abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115693771
Go Vamp! :% ^O^
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 21:31:04 #102
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_115695561
Vamp ligt ongetwijfeld al heerlijk aan dr baby te ruiken O+ maar een update zou leuk zijn zodat we ALLES weten :P >:)

Twinkle, ik zit met 13 weken al op bijna +5 kg. Was bij Nathan ook zo, bij 40 weken 15kg aangekomen en voor deze zwangerschap zat ik 4 kg onder het startgewicht dat ik bij Nathan had. Ik vertrouw er nu gewoon maar op dat het wel goed zit.
pi_115695779
Ik was het trouwens, van die steken. Ik hoop niet dat het indalingsdingen zijn, anders moet ik wel heel rap mensen gaan vertellen dat ik zwanger ben :o :D

Gelukkig komt het bij sommigen wel bekend voor. Ik had het gister tijdens het geven van een presentatie en ik wist even niet hoe ik kijken moest..

Ik ben inderdaad nog niet zo lang zwanger, Fieder, 5 weken. Fijn trouwens dat de nekplooi goed was!
pi_115695791
F5?
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 21:40:55 #105
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_115695863
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 21:37 schreef Limone het volgende:
Ik was het trouwens, van die steken. Ik hoop niet dat het indalingsdingen zijn, anders moet ik wel heel rap mensen gaan vertellen dat ik zwanger ben :o :D

Gelukkig komt het bij sommigen wel bekend voor. Ik had het gister tijdens het geven van een presentatie en ik wist even niet hoe ik kijken moest..

Ik ben inderdaad nog niet zo lang zwanger, Fieder, 5 weken. Fijn trouwens dat de nekplooi goed was!
Ik heb het precies rond diezelfde tijd gehad :)
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
pi_115695900
Even snel iets tussendoor: ik ben nu met mijn zussen op een cocktailparty en uiteraard neem ik geen alcohol. Ik vroeg dus om iets zonder alcohol en ze zei dat er dan frisdrank was. Dus ik bestel gewoon een ijsthee, ze komt het brengen en ik ruik er nog aan en het ruikt gewoon naar ijsthee. Ik neem dus een slok en er zat een plens alcohol in joh! Ik schrok me kapot en moest direct huilen :$ mijn zussen probeerden me gerust te stellen maar goed.. Hoe ernstig is 1 slok alcohol nou? Ik ben hartstikke bang dat ik weer een miskraam krijg en dit valt helemaal niet goed..
E.
pi_115695984
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 21:40 schreef Logician78 het volgende:

[..]

Ik heb het precies rond diezelfde tijd gehad :)
Joepie! Mijn eerste echte kwaaltje! *O*
pi_115696008
Vamp, succes, of weet je wat, gewoon voor de zekerheid alvast gefeliciteerd!

Labello gefeliciteerd met je zoontje, ook weer een leuke naam!

Hier vanochtend even tussendoor goedgekeurd door de verloskundige. Heb al weer 2 weken vrijwel dagelijks de gehele dag door een soort menstruatie kramp in mijn buik. Eerst vond ik het onschuldig, maar had er de afgelopen dagen zowel bij het helemaal niets doen als ook op het werk gewoon veel last van. Verloskundige dacht natuurlijk aan een blaasontsteking. Die had ik zelf (min of meer:P) al uitgesloten. Maar ook de huisarts gister en de vlos vandaag nog eventjes. Toch fijn om te weten.
Ze wilde voor de zekerheid vandaag wel even het hartje luisteren, die kon ze echter niet vinden. Moet toegeven dat was toch wel even 'n moment dat ik lichtelijk in paniek raakte. Ze vond het gelukkig al snel te lang duren en besloot snel even een blikje van binnen te wagen met de echo. Gelukkig was daar direct een trappelend kindje te zien en een hele goede hartslag te horen.

Ze kon mijn baarmoeder heel goed voelen, daar omheen was het duidelijk gespannen, en gaf aan dat deze pijn toch wel vaker voorkomt al is het vroeg en kan het helaas de komende 2 weken nog duidelijk erger worden. Maar gelukkig alles gewoon helemaal in orde. Hoef me iig geen zorgen te maken, hoogstens wat rustiger te gedragen.
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 21:48:12 #109
259886 pessie
pi_115696109
Oh Limone, dat had ik even niet door, bandenpijn kan ook. Je baarmoeder zet namelijk nogal uit dus de banden waar je baarmoeder aan hangen rekken mee, dat kan nogal pijnlijk zijn (ik vind het zelf nogal pijnlijk).

Sparkling, ik geloof niet dat je van 1 slok een miskraam kunt krijgen, de reden waarom je beter geen alcohol kunt gebruiken is om geen kans op een kindje met FAS te lopen. Persoonlijk denk ik echt niet dat je dat krijgt van 1 slokje mengdrankje. Goed opletten nu en duidelijk aangeven dat je geen alcohol gebruikt lijkt me handiger. En als je je niet prettig voelt bij een barkeeper die je zomaar alcohol voorschotelt (dat zou ik hebben) zou ik ergens anders heengaan.
pi_115696208
Nou ja, ik had dus aangegeven geen alcohol te willen daarom schrok ik er ook zo van. Mijn zussen willen hier blijven maar van mij hoeft het niet zo nodig meer. Bah, let ik zelf overal op en door slechte bediening krijg ik toch alcohol binnen. Dankjewel!

Ik las nog even snel dat vamp bezig is of misschien haar kindje al heeft! Succes!!
E.
pi_115696257
Sparkling :*

Zoals pessie zegt is het volgens mij idd gevaarlijk voor FAS. En zelfs daar zijn de meningen over verspreid of je nu wel 1 glas in de week mag of niet. Al laat ik het zeker puur omdat ik het niet op mijn geweten wil hebben.

Kan me helemaal voorstellen in jouw situatie dat je er niet happy mee bent. Als het "'n grapje" van je zussen was dan hoop ik dat door je huilbui het iig aan is gekomen dat dit niet gewenst is. Komt het van de barman, dan flink tegen hem vloeken en lekker ergens anders heen gaan.
pi_115696270
Limone, een dansje voor je eerste kwaaltje! Dat het maar hierbij mag blijven ;)
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 21:57:53 #113
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_115696454
haai, wij zijn terug van vakantie,ik ben ontploft, voel mijn kindje heel veel, en voel mezelf heel goed!

Iemand had het over geboortepakjes, ik vind die zoektocht echt tof.
Dit hebben we gedaan met dochters eerste pakje
pi_115696496
Spark, om één slokje hoef je je echt geen zorgen te maken.

Tis niet leuk dat je tóch alcohol hebt gekregen als je specifiek om iets anders hebt gevraagd, maar ik zou toch ook proberen om me er niet zo druk over te maken. Een miskraam krijg je simpelweg niet van 1 slokje (verdunde) alcohol.

Kan me voorstellen dat je je sneller druk maakt na de miskraam (deed dat zelf ook), maar probeer ook om je niet té gek te maken. Huilen om een slokje alcohol klinkt voor mij namelijk wat extreem (nogmaals, ik kan het me wel voorstellen, maar het lijkt me voor jezelf gewoon niet fijn om je zo snel/zoveel zorgen te maken). :*
pi_115696499
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 21:48 schreef pessie het volgende:
Oh Limone, dat had ik even niet door, bandenpijn kan ook. Je baarmoeder zet namelijk nogal uit dus de banden waar je baarmoeder aan hangen rekken mee, dat kan nogal pijnlijk zijn (ik vind het zelf nogal pijnlijk).

:) logische verklaring!
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 21:59:08 #116
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_115696511
joh Sparkling, ik zou me er niet zo druk om maken hoor. Dat minibeetje alcohol wat je binnen krijgt. In Frankrijk zijn er genoeg vrouwen die zweren bij een rood wijntje per week.
pi_115696563
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 21:57 schreef becky27 het volgende:
haai, wij zijn terug van vakantie,ik ben ontploft, voel mijn kindje heel veel, en voel mezelf heel goed!

Iemand had het over geboortepakjes, ik vind die zoektocht echt tof.
Dit hebben we gedaan met dochters eerste pakje
[ afbeelding ]
Awwww, tof pakje! En leuk idd om het zo te bewaren :) :Y
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 22:01:43 #118
259886 pessie
pi_115696610
Oeh Becky, wat een leuk idee zeg!

Ik drink gewoon niet, maar ik drink normaal 1 half glaasje per half jaar dus ik hoef ook niet zoveel te laten (je maakt mij blijer met een glas cola dan een glas wijn, al ben ik nu opeens verslaafd aan sinas :?).
pi_115696662
becky ziet er leuk uit! ook fijn dat je jezelf goed voelt en je kleintje al.
pi_115696703
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 21:37 schreef Limone het volgende:

[ontlurk] ik heb vaak steken in de vasjien :') als ik ongesteld ben of moet worden, of iets meer naar binnen, kan t niet goed plaatsen. ik denk dus dat t een soort lage baarmoederkrampen zijn ofzo (ben niet zwanger dus, en heb dit al sinds mijn dertiende regelmatig)[/ontlurk]
Kwak
pi_115697078
Joh Sparkling, huil je ook als blijkt dat je groente niet goed gewassen was? Of als je op straat een vleugje sigarettenrook inademt? Relax, take a chill pill ;) Doe jezelf een lol (en je omgeving vermoedelijk)

:*
pi_115697120
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 22:04 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

[ontlurk] ik heb vaak steken in de vasjien :') als ik ongesteld ben of moet worden, of iets meer naar binnen, kan t niet goed plaatsen. ik denk dus dat t een soort lage baarmoederkrampen zijn ofzo (ben niet zwanger dus, en heb dit al sinds mijn dertiende regelmatig)[/ontlurk]
Wat vervelend dat je dat elke maand (?) hebt. Lastig om je gezicht in de plooi te houden, lijkt mij. Ik herken het niet van mijn eigen ongesteldheid, hopelijk blijft dat zo :o
pi_115697164
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 22:14 schreef Limone het volgende:

[..]

Wat vervelend dat je dat elke maand (?) hebt. Lastig om je gezicht in de plooi te houden, lijkt mij. Ik herken het niet van mijn eigen ongesteldheid, hopelijk blijft dat zo :o
het is niet elke maand gelukkig! meestal gedurende een half uurtje ofzo en dan niet constant ;)
Kwak
pi_115698154
Janken om een slok alcohol?? Serieus? Kom op, je hebt nog niet eens bloedcontact met de baby. In feite als je niet getest had dan dacht je nu oh een dagje extra cyclus. Als je een miskraam krijgt is dat omdat er iets mis is met de aanleg van je kindje, en echt niet om een slok alcohol.

:') zo.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_115698396
*O* Zettemop Vamp *O*

quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 21:41 schreef .Sparkling. het volgende:
Even snel iets tussendoor: ik ben nu met mijn zussen op een cocktailparty en uiteraard neem ik geen alcohol. Ik vroeg dus om iets zonder alcohol en ze zei dat er dan frisdrank was. Dus ik bestel gewoon een ijsthee, ze komt het brengen en ik ruik er nog aan en het ruikt gewoon naar ijsthee. Ik neem dus een slok en er zat een plens alcohol in joh! Ik schrok me kapot en moest direct huilen :$ mijn zussen probeerden me gerust te stellen maar goed.. Hoe ernstig is 1 slok alcohol nou? Ik ben hartstikke bang dat ik weer een miskraam krijg en dit valt helemaal niet goed..
een miskraam krijg je echt niet van 1 slok alcohol.

Toen ik zwanger was dacht ik dat ik verse zalm had gegeten maar dat bleek voorverpakte te zijn...
baalde er even van, maar ja, kon er niks meer aan doen...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')