Ik heb het precies rond diezelfde tijd gehadquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:37 schreef Limone het volgende:
Ik was het trouwens, van die steken. Ik hoop niet dat het indalingsdingen zijn, anders moet ik wel heel rap mensen gaan vertellen dat ik zwanger ben![]()
![]()
Gelukkig komt het bij sommigen wel bekend voor. Ik had het gister tijdens het geven van een presentatie en ik wist even niet hoe ik kijken moest..
Ik ben inderdaad nog niet zo lang zwanger, Fieder, 5 weken. Fijn trouwens dat de nekplooi goed was!
Joepie! Mijn eerste echte kwaaltje!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:40 schreef Logician78 het volgende:
[..]
Ik heb het precies rond diezelfde tijd gehad
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:48 schreef pessie het volgende:
Oh Limone, dat had ik even niet door, bandenpijn kan ook. Je baarmoeder zet namelijk nogal uit dus de banden waar je baarmoeder aan hangen rekken mee, dat kan nogal pijnlijk zijn (ik vind het zelf nogal pijnlijk).
Awwww, tof pakje! En leuk idd om het zo te bewarenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:57 schreef becky27 het volgende:
haai, wij zijn terug van vakantie,ik ben ontploft, voel mijn kindje heel veel, en voel mezelf heel goed!
Iemand had het over geboortepakjes, ik vind die zoektocht echt tof.
Dit hebben we gedaan met dochters eerste pakje
[ afbeelding ]
[ontlurk] ik heb vaak steken in de vasjienquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:37 schreef Limone het volgende:
Ik was het trouwens, van die steken. Ik hoop niet dat het indalingsdingen zijn, anders moet ik wel heel rap mensen gaan vertellen dat ik zwanger ben![]()
![]()
Gelukkig komt het bij sommigen wel bekend voor. Ik had het gister tijdens het geven van een presentatie en ik wist even niet hoe ik kijken moest..
Ik ben inderdaad nog niet zo lang zwanger, Fieder, 5 weken. Fijn trouwens dat de nekplooi goed was!
Wat vervelend dat je dat elke maand (?) hebt. Lastig om je gezicht in de plooi te houden, lijkt mij. Ik herken het niet van mijn eigen ongesteldheid, hopelijk blijft dat zoquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:04 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
[ontlurk] ik heb vaak steken in de vasjienals ik ongesteld ben of moet worden, of iets meer naar binnen, kan t niet goed plaatsen. ik denk dus dat t een soort lage baarmoederkrampen zijn ofzo (ben niet zwanger dus, en heb dit al sinds mijn dertiende regelmatig)[/ontlurk]
het is niet elke maand gelukkig! meestal gedurende een half uurtje ofzo en dan niet constantquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:14 schreef Limone het volgende:
[..]
Wat vervelend dat je dat elke maand (?) hebt. Lastig om je gezicht in de plooi te houden, lijkt mij. Ik herken het niet van mijn eigen ongesteldheid, hopelijk blijft dat zo
een miskraam krijg je echt niet van 1 slok alcohol.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:41 schreef .Sparkling. het volgende:
Even snel iets tussendoor: ik ben nu met mijn zussen op een cocktailparty en uiteraard neem ik geen alcohol. Ik vroeg dus om iets zonder alcohol en ze zei dat er dan frisdrank was. Dus ik bestel gewoon een ijsthee, ze komt het brengen en ik ruik er nog aan en het ruikt gewoon naar ijsthee. Ik neem dus een slok en er zat een plens alcohol in joh! Ik schrok me kapot en moest direct huilen :$ mijn zussen probeerden me gerust te stellen maar goed.. Hoe ernstig is 1 slok alcohol nou? Ik ben hartstikke bang dat ik weer een miskraam krijg en dit valt helemaal niet goed..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |