quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:04 schreef Ticootje het volgende:
Oh!! Ja kan ook nog gewoon bigtime inslaan na geboorte. Idee.
Jij tankt 10 liter per keer zodat je vaker heen "moet"?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:14 schreef Kwisted het volgende:
Zoo daar ben ik weer na een lange dag werken. Wat is dit weer toch k*t als je zwanger bent. Mijn voeten zijn nu echt formaat enorm! Het goede nieuws is dat ik nog maar 1 dagje te gaan heb maandag en dan heb ik verlof![]()
Ik zal me ook even voorstellen:
Ik ben Kwisted en ben 24 jaar, sinds 25 juli getrouwd met mijn man (klinkt zo leuk) waarmee ik al 5,5 jaar een relatie heb. We wonen sinds 2 jaar samen in Brabant en we hebben 2 poezen.
Ik ben 35.4 weken zwanger van ons eerste kindje, een meisje![]()
Oh en ik ben net als Tico gek op chloorlucht (morgen zwemmen, ik verheug me er al op). Zowel als op de geur van benzine, terpentine, gootsteenontstopper, verf en had ik benzine al genoemd?? Ik moet me echt inhouden
![]()
![]()
Sst!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:36 schreef Sonnetje85 het volgende:
![]()
Pessie, je hebt je berichtje aangepast
Oh ja, ik vind neutraal ook leuk idd, maar er is wel gewoon veel minder aanbod (ook logisch, mgoed).quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:02 schreef Mangostine het volgende:
Ik vind de neutrale pakjes best leuk eigk. Maar neig dan naar de meer stoere kleertjes denk ik... Shirtjes met sterren of vliegtuigen etc.
Vind ik leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |