had gekund... dan had ik er 2x van kunnen genietenquote:
Niks sorry, het zijn toch jouw emoties! En na zoiets vervelends een miskraam kan ik mij heel goed voorstellen dat je overbezorgd bent!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:02 schreef .Sparkling. het volgende:
Jaja, excuses! Ik overdreef, ik ben alweer bijgekomen. Sorry
fijn weekendquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:26 schreef Logician78 het volgende:
Tot zondagavond iedereen!![]()
En vamp, alvast van harte
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:32 schreef rebel-angel het volgende:
[..]
fijn weekend![]()
en denk erom niet gaan zitten janken ja
...quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:29 schreef Claudia_x het volgende:
Sparkling, je wilt alles zo goed mogelijk doen voor je ongeboren kind. Logisch dat je schrok. Ik heb eens vreselijk gehuild omdat ik tijdens mijn eerste zwangerschap van een trap was gefietst (don't ask). Niks aan de hand, natuurlijk, maar toch. En er was nog die keer dat ik per ongeluk een bolletje op een receptie had gegeten met iets wat ik eigenlijk niet mocht. Heb ik me ook best naar om gevoeld. Het is een grote verantwoordelijkheid, zorg dragen voor zo'n kwetsbaar wezentje. Het kan bij vlagen heel overweldigend zijn. Nog steeds trouwens, hoor, ook nu ze niet zo heel klein meer zijn.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:53 schreef Claudia_x het volgende:
Ik fietste op een dijk en dacht een shortcut te nemen. Maar dat bleek ineens een trap te zijn...
Hehe hier dezelfde reactiequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:55 schreef mignonne het volgende:
[..]![]()
sorryhopelijk heb je niets bezeerd verder.
ik moet er hardop om lachen hahahaoh het zou ook echt zo'n actie voor mij zijn hahaha.
+1quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:55 schreef mignonne het volgende:
[..]![]()
sorryhopelijk heb je niets bezeerd verder.
ik moet er hardop om lachen hahahaoh het zou ook echt zo'n actie voor mij zijn hahaha.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |