abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115710984
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 11:35 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Waarom kan blaasontsteking niet? :?

Lijnen zou kunnen ja, of last van je maag, antibioticakuurtje voor een ontsteking naar keuze... fikse pijnstiller genomen voor hoofdpijn vanochtend... zoiets?
Blaasontsteking is een ander woord voor zwangerschap, in ieder geval binnen het groepje broedse kippen van vanmiddag. Last van maag is inderdaad een goeie, dat heb ik wel vaker. Misschien ga ik wel voor een beginnende maagzweer, dan mag ik in elk geval niet drinken en roken en ben ik ook gedekt voor het huwelijk volgende week. Nu nog even lezen of ik met een beginnende maagzweer eigenlijk ik in het ziekenhuis hoor te liggen, want anders gelooft nog niemand het :+

Mijn man stelde trouwens voor dat ik maar moest zeggen dat ik chlamydia van hem had gekregen, dan zouden ze wel stil zijn.. ;)
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 12:11:55 #177
171422 LadyBlack
paint it black
pi_115711059
Die tip van je man _O- :')
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 12:12:03 #178
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_115711062
Antibiotakuur voor een ontstoken kies ofzo werkt vast ook wel! Veel plezier!

Vamp, van harte gefeliciteerd! *O* Hopelijk mag je snel naar huis! Ik ben benieuwd naar de rest van 't verhaal. O+
A grand adventure has begun.
pi_115711072
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 11:37 schreef Poppedein het volgende:
Bekeerd tot de islam?
:D
pi_115711163
Ik kan er niks aan doen maar ik vind buikbanden zo ontzettend lelijk.
pi_115711239
Mwhahaha Limone, die tip van je man! Geweldig!
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_115711295
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 12:09 schreef Limone het volgende:

[..]

Blaasontsteking is een ander woord voor zwangerschap, in ieder geval binnen het groepje broedse kippen van vanmiddag. Last van maag is inderdaad een goeie, dat heb ik wel vaker. Misschien ga ik wel voor een beginnende maagzweer, dan mag ik in elk geval niet drinken en roken en ben ik ook gedekt voor het huwelijk volgende week. Nu nog even lezen of ik met een beginnende maagzweer eigenlijk ik in het ziekenhuis hoor te liggen, want anders gelooft nog niemand het :+

Mijn man stelde trouwens voor dat ik maar moest zeggen dat ik chlamydia van hem had gekregen, dan zouden ze wel stil zijn.. ;)
"Ik moet nog rijden"? Of word je opgehaald?

Vamp, gefeli! *O* Hopelijk snel naar huis & ben benieuwd naar de specs :Y

quote:
17s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 12:15 schreef Kyara het volgende:
Ik kan er niks aan doen maar ik vind buikbanden zo ontzettend lelijk.
Ik ben er ook geen fan van, maar het is wel een lief cadeautje :)
pi_115711339
Vamp gefeliciteerd *O*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_115711459
En nu eerst maar zien voor een ventiltor voor der op mp is haast niet te doen zo met die hitte
pi_115711635
:')
pi_115711777
:D
pi_115711843
Jaa Vamp heeft d'r kindje O+ Gefeliciteerd!! *O*

Als smoes hier ook 'ik moet nog rijden', mijn lief heeft geen rijbewijs en ongeveer alle vrienden wonen in andere plaatsen, dus als we ergens zijn dan rij ik zo'n beetje altijd wel. Valt helemaal niet op dus!
Antibioticakuurtje voor een of ander ontstekinkje, of andere medicatie, is ook een goede denk ik :)

Ladyblack: Wat een leuk idee, van de foto's in de babykamer to be! Meteen alle vorderingen in 1 keer bijhouden :D Hier komt ons kindje eerst bij ons op de slaapkamer, maar anders had ik je idee ook wel gepikt denk ik!

Kyara: Wat leuk van je schoonouders! En lekker ontspannen nu dus!
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 12:40:57 #188
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_115711874
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 12:25 schreef asfalthooligan het volgende:
En nu eerst maar zien voor een ventiltor voor der op mp is haast niet te doen zo met die hitte
Je weet dat ze nog een week of dertig moet he? Echt joh, stel je niet zo aan en je vriendin al helemaal niet. :')

[TK] Mobiele Airco. Zibro
Hier. Kun je er meteen een weekje weg van maken.
A grand adventure has begun.
pi_115711882
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 12:25 schreef asfalthooligan het volgende:
Dat wordt nog wat zeg, 12 weken? en nu al terminaal zwanger
pi_115711899
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 12:19 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

"Ik moet nog rijden"? Of word je opgehaald?

Tis in mijn eigen stad.. :)

Nou, zij die gaan varen met alle andere vrijgezelle-party's groeten u! w/
pi_115711974
Veel plezier Limone!
pi_115712037
/ontlurk Antibiotica is een goeie (tekenbeet ofzo) maar..... dan mag je ook niet in de zon.... /terug in lurk stand
pi_115712042
Het huis hier is gewoon zo warm met de zon er op en wil gewoon dat ze niet te veel last van de warmte heeft ik trek het al nauwelijks zo het is hier al dik 30 graden
pi_115712135
Limone, tip van mijn buurvrouw: zeggen dat je wilt stoppen met roken, bang bent aan te komen en dus ook maar niet meer drinkt :P
Bij haar trapte iedereen er in

Lief Vampje, je beebje is er, kan niet wachten wat het is en vooral de naam, je monstertjes hebben zulke mooie namen O+ .
Gefeli en een dikke :*
Waar het stinkt is het warm.
pi_115712160
Dan zoek je toch wat verkoeling op? :D voetenbadje of zo of ga zwemmen. Echt, stel je niet zo aan zeg! :o
pi_115712200
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 12:51 schreef Oognip het volgende:
Dan zoek je toch wat verkoeling op? :D voetenbadje of zo of ga zwemmen. Echt, stel je niet zo aan zeg! :o
Dat idd!
En ik vind dat ik dat mag zeggen, want ik ben 2x hoogzomer hoogzwanger geweest :+
En anders had k t ook gevonden
pi_115712206
Dat, ik vraag me serieus af hoe de andere generaties dat allemaal toch overleefd hebben zonden al die hulpmiddelen met een stekkertje eraan O-)
Waar het stinkt is het warm.
pi_115712212
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 12:42 schreef Limone het volgende:

[..]

Tis in mijn eigen stad.. :)

Nou, zij die gaan varen met alle andere vrijgezelle-party's groeten u! w/
Ah, kk. Nou, in ieder geval veel plezier!! :)
pi_115712247
Je gaat voor die drie dagen dat het nog warm is een duur ding aanschaffen terwijl het geld niet echt in de boom in je tuin hangt?
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_115712265
Vorig huisje was lekker koel dit huis is warm (plat dak )+ dat dat dakleer als terras ook zo lekker warm word.
En geen schaduw hier.
Daarom ook via marktplaats voor 5 euro ofzo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')