was, wat zeker jammer voor me was, want icm de placentapositie zou ik m dan wel weinig voelen. Wat niet zo is, maar dat hoorde ze niet en ze bleef die veronderstelling maar herhalen. :{

Was er dan ook iets wél leuk: ja, we mogen over 2 weken kosteloos terugkomen om te kijken of ie dan gedraaid is of gunstiger ligt zodat we iets kunnen zien.

Maak me niet echt zorgen over de groei, wel stiekem een beetje over de stuitligging. Maar we zien wel waar het schip strandt...
Kindje was ook heel rustig, dus we konden de volgende afspraak plannen in de avonduren, meestal is ie dan actiever.
pi_115713432
Weinig "pret" aan dus Mango :{ Ik hoop dat de volgende leuker wordt!
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 13:45:33 #230
171422 LadyBlack
paint it black
pi_115713434
Fijn dat je terug mag Mango! En dan maar hopen dat er een andere echoscopiste is :Y
pi_115713448
Nouja Mango, wat jammer! -O-
wel fijn dat je nog terug mag komen, maar toch! Je hoopt toch op leuke plaatjes, een leuk mens en leuke uitleg!

Coco,wat schattig O+

Over warmte: ik kan niet zeggen dat ik zwanger zijn (over all) nou zo verschrikkelijk relaxed vind, maar dit weer is perfect O+
Lekker door de warmte waggelen! O+
Stuk beter dan regen.

Mijn trouwring gaat wel wat moeilijker af. Is het verstandig om hem af te doen? Ik doe hem normaal alleen af in de sauna en verder echt nooit. Dus het is niet erg als hij een paar weken niet af zou kunnen...
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 13:47:24 #232
171422 LadyBlack
paint it black
pi_115713480
Oh en Coco, wat een schattige uitspraak O+
pi_115713491
Mango, klinkt idd al een beetje vervelende echoscopiste, wat jammer -O-

Zou me ook niet druk maken om die groei, hoor. En wat jammer dat jullie nu nog niet weten of je een jongetje of meisje in je buik hebt :D Trouwens, wilde je dat met de 20weken echo gewoon nog niet weten (het geslacht) of was het toen ook niet zichtbaar?

Wat die stuit betreft: volgens mij heb je toch nog wel een paar weken voordat de beeb zich vast gaat leggen in een positie?
pi_115713512
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 13:45 schreef freecell het volgende:

Mijn trouwring gaat wel wat moeilijker af. Is het verstandig om hem af te doen? Ik doe hem normaal alleen af in de sauna en verder echt nooit. Dus het is niet erg als hij een paar weken niet af zou kunnen...
Ik zou hem voor de zekerheid afdoen Free, ik zou het risico niet willen lopen dat het deze keer net anders is en hij eraf geknipt moet worden o.i.d. Tijdelijk aan een kettinkje om je nek misschien?
pi_115713542
quote:
Coco,wat schattig O+

Ik heb mijn trouwring een paar weken geleden afgedaan omdat hij strak ging zitten en dat voelde gewoon niet fijn aan. Denk dat dat een 'probleem' kan zijn, stel hij gaat echt knellen, dan is het misschien al te laat om 'm fatsoenlijk af te krijgen. Maar geen idee hoe snel zoiets kan gaan...

En jaaa O+ Martijn is ook lief *;
pi_115713545
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 13:47 schreef Cocotrimonium het volgende:
Wat die stuit betreft: volgens mij heb je toch nog wel een paar weken voordat de beeb zich vast gaat leggen in een positie?
Volgens mij ook inderdaad. (anders heb ik geloof ik ook een probleem)
pi_115713556
Jammer Mango. Overigens kreeg ik de vorige keer ook te horen dat Midas voor lag op groei en groot zou zijn en uiteindelijk was ie gewoon gemiddeld (3390 gram). Het zegt dus niet altijd wat. Wel fijn dat je nog een keertje terug mag komen.
pi_115713574
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 13:47 schreef Cocotrimonium het volgende:
Mango, klinkt idd al een beetje vervelende echoscopiste, wat jammer -O-

Zou me ook niet druk maken om die groei, hoor. En wat jammer dat jullie nu nog niet weten of je een jongetje of meisje in je buik hebt :D Trouwens, wilde je dat met de 20weken echo gewoon nog niet weten (het geslacht) of was het toen ook niet zichtbaar?

geslacht hebben we altijd van gezegd, als het in beeld komt en we zien het zelf, dan weten we het. Maar we konden er nooit iets van maken :D En nu was ik eigenlijk wel nieuwsgierig.

Met 34 wk krijg ik een liggingsecho en dan kunnen ze evt nog een versiepoging doen.
pi_115713577
quote:
Vroeg in de zwangerschap komen stuitliggingen veel voor. In de periode tussen de 20 en 25 weken ligt ongeveer één op de drie kinderen met het hoofd naar boven. Naarmate de zwangerschap vordert, draaien de meeste baby’s met hun hoofd naar beneden. Acht weken voor de uitgerekende datum ligt 10 tot 15 procent van de kinderen nog in stuitligging. Rond de uitgerekende datum is dat bij 3-5 op de honderd kinderen het geval.
Bovenstaande even van wiki geplukt. Zo vreemd is een stuit dus niet zo rond de 30/32 weken :)
pi_115713593
quote:
Ja, doe maar af. Wat Ophelia zegt, zonde als ie doorgeknipt moet worden. Mijn trouwring heb ik vorig jaar afgedaan maar past nog steeds niet -O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')