Ik heb het precies rond diezelfde tijd gehadquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:37 schreef Limone het volgende:
Ik was het trouwens, van die steken. Ik hoop niet dat het indalingsdingen zijn, anders moet ik wel heel rap mensen gaan vertellen dat ik zwanger ben![]()
![]()
Gelukkig komt het bij sommigen wel bekend voor. Ik had het gister tijdens het geven van een presentatie en ik wist even niet hoe ik kijken moest..
Ik ben inderdaad nog niet zo lang zwanger, Fieder, 5 weken. Fijn trouwens dat de nekplooi goed was!
Joepie! Mijn eerste echte kwaaltje!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:40 schreef Logician78 het volgende:
[..]
Ik heb het precies rond diezelfde tijd gehad
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:48 schreef pessie het volgende:
Oh Limone, dat had ik even niet door, bandenpijn kan ook. Je baarmoeder zet namelijk nogal uit dus de banden waar je baarmoeder aan hangen rekken mee, dat kan nogal pijnlijk zijn (ik vind het zelf nogal pijnlijk).
Awwww, tof pakje! En leuk idd om het zo te bewarenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:57 schreef becky27 het volgende:
haai, wij zijn terug van vakantie,ik ben ontploft, voel mijn kindje heel veel, en voel mezelf heel goed!
Iemand had het over geboortepakjes, ik vind die zoektocht echt tof.
Dit hebben we gedaan met dochters eerste pakje
[ afbeelding ]
[ontlurk] ik heb vaak steken in de vasjienquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:37 schreef Limone het volgende:
Ik was het trouwens, van die steken. Ik hoop niet dat het indalingsdingen zijn, anders moet ik wel heel rap mensen gaan vertellen dat ik zwanger ben![]()
![]()
Gelukkig komt het bij sommigen wel bekend voor. Ik had het gister tijdens het geven van een presentatie en ik wist even niet hoe ik kijken moest..
Ik ben inderdaad nog niet zo lang zwanger, Fieder, 5 weken. Fijn trouwens dat de nekplooi goed was!
Wat vervelend dat je dat elke maand (?) hebt. Lastig om je gezicht in de plooi te houden, lijkt mij. Ik herken het niet van mijn eigen ongesteldheid, hopelijk blijft dat zoquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:04 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
[ontlurk] ik heb vaak steken in de vasjienals ik ongesteld ben of moet worden, of iets meer naar binnen, kan t niet goed plaatsen. ik denk dus dat t een soort lage baarmoederkrampen zijn ofzo (ben niet zwanger dus, en heb dit al sinds mijn dertiende regelmatig)[/ontlurk]
het is niet elke maand gelukkig! meestal gedurende een half uurtje ofzo en dan niet constantquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:14 schreef Limone het volgende:
[..]
Wat vervelend dat je dat elke maand (?) hebt. Lastig om je gezicht in de plooi te houden, lijkt mij. Ik herken het niet van mijn eigen ongesteldheid, hopelijk blijft dat zo
een miskraam krijg je echt niet van 1 slok alcohol.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:41 schreef .Sparkling. het volgende:
Even snel iets tussendoor: ik ben nu met mijn zussen op een cocktailparty en uiteraard neem ik geen alcohol. Ik vroeg dus om iets zonder alcohol en ze zei dat er dan frisdrank was. Dus ik bestel gewoon een ijsthee, ze komt het brengen en ik ruik er nog aan en het ruikt gewoon naar ijsthee. Ik neem dus een slok en er zat een plens alcohol in joh! Ik schrok me kapot en moest direct huilen :$ mijn zussen probeerden me gerust te stellen maar goed.. Hoe ernstig is 1 slok alcohol nou? Ik ben hartstikke bang dat ik weer een miskraam krijg en dit valt helemaal niet goed..
had gekund... dan had ik er 2x van kunnen genietenquote:
Niks sorry, het zijn toch jouw emoties! En na zoiets vervelends een miskraam kan ik mij heel goed voorstellen dat je overbezorgd bent!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:02 schreef .Sparkling. het volgende:
Jaja, excuses! Ik overdreef, ik ben alweer bijgekomen. Sorry
fijn weekendquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:26 schreef Logician78 het volgende:
Tot zondagavond iedereen!![]()
En vamp, alvast van harte
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:32 schreef rebel-angel het volgende:
[..]
fijn weekend![]()
en denk erom niet gaan zitten janken ja
...quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:29 schreef Claudia_x het volgende:
Sparkling, je wilt alles zo goed mogelijk doen voor je ongeboren kind. Logisch dat je schrok. Ik heb eens vreselijk gehuild omdat ik tijdens mijn eerste zwangerschap van een trap was gefietst (don't ask). Niks aan de hand, natuurlijk, maar toch. En er was nog die keer dat ik per ongeluk een bolletje op een receptie had gegeten met iets wat ik eigenlijk niet mocht. Heb ik me ook best naar om gevoeld. Het is een grote verantwoordelijkheid, zorg dragen voor zo'n kwetsbaar wezentje. Het kan bij vlagen heel overweldigend zijn. Nog steeds trouwens, hoor, ook nu ze niet zo heel klein meer zijn.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:53 schreef Claudia_x het volgende:
Ik fietste op een dijk en dacht een shortcut te nemen. Maar dat bleek ineens een trap te zijn...
Hehe hier dezelfde reactiequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:55 schreef mignonne het volgende:
[..]![]()
sorryhopelijk heb je niets bezeerd verder.
ik moet er hardop om lachen hahahaoh het zou ook echt zo'n actie voor mij zijn hahaha.
+1quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:55 schreef mignonne het volgende:
[..]![]()
sorryhopelijk heb je niets bezeerd verder.
ik moet er hardop om lachen hahahaoh het zou ook echt zo'n actie voor mij zijn hahaha.
auw....quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:53 schreef Claudia_x het volgende:
Ik fietste op een dijk en dacht een shortcut te nemen. Maar dat bleek ineens een trap te zijn...
Als ik ga piepen mag je mij best herinneren aan mijn eerdere gejubelquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 09:27 schreef Fieder het volgende:
Limone, je eerste kwaaltjeleuk he? (over een paar weken piep je wel anders
)
Lijnen?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:29 schreef Limone het volgende:
Ik heb zo een vrijgezelle. Wat voor smoes zal ik eens bedenken? Blaasontsteking gaat 'm niet worden, dan kan ik net zo goed meteen vertellen dat ik zwanger ben.. Iemand de ultieme non-alcoholische smoes?
Waarom kan blaasontsteking niet?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:29 schreef Limone het volgende:
Ik heb zo een vrijgezelle. Wat voor smoes zal ik eens bedenken? Blaasontsteking gaat 'm niet worden, dan kan ik net zo goed meteen vertellen dat ik zwanger ben.. Iemand de ultieme non-alcoholische smoes?
Ik zou het houden op een geneesmiddel waar geen alcohol bij mag. In de andere gevallen kunnen ze nog gaan pushen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:35 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Waarom kan blaasontsteking niet?
Lijnen zou kunnen ja, of last van je maag, antibioticakuurtje voor een ontsteking naar keuze... fikse pijnstiller genomen voor hoofdpijn vanochtend... zoiets?
Maar dan mag je gelijk ook niets etenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:44 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Is het nog ramadan? Dan is je alibi waterdicht
Ik had de vorige keer ook al vrij snel bandenpijn hoor. En nu weer. Zeker na een drukke dag. Als ik dan op sta....quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:33 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb trouwens de laatste tijd ook van die fijne steken in mn onderbuik gehad als ik opstond. Vreemde gewaarwording! Maar ik las ergens dat bandenpijn pas veel later in de zwangerschap komt. Is dit dan iets anders?
Steken in mn doos heb ik, net als kwakz0r, een aantal keer per jaar zo uit het niets. Tenminste, heb t nooit aan een punt in mn cyclus kunnen koppelen. Doet wel verrekte zeer ja
Blaasontsteking is een ander woord voor zwangerschap, in ieder geval binnen het groepje broedse kippen van vanmiddag. Last van maag is inderdaad een goeie, dat heb ik wel vaker. Misschien ga ik wel voor een beginnende maagzweer, dan mag ik in elk geval niet drinken en roken en ben ik ook gedekt voor het huwelijk volgende week. Nu nog even lezen of ik met een beginnende maagzweer eigenlijk ik in het ziekenhuis hoor te liggen, want anders gelooft nog niemand hetquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:35 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Waarom kan blaasontsteking niet?
Lijnen zou kunnen ja, of last van je maag, antibioticakuurtje voor een ontsteking naar keuze... fikse pijnstiller genomen voor hoofdpijn vanochtend... zoiets?
"Ik moet nog rijden"? Of word je opgehaald?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:09 schreef Limone het volgende:
[..]
Blaasontsteking is een ander woord voor zwangerschap, in ieder geval binnen het groepje broedse kippen van vanmiddag. Last van maag is inderdaad een goeie, dat heb ik wel vaker. Misschien ga ik wel voor een beginnende maagzweer, dan mag ik in elk geval niet drinken en roken en ben ik ook gedekt voor het huwelijk volgende week. Nu nog even lezen of ik met een beginnende maagzweer eigenlijk ik in het ziekenhuis hoor te liggen, want anders gelooft nog niemand het![]()
Mijn man stelde trouwens voor dat ik maar moest zeggen dat ik chlamydia van hem had gekregen, dan zouden ze wel stil zijn..
Ik ben er ook geen fan van, maar het is wel een lief cadeautjequote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:15 schreef Kyara het volgende:
Ik kan er niks aan doen maar ik vind buikbanden zo ontzettend lelijk.
Je weet dat ze nog een week of dertig moet he? Echt joh, stel je niet zo aan en je vriendin al helemaal niet.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:25 schreef asfalthooligan het volgende:
En nu eerst maar zien voor een ventiltor voor der op mp is haast niet te doen zo met die hitte
Dat wordt nog wat zeg, 12 weken? en nu al terminaal zwangerquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:25 schreef asfalthooligan het volgende:
En nu eerst maar zien voor een ventiltor voor der op mp is haast niet te doen zo met die hitte
Tis in mijn eigen stad..quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:19 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
"Ik moet nog rijden"? Of word je opgehaald?
Dat idd!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:51 schreef Oognip het volgende:
Dan zoek je toch wat verkoeling op?voetenbadje of zo of ga zwemmen. Echt, stel je niet zo aan zeg!
Ah, kk. Nou, in ieder geval veel plezier!!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:42 schreef Limone het volgende:
[..]
Tis in mijn eigen stad..
Nou, zij die gaan varen met alle andere vrijgezelle-party's groeten u!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |