Mijn achternichtje begon met 8 weken zwanger al te klagen dat ze dat echt niet ál die maanden vol zou kunnen houden (hoe vaak is het 30 gradenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:53 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Dat idd!
En ik vind dat ik dat mag zeggen, want ik ben 2x hoogzomer hoogzwanger geweest
En anders had k t ook gevonden
Maar je weet helemaal niet of zij zich ook zo aanstelt. Misschien wordt ze er zelf ook wel een beetje gek vanquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:40 schreef Keshet het volgende:
[..]
Je weet dat ze nog een week of dertig moet he? Echt joh, stel je niet zo aan en je vriendin al helemaal niet.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:57 schreef draculettetje het volgende:
Zo kids in de auto op naar zkh
baby kijken , gister na toch pittige bevalling geboren
vamp moest vanwege bloeddruk nog blijven hopelijk vanavond naar huis
specs laat ik aan vamp over...
Dit iddquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:57 schreef oh-oh het volgende:
Had dan een ventilator gekocht ipv een buikband, maar niet vanwege die zwangerschap maar gewoon omdat het voor jullie beiden een nuttige aankoop geweest was mss
Waarom ga je dan niet lekker in het park liggen afkoelen? Kost je niksquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:55 schreef asfalthooligan het volgende:
Vorig huisje was lekker koel dit huis is warm (plat dak )+ dat dat dakleer als terras ook zo lekker warm word.
En geen schaduw hier.
Daarom ook via marktplaats voor 5 euro ofzo
Voor die 13 euro van de buikband heb je ook een nieuwe, misschien kan je hem nog ruilenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:55 schreef asfalthooligan het volgende:
Vorig huisje was lekker koel dit huis is warm (plat dak )+ dat dat dakleer als terras ook zo lekker warm word.
En geen schaduw hier.
Daarom ook via marktplaats voor 5 euro ofzo
Ach, zo duur zijn ze nou ook weer niet. Voor vijftien euro ofzo kun je al van die simpele staande krijgen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:54 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Je gaat voor die drie dagen dat het nog warm is een duur ding aanschaffen terwijl het geld niet echt in de boom in je tuin hangt?
Jaah, lekker onder een boom, op een kleedje op je buik met je voeten in het grasquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:59 schreef Oognip het volgende:
[..]
Waarom ga je dan niet lekker in het park liggen afkoelen? Kost je niksen als ze zo moe is; ze kan prima in het park slapen.
Teiltje of emmer met koel water is gratis en werkt minstens zo goedquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:02 schreef knoblaucha6 het volgende:
...en dan te bedenken dar er hier hoogzwangeren en net bevallen dames rondlopen die ik niet over de hitte gehoord heb
Problemen zijn overal dáár waar je ze zoekt
Bij de Gamma, 11 euro http://www.gamma.com/asso(...)tbehandeling/656504/![]()
Prioriteitenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:11 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Als je huis door FHF in gericht moet worden is ook 15 euro veel neem ik aan.
Preciesquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:21 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Het niet juist kunnen stellen daarvan is een oorzaak van veel problemen
Maar dan zou ik die buikband van dertien euro terug brengen...quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:11 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Als je huis door FHF in gericht moet worden is ook 15 euro veel neem ik aan.
Fokkers helpen Fokkers geloof ik. Er volgens mij ook de bron van allerlei rellen. Toch maar eens wat vaker kijken dusquote:
Oh, thxquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:27 schreef Kyara het volgende:
[..]
Fokkers helpen Fokkers geloof ik. Er volgens mij ook de bron van allerlei rellen. Toch maar eens wat vaker kijken dus![]()
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:27 schreef Kyara het volgende:
[..]
Fokkers helpen Fokkers geloof ik. Er volgens mij ook de bron van allerlei rellen. Toch maar eens wat vaker kijken dus![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |