Herkenbaar. Beetje vergelijkbaar met dat je been geamputeerd is en je toch je tenen voelt jeuken. Phantom Limb.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:18 schreef frame-saw het volgende:
Ik ben me er echt ontzettend bewust van dat ik vandaag niet op Lowlands ben, en van iedereen die ik tegenkom denk ik ook: jullie zijn niet op Lowlands. Al kwam ik net wel een stel tegen die nog boodschappen deed voor Lowlands.
Normaal ga ik altijd donderdagochtend, ik ben nooit later gaan. Behalve vorig jaar, maar toen wist ik pas vrijdag dat ik ging.
nog zat kaartjes op marktplaats denk ikquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:29 schreef Albert86 het volgende:
Ik voel een bepaalde leegte nu ik de slowchat door lees. Ik wil ook weer naar Lowlands...
Heel fijn dat ze allemaal maar blijven zitten met hun kaartjes die gasten die dachten vette winsten te gaan draaien.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:34 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nog zat kaartjes op marktplaats denk ik
wel op 5 of 7.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:39 schreef mr-green het volgende:
Ik vraag mij af of ik morgen ochtend nog een mooi plekje kan bemachtigen op de camping
Dat vind ik wel netjes tov de geruchten gisteren!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:38 schreef Tourniquet het volgende:
Muntprijs van ¤ 2,60 bevestigd:
http://twitter.com/#!/Lowlover/status/236093743512580096
wat zeiden ze toen dan?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:45 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Dat vind ik wel netjes tov de geruchten gisteren!
Leuk! have fun!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:04 schreef N-E-R-D het volgende:
Als het goed is hardcopy kaartje voor 150 op de kop getikt
Last minute naar lowlands gaan is veel leuker
Tot morgenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:08 schreef MaJo het volgende:
Boodschappen gedaan, tas gepakt, we zijn er klaar voorNu wachten op onze lift, samen wat eten en dan die kant op
Tot dit weekendquote:
Jazeker. Jij ook?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Tot dit weekendMaar meeten gaan we zeker
Je hebt nog hetzelfde nummer?
Yepquote:
Same herequote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ben klaar. Tis wachten op de lift. Die is helaas nog aant werk
Volgens mij gewoon zelfs nog op zondag waarom denk je van niet, dat je dan wel het een en ander gemist hebt is wat anders.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:36 schreef Eskimowned het volgende:
misschien handiger om in de slowchat te posten:
Even snel: tot wanneer kan je je ticket omwisselen voor een bandje?
m.a.w.: kun je op zondag nog naar binnen (vast niet) en tot hoe laat op zaterdag kan het nog, het omwisselen? alvast bedankt!
komt helemaal goed hoor.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:44 schreef Eskimowned het volgende:
Wil het even checken; moet sowieso zaterdag werken, wellicht dus pas zondag er heen; zou zuur zijn als ik voor niks zou komen
Nie best...quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:45 schreef Fuszy het volgende:
Ik ben sinds vandaag depressief tot en met maandag, terwijl het mijn eigen schuld is dat ik niet ga
Ook op LL's?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:43 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Volgens mij gewoon zelfs nog op zondag waarom denk je van niet, dat je dan wel het een en ander gemist hebt is wat anders.
Ik heb nu al een kater...quote:
Maar 1 dag dit jaar vandaar het in het plaatje van de zoveelste maal bezoekende fokkers een verneukende 1/3quote:
Heb ik ook alleen als je simpel nadenkt heb je opzich genoeg aan wat kleding, geld, ID en een tentquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:30 schreef peaceman het volgende:
Meeste is ingepakt, maar toch het gevoel dat ik van alles vergeet
Je vergeet je kaartje!!!!!!!!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:37 schreef mr-green het volgende:
[..]
Heb ik ook alleen als je simpel nadenkt heb je opzich genoeg aan wat kleding, geld, ID en een tent
Zo is het voor mijquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:43 schreef mr-green het volgende:
Camping Benodigdheden
Tent, Aansteker, Slaapzak, Matje (blaast zelf de lucht erin), kussen, Drank, Eten
Toiletspullen
Tandenborstel, Tandpasta, Handdoek,
Zonnebrand, Slippers, Deodorant
Documenten
Verzekeringsbewijs, ID-kaart, Geld, Entreebewijs
Diversen
GSM, Sigaretten, Bril
Ben wel compleet geloof ikquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:43 schreef mr-green het volgende:
Camping Benodigdheden
Tent
Aansteker
luchttbed
Drank
Eten
Toiletspullen
Toiletrol
Tandenborstel
Tandpasta
Handdoek
Deodorant
Documenten
Verzekeringsbewijs
ID-kaart
Geld
Entreebewijs (morgen eerst ophalen
Diversen
Regenjas
GSM
Gehoorbeschermers
Pet
Nee! Dicht! Ik ben er pas over een uur of elf om plek te scoren.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:59 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Camping 1 t/m 4 al propvol blijkbaar, 7 nu vroegtijdig al opengegooid...
Mee eens, net 20 min gewacht om halve liter water te halenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:29 schreef Jivis het volgende:
Echt veeel te warm vandaag, geniet er daardoor stukken minder van eerlijk gezegd. Ook vind ik de watervoorzieningen onder de maat (staan megadikke rijen in de brandende zon) en hadden ze in die hete tenten wel wat water over het publiek mogen spuiten tijdens concerten.
Hoezo in de trein? Slaap je niet op de camping of woon je gewoon zo dichtbij dat heen en weer reizen gewoon makkelijk te doen is?quote:Op zondag 19 augustus 2012 00:58 schreef Basp1 het volgende:
Ik zit nu lekker in een airco trein na idd een zeer warme ll dag. Was erg leuk zo'n dagje ll. hoogtepunt vond ik vandaag triggerfinger. Erg leuk dat ze een nummer deden met de jeugd van tegenwoordig.
Ik stond voor 1 dag op de gastenlijst, en had geen zin om met allerlei slaaprotzooi te gaan slepen. En heen en weer reizen was als je je bij omwegen vanwege werkzaamheden neerlegd wel te doen. was om 2.30 thuis.quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:11 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Hoezo in de trein? Slaap je niet op de camping of woon je gewoon zo dichtbij dat heen en weer reizen gewoon makkelijk te doen is?
quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:03 schreef peaceman het volgende:
Charles Bradley wat mij betreft de onverwachte topper dit jaar.
Ik ben heel erg eerlijk: ik vind het niet echt denderend oid. Ik mis een hele hoop.quote:Op maandag 20 augustus 2012 12:03 schreef MrManiak het volgende:
Het complete verhaal is compleet: http://frontpage.fok.nl/s(...)wlandsblog-2012.html
De uitgebreide recensie komt uiterlijk morgen. Dit is meer voor erbij.quote:Op maandag 20 augustus 2012 12:12 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik ben heel erg eerlijk: ik vind het niet echt denderend oid. Ik mis een hele hoop.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:49 schreef friekin_ het volgende:
Heb wel moeten gniffelen om vrienden. Ze hadden op vrijdag vinyl bij plato gekocht en dat in de tent laten liggen. Gesmolten
quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:49 schreef friekin_ het volgende:
Heb wel moeten gniffelen om vrienden. Ze hadden op vrijdag vinyl bij plato gekocht en dat in de tent laten liggen. Gesmolten
Had ik erg graag willen zien, maar The Black Keys...quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:57 schreef kayell het volgende:
Iemand Acid P303er nog gezien? Vrijdag 10 uur in de xray, man man, wat ging dat rete hard.
Ben je wel in de Bravo geweest? heb daar van 1:00 tot 3:30 weinig dubstep gehoord hoor. Wel veel drum n bass.quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:03 schreef Luni het volgende:
Zo, zitten al weer bij Utrecht, we waren zeer vlot weg. Overdag zeer weinig gezien, trok die hitte niet. In het Veluwemeer was het prima uit te houden.
Nachtprogramma van zondag vond ik zeer matig met alleen maar Kutstep en aanverwanten.
quote:Lowlanders bedankt! > Lieve Lowlanders, wat was het weer een geniaal weekeind! We hebben met z'n allen gedanst, gezongen, gelachen, gezweet, gefeest en vooral heel erg genoten. We LLov you! Hopelijk zijn jullie er 16 + 17 + 18 augustus 2013 ook weer allemaal bij.
Terugkijkpret > Drie dagen Lowlands maar nog steeds niet genoeg? Internet to the rescue! Zo kun je via het Lowlandskanaal op YouTube een heleboel shows van de Alpha, Grolsch, Bravo en India terugkijken. De razende reporters van 3voor12 hebben zich drie dagen lang helemaal rot gerend voor een indrukwekkende verzameling artikelen. Pak vooral ook je programmaboekje er nog eens bij, download de Layar app voor je telefoon en scannen maar! Ook bij 3FM vind je weer een boel Lowlands napret.
Natuurlijk staan ook alle edities van de Daily Paradise online. Vrijdag hier, zaterdag daar en zondag vind je op deze plek. Omdat Douwe Egberts prima begrijpt dat je op maandagochtend graag een krantje bij je koffie wilt, regelden ze dit jaar een über-coole maandageditie bomvol foto's.
Gevonden voorwerpen > Ben je met minder spullen thuisgekomen dan dat je vertrok en was dat niet helemaal de bedoeling? Alle waardevolle gevonden voorwerpen zijn naar het politiebureau in Dronten gebracht (Gangboord 62, 8251 HV Dronten, telefoon 0900 8844). Vanaf dinsdag 21 augustus kun je daar informeren of je spullen gevonden zijn. Van vermissing van ID-kaart, paspoort en rijbewijs dient aangifte te worden gedaan in je woonplaats.
Trein of auto? > 55.000 mensen extra in de Biddinghuizer polder: dat is niet mis! We zijn benieuwd op wat voor manieren jullie naar Lowlands komen en of we de tocht naar Lowlands wat makkelijker kunnen maken. Daarom staat er een kort onderzoekje online. Top als je hem wilt invullen!
Shirtje? > Je hebt ze vast voorbij zien komen, die kekke Lowlandsshirts. Heb je de merchandisestand op het festival gemist? Vanaf dinsdag zijn ze online online verkrijgbaar.
Dat is net zo erg als dubstep bijnaquote:Op maandag 20 augustus 2012 16:07 schreef Dikketroela het volgende:
[..]
Ben je wel in de Bravo geweest? heb daar van 1:00 tot 3:30 weinig dubstep gehoord hoor. Wel veel drum n bass.
Ja, was fantastich, alleen zo kort, en daarna was er bijna een uur niks! Zolang hoef je toch niet op e bouwen, en als dat wel het geval is kan je ergens in een hoekje toch wel draaitafels zetten, en een pauze dj neerzetten?quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:57 schreef kayell het volgende:
Iemand Acid P303er nog gezien? Vrijdag 10 uur in de xray, man man, wat ging dat rete hard.
nee, wel bij het symphonie orkestquote:Op maandag 20 augustus 2012 16:49 schreef Jaytonism het volgende:
Iemand nog bij de Orgelvreters geweest?
Dat ken ik nietquote:Op maandag 20 augustus 2012 17:01 schreef EDMAN- het volgende:
Nice! Toch iets andere koek dan dat innervisions gebliep
Ik las dat er zo'n 125.000 liter water per uur doorheen ging, niet eenvoudig om de waterdruk dan goed te houden hoor.quote:Op maandag 20 augustus 2012 17:41 schreef Murmeli het volgende:
Ja, meer schaduw was nu wel prettig geweest inderdaad.
Met het water had het beter gemogen van mij, maar dit was te doen. Ze hebben in ieder geval hun best gedaan, denk ik
Als de waterdruk hoger was geweest, dan waren de rijen minder lang geweest want de flesjes waren sneller gevuld.quote:Op maandag 20 augustus 2012 17:53 schreef Murmeli het volgende:
Ik bedoelde niet de waterdruk, maar meer gewoon het aantal punten waar je water kon halen. of dat ze de bekertjes water wat goedkoper hadden gemaakt ofzo.
die waterdruk sja dat is jammer maar dat gebeurt.
owjah! had ik niet over nagedacht!quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:02 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Als de waterdruk hoger was geweest, dan waren de rijen minder lang geweest want de flesjes waren sneller gevuld.
Holy shit, ik ben dus niet de enige die zich kapot heeft lopen ergeren, en tegelijkertijd hard lopen uitlachen, om die MC.quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:18 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
Dat is net zo erg als dubstep bijnaIn de india had je house, deephouse, techno. Zeer jammer dat julio bashmore ziek was en helemaal jammer dat zijn vervanger zo verschrikkelijk bagger was, wat draaide die kut zeg en dan ook nog zo'n irritant mc erbij. Cinnaman
![]()
Gelukkig maakte jamie xx en joy orbison het nog enigzins goed.
Was dat diezelfde gast die over t-shirts uittrekken begon ineens? Ik heb er niet zoveel meer van meegekregen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:11 schreef Haunter het volgende:
[..]
Holy shit, ik ben dus niet de enige die zich kapot heeft lopen ergeren, en tegelijkertijd hard lopen uitlachen, om die MC."LOW-LANDS" "LAAT JE HOREN!" "ZIJN ER NOG AMSTERDAMMERS?" en dat soort onzin. Doe dat lekker in de Jimmy Woo
De warmst ooit in mijn beleving, ben nog lekker wezen zwemmen in het veluwemeer.quote:
Volgens mij niet alleen de beleving. Geloof dat het ook čcht de warmste ooit wasquote:Op maandag 20 augustus 2012 18:43 schreef xenobinol het volgende:
[..]
De warmst ooit in mijn beleving, ben nog lekker wezen zwemmen in het veluwemeer.
Duh. Het was het warmste weekend sinds 1976.quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij niet alleen de beleving. Geloof dat het ook čcht de warmste ooit was
Heb ik ook ooit meegemaakt. Dan moet je ook gewoon omrijden tot bijna helemaal vooraan waar je de weg op kan.quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:54 schreef Brembo het volgende:
Wat een file stond er rond 12:00 uur bij het vertrek zeg, leek ook wel of er niemand weg kwam :S.
Ja, duurde wel ff ook voor wij weer weg warenquote:Op maandag 20 augustus 2012 18:54 schreef Brembo het volgende:
Wat een file stond er rond 12:00 uur bij het vertrek zeg, leek ook wel of er niemand weg kwam :S.
Ik vond het wel meevallen. Heb er maar iets meer dan een half uurtje over gedaan om van het parkeerterrein af te komen. Daar heb ik wel eens ruim 3 uur langer over gedaan.quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:54 schreef Brembo het volgende:
Ik was om half 11 bij de auto... maar heb er ook zeker 2,5 uur over gedaan om op de dijk te komen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:54 schreef Brembo het volgende:
Hoe was The Walkmen ? Welke tracks sprongen er bovenuit?quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:58 schreef Paardindewei het volgende:
Was mijn tweede Lowlands, en weer intens genoten. Muzikale hoogtepunten waren Wilco en The Walkmen. Waar ik hier niemand over hoor
En ditquote:Op maandag 20 augustus 2012 18:59 schreef PiRANiA het volgende:
Nicolaas Jaar was denk ik mijn hoogtepunt. Dat was fucking magisch.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:49 schreef Jaytonism het volgende:
Iemand nog bij de Orgelvreters geweest?
Dat heb ik meer gehoord.. heb al spijt dat ik niet tóch ff ben gaan kijken voor we naar huis gingen..quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:07 schreef Ang3l het volgende:
Ik vond the XX echt stukken beter dan 2 jaar geledenveel dynamischer
kerel, je had naar de india moeten komen, jamie xx en joy orbison waren heerlijk, en geen step te bekennen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:03 schreef Luni het volgende:
Zo, zitten al weer bij Utrecht, we waren zeer vlot weg. Overdag zeer weinig gezien, trok die hitte niet. In het Veluwemeer was het prima uit te houden.
Nachtprogramma van zondag vond ik zeer matig met alleen maar Kutstep en aanverwanten.
saai gebeuk vooral. gelukkig waren dettmann en klock er, voor zo'n mulero kun je 20 dezelfde standaard beuktechno dj's vinden.quote:Op maandag 20 augustus 2012 17:01 schreef EDMAN- het volgende:
Nice! Toch iets andere koek dan dat innervisions gebliep
Angela en The Rat hadden de meeste kracht. Maar het viel me vooral op hoeveel emotie hij in de zang legt. Zou haast willen zeggen dat ie bij Jeff Tweedy in de leer is geweest.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:03 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Hoe was The Walkmen ? Welke tracks sprongen er bovenuit?
Moest het helaas missen omdat mn groep naar Skrillex wilde en mijn voeten geen zin hadden om vanuit Alpha naar de India te lopen. Helaas
Och arme. Je hebt een reden om volgend jaar te gaan.quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:57 schreef vault_tec het volgende:
kan wel janken.... meisje was leuk...
Als die dit weekend niet werkte dan is 't idd gewoon per definitie een kutding ja.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:33 schreef Murmeli het volgende:
Ja dat oplaadpunt was fijn! ik had een solar oplader gekocht maar die werkt dus niet ofzo. baal ik van!
dat dusquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als die dit weekend niet werkte dan is 't idd gewoon per definitie een kutding ja.
Heilige neuk dat was bruut! En 130 stroboscopen, minstensquote:Op maandag 20 augustus 2012 15:57 schreef kayell het volgende:
Had ik ook. Ging supergoed.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:46 schreef Dikketroela het volgende:
Ik hoor meerderen daarover, maar mijn 3G was juist knettersnel, net als normaal eigenlijk. Heel bizar.
Foo fighters en wilco ook op dat tijdstip, noem dat maar 'niks anders'.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 19:22 schreef frame-saw het volgende:[/
Was ook prettig verrast door The xx, ging alleen heen omdat ik er niks anders was. Twee jaar geleden vond ik het echt kut, terwijl ik groot fan van de muziek ben. Ze zijn echt gegroeid.
bij mij was het bagger inderdaad. whatsapp duurde vaak ook lang ja. maar het was goed genoegquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:46 schreef Dikketroela het volgende:
Ik hoor meerderen daarover, maar mijn 3G was juist knettersnel, net als normaal eigenlijk. Heel bizar.
Zaterdagnacht man.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:57 schreef kikoooooo het volgende:
Godverdomme ik leef weer een beetje. Wat was het weer fantastisch
Ik vond 't allemaal geweldig man. Mattie van mij werd gister nog meegenomen door de security, die mocht in z'n handjes knijpen dat 't z'n laatste snoepje was wat hij inslikte.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:00 schreef kikoooooo het volgende:
Miike Snow vond ik echt geniaal trouwens. Heerlijk.
same here,25 minuten na instappen en we zaten op de weg waar ook de pendelbussen rijden vanaf parkeerveld 3.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:03 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik vond het wel meevallen. Heb er maar iets meer dan een half uurtje over gedaan om van het parkeerterrein af te komen. Daar heb ik wel eens ruim 3 uur langer over gedaan.
Niets kan het zondagnacht-badhuisfeest van vorig jaar op camping 3 toppen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:01 schreef AMDB het volgende:
Kapot en gebroken, man man man. Vannacht om half 6 door de security uit wc gebouw op camping 3 geveegd. Ik heb zoveel goede verhalen, maar nog even geen zin om ze te postenJullie houden ze tegoed
Oke, vreemd ze kwamen zelfs water brengen omdat het gewoon niet opschoot.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:01 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
same here,25 minuten na instappen en we zaten op de weg waar ook de pendelbussen rijden vanaf parkeerveld 3.
Hou ik ook niet van, vind ik effe leuk, maar op den duur gaat het vervelen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:07 schreef Dikketroela het volgende:
[..]
Ben je wel in de Bravo geweest? heb daar van 1:00 tot 3:30 weinig dubstep gehoord hoor. Wel veel drum n bass.
Laat me raden, wel naar Alborsie geweest?quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:14 schreef Luni het volgende:
[..]
Hou ik ook niet van, vind ik effe leuk, maar op den duur gaat het vervelen.
Ik vond 't maar een vertieft kutkabaal, maar 't zal wel aan mij gelegen hebben aangezien veel mensen 't echt geweldig vinden.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:03 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Niets kan het zondagnacht-badhuisfeest van vorig jaar op camping 3 toppen.
Ik vond hem om eerlijk te zijn beter dan Dettman en Klock, die draaiden ook erg lekker, maar was me iets te vlak.quote:
Oscar Mulero was gewoon vet. 't was allemaal vet, alleen je moest er gewoon niet met alleen een biertje achter je kiezen gaan staan want dan valt 't idd tegen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:17 schreef Luni het volgende:
[..]
Ik vond hem om eerlijk te zijn beter dan Dettman en Klock, die draaiden ook erg lekker, maar was me iets te vlak.
Ze hadden het beter om kunnen draaien, maar ja, D&K waren de headliners.
Het ging mij meer om de enorme toiletrol die ik in mijn handen had en de lint papier die door het badhuis gingquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vond 't maar een vertieft kutkabaal, maar 't zal wel aan mij gelegen hebben aangezien veel mensen 't echt geweldig vinden.
Is toch om de hoek man.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:18 schreef mark_dabomb het volgende:
Minpuntje, waar zijn de wc's in de buurt van de grolsch? Dan moet je helemaal terug naar de hemelpoort tegen over de juliet?
10.45 ofzo.waren we op parkeerplaats toen inladen en rijden en binnen half uur op de weg.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:10 schreef Brembo het volgende:
[..]
Oke, vreemd ze kwamen zelfs water brengen omdat het gewoon niet opschoot.
Was prima bij OM met een biertje hoor! Viel niks aan tegen, lekker uit mijn dakkie.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oscar Mulero was gewoon vet. 't was allemaal vet, alleen je moest er gewoon niet met alleen een biertje achter je kiezen gaan staan want dan valt 't idd tegen.
Achja...dat zei ik vroeger ook.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:24 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Was prima bij OM met een biertje hoor! Viel niks aan tegen, lekker uit mijn dakkie.
Dat daarna was inderdaad vlak en saai. toen ben ik gaan slapen
Dat zeiden maatjes van me, die ik niet kon berijken, ook. Had in het blokkenschema gekeken, en dacht gelezen te hebben dat ze daar ook dubstep draaiden, helaas.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:09 schreef LatonOne het volgende:
[..]
kerel, je had naar de india moeten komen, jamie xx en joy orbison waren heerlijk, en geen step te bekennen.
Ja ik ook! Heerlijk gegetenquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:39 schreef Sunnythesun het volgende:
Mag ik trouwens nog even opmerken dat ik de maghreb stand van Fifteen Amsterdam een enorme toevoeging aan de culinaire beleving vond? Hoop dat ze er volgend jaar weer staan!
Waar zat die? Lijkt me ook supertof om mijn oma ofzo een kaartje vanaf Lowlands te sturenquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:43 schreef Memento-Mori het volgende:
Het postkantoortje was trouwens supertofansichtkaartjes sturen
De Surinamer was ook geweldig lekker.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:39 schreef Sunnythesun het volgende:
Mag ik trouwens nog even opmerken dat ik de maghreb stand van Fifteen Amsterdam een enorme toevoeging aan de culinaire beleving vond? Hoop dat ze er volgend jaar weer staan!
Ja nou die heb ik dus weer overgeslagen omdat we volgens mij 2 of 3 jaar geleden totaal teleurgesteld waren dat ze de ouderwetse, overheerlijke broodjes hete kip hadden verpest. Maar ik zag op zondag avond iemand met roti lopen wat er erg goed uit zag en nu hebben we het vermoeden dat de Suri misschien ondertussen weer verbeterd is misschien.. Volgend jaar maar eens testenquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De Surinamer was ook geweldig lekker.
Hoeveel pasten er tegelijkertijd in je mond?quote:
Er stond iig een Surinamer in de keuken te dirigeren dus dat zat wel snor. Zowel de Roti (2x gegeten, 2x overheerlijk) en het broodje Pom waren echt geweldig lekker. De kip van 't Goudhaantje was echt enorme uitgedroogde taaie bagger. Wou 't bijna terugbrengen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:50 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja nou die heb ik dus weer overgeslagen omdat we volgens mij 2 of 3 jaar geleden totaal teleurgesteld waren dat ze de ouderwetse, overheerlijke broodjes hete kip hadden verpest. Maar ik zag op zondag avond iemand met roti lopen wat er erg goed uit zag en nu hebben we het vermoeden dat de Suri misschien ondertussen weer verbeterd is misschien.. Volgend jaar maar eens testenOok de Indian Curry's bij de Grolsch waren 't geld niet waard.
vroeger is voordat je aan de pillen ging ofzo?quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Achja...dat zei ik vroeger ook.
Oh niet gehad. Wel hot sandwiches (onze verslaving opgelopen toen de broodjes hete kip zo tegen vielenquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Er stond iig een Surinamer in de keuken te dirigeren dus dat zat wel snor. Zowel de Roti (2x gegeten, 2x overheerlijk) en het broodje Pom waren echt geweldig lekker. De kip van 't Goudhaantje was echt enorme uitgedroogde taaie bagger. Wou 't bijna terugbrengen.
Ik deed het gewoon één voor éénquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:52 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Hoeveel pasten er tegelijkertijd in je mond?
quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:58 schreef Tourniquet het volgende:
De Cantina Mexicana bij de Charlie.![]()
![]()
Sowieso wel een leuk gebiedje erbij daar met oa die cocktailbar.
[ afbeelding ]
limagebiedquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:47 schreef viagraap het volgende:
[..]
Waar zat die? Lijkt me ook supertof om mijn oma ofzo een kaartje vanaf Lowlands te sturen
Ik vond die cocktailbar daar nog net wat interessanter.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:58 schreef Tourniquet het volgende:
De Cantina Mexicana bij de Charlie.![]()
![]()
Sowieso wel een leuk gebiedje erbij daar met oa die cocktailbar.
[ afbeelding ]
die heetbrood bedoel je? of wat anders? die tosti's van heetbrood waren jammie!quote:
2,75 was dat toch?quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:01 schreef Beaudelaire het volgende:
Trouwens, M-M, hoe zat het met jouw 'betrouwbare' bron met de muntprijs van 2,50 euro?
Zat tussen Bravo en India, echt heerlijke broodjes!!quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:06 schreef Murmeli het volgende:
[..]
die heetbrood bedoel je? of wat anders? die tosti's van heetbrood waren jammie!
Denk dat je daar naar kan fluiten...quote:
En de hamburgers, pannenkoeken, stokbrood-met-zalm-en-kruidenkaas en de burrito's.quote:
Dat was voordat Lowlands begon.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:07 schreef Tobi-wan het volgende:
Denk dat je daar naar kan fluiten...
http://www.telegraaf.nl/b(...)Biddinghuizen__.html
Dat bedoelde ik.quote:
Nee.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:08 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik.![]()
Voor volgend jaar dus onthouden, de 'bronnen' van M-M en Piranha zijn niet waar.
Van La Place volgens mij. Ze heetten "hot sandwiches".quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:06 schreef Murmeli het volgende:
[..]
die heetbrood bedoel je? of wat anders? die tosti's van heetbrood waren jammie!
quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:08 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik.![]()
Voor volgend jaar dus onthouden, de 'bronnen' van M-M en Piranha zijn niet waar.
die heb ik niet gehad. jammer, want ik was steeds op zoek naar brood enzoquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:12 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Van La Place volgens mij. Ze heetten "hot sandwiches". [ afbeelding ].
En lekker.
Was links van de bravo. Lekker met tomaat, mozarella en pestoquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:13 schreef Murmeli het volgende:
[..]
die heb ik niet gehad. jammer, want ik was steeds op zoek naar brood enzo
Genoeg brood naast de Bravo jaquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:13 schreef Murmeli het volgende:
[..]
die heb ik niet gehad. jammer, want ik was steeds op zoek naar brood enzo
Ik loop er anders al een paar jaar rond hoorquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:18 schreef iAvani het volgende:
Viel iemand anders het ook op dat er veel mooie meisjes waren dit jaar?
Ja, ik was er weer dit jaar. weer 1 extraquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:18 schreef iAvani het volgende:
Ik had ook teva's aan, maar dan wel leuk (vind ik danquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:22 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ja, ik was er weer dit jaar. weer 1 extra
hoewel.... was nou niet echt op mijn charmantst met mijn lelijke teva's
|quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:24 schreef littledrummergirl het volgende:
ik vond dat jamie olliver eten zo lekkervan dat tentje naast de grolsch
het heette mahgreb en was van fifteen de restaurantformule van oliver in amsterdam. was turks en marokkaans etenquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:25 schreef Cowwithmilk het volgende:
[..]
|
Huh, waar dan? En wat was het?
Bij mij was of de zalm op of de kruidenkaasquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:16 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Genoeg brood naast de Bravo jaHot sandwiches, broodjes eiersalade, tonijnsalade, beenham, gerookte zalm.. omnomnom
Ooh die, dan snap ik het wel ja. Zag er erg lekker uit inderdaad!quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:27 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
het heette mahgreb en was van fifteen de restaurantformule van oliver in amsterdam. was turks en marokkaans etenmezzes, mergues, tajine etc. allemaal heerlijk gekruid en met goed turks brood
Ik betwijfel of je vrienden het aan mijn sandaaltjes hadden gezienquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:23 schreef LatonOne het volgende:
hoe vaak ik dit jaar niet gehoord heb van mijn vrienden:"Oeh wat een mooie vrouw.. die zou ik wel eens.. ow .. wacht. FUCKING TEVA'S"
Dat zou wel grappig zijn.quote:
Ok, dan moet je 't zeker niet doen. Ik bedoel alleen dat als je zowel drinkt als een pilletje hebt ondervonden dat je zelf ook wel weet dat 't in de verste verte niet met elkaar te vergelijken is qua beleving.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:56 schreef Murmeli het volgende:
[..]
vroeger is voordat je aan de pillen ging ofzo?
deed ik voorheen ook hoor, maar de kans dat ik out ga op drugs is groot ivm de combinatie met medicatie die ik slik. dus geen drugs meer voor murmeli. Vond het wel fijn dat ik dus toch op mijn biertje lekker los kon gaan.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:12 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Van La Place volgens mij. Ze heetten "hot sandwiches". [ afbeelding ].
En lekker.
Ik heb Kasabian gemist.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:37 schreef Breuls het volgende:
[..]
Dat zou wel grappig zijn.
Ik zou het zelf wel leuk vinden als Kasabian begin/mid 2014 met een nieuw album komt en dan weer op Lowlands staat, want die gasten weten een feestje te bouwen.
Aan de andere kant zou dat hun vierde Lowlands worden, en dat is wel weer erg veel.
Is totaal verschillend inderdaad. Maar ik moet zeggen dat ik met drugs op een gegeven moment de beleving veel minder tof ging vinden dan eerst. Dus ik mis het nu eigenlijk niet meer zo.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ok, dan moet je 't zeker niet doen. Ik bedoel alleen dat als je zowel drinkt als een pilletje hebt ondervonden dat je zelf ook wel weet dat 't in de verste verte niet met elkaar te vergelijken is qua beleving.
lelijke sandalen. althans die van mij zijn lelijkquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:41 schreef MaJo het volgende:
Wtf zijn teva's
Ik zag er zeker niet op mijn charmantst uit, ik zweette als een malle en liep met mijn poot in het verband omdat ik die op vrijdag al gemold had
Nou, hier dan nog even het mooiste moment:quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb Kasabian gemist.Een van m'n favoriete bands, maar 't zat er gewoon echt ff niet meer in die dag.
Volgende mij ook ja. En een gek wijf in de pit zondagavond in de bravo. Weet iemand wie ik bedoel? Ging ook steeds middenin de pit staan. Zwart haar.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:18 schreef iAvani het volgende:
quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:44 schreef kurk_droog het volgende:
Wat een heerlijk festival! Nu we het over eten hebben,ik probeerde gisteren bij de Suri bakkeljouw..1 hap en ik tiefte dat hele ding weg, tering wat goor. Daarna wou ik bij die vietnamees naast de visboer richting Grolsch wat halen maar hij had er duidelijk geen zin in en ik vroeg 3x om dingen ( en dan bij elke keer NEE eerst een andere helpen ipv gewoon te zeggen wat ze hebben, zijn die lui sowieso niet snugger in, plak gewoon af wat op is) die niet meer in voorraad waren voordat hij me kon helpen aan loempia's ( echt mijn festivalvoer)
De beleving van Lowlands of op welke willekeurige avond dan ook? Je moet 't iig gewoon verstandig gebruiken en niet zoals sommige mafkezen die 4 dagen achter elkaar op LL staan te stuiteren.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:43 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Is totaal verschillend inderdaad. Maar ik moet zeggen dat ik met drugs op een gegeven moment de beleving veel minder tof ging vinden dan eerst. Dus ik mis het nu eigenlijk niet meer zo.
Scheen ook een meisje bij de Alpha gereanimeerd te moeten worden. Zat vanmiddag naast wat security gasten bij de BK. Ze had GHB gebruikt en alcohol gezopen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:45 schreef PiRANiA het volgende:
En die gozer die out ging, weet iemand hoe het daarmee is? Hij was denk ik vijf minuten helemaal weg ofzo. Skerrie
Voor bij de Grolsch bij Kees van Hondt?quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:41 schreef Gitaarmat het volgende:
Las net korte stukjes van een recensie op fileunder.nl maar heb niet door of het nou een troll is of serieus man wat slecht.
Tevens:
het krokodillengevecht zondagnacht
Ik vond Ed Sheeran ook echt goed. Die gast heeft echt een bak talent man.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:46 schreef MaJo het volgende:
Kasabian ook gemist helaas, zoals meerdere bands helaas door hitte en pijn aan mijn voet. Erg jammer maar niks aan te doen. Heb sowieso weer een super lowlands gehad![]()
Hoogtepunten: Ben Howard, Of Monsters and Men, Whitest Boy Alive en Wilco.
Minpunten: hitte, veel te weinig voorzieningen daartegen en op een gegeven moment was ik die waterpistolen wel een beetje zatVooral toen ik in het badhuis een hele vuilniszak vol water over me heen kreeg, dat vond ik even te ver gaan
![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:48 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Voor bij de Grolsch bij Kees van Hondt?
Nog 'schipper mag ik overvaren' gespeeld?quote:
Nee wel een van onze groep toegelachen, ging straalbezopen tegen iedereen aanslaan met die krokodillen etc. en we hebben nog leuk feestjes gevierd met mondharmonica's.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:49 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Nog 'schipper mag ik overvaren' gespeeld?
ja, gewoon op willekeurige avonden. Dat gevoel van dat alles en iedereen lief is en mooi ging er nogal vanaf. Was vaak vooral wazig.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De beleving van Lowlands of op welke willekeurige avond dan ook? Je moet 't iig gewoon verstandig gebruiken en niet zoals sommige mafkezen die 4 dagen achter elkaar op LL staan te stuiteren.
Ik had een tuigje van glowsticks van nek naar middel (gay? Fuck dat, chickmagnet, snap er zelf ook geen kut vanquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:50 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Nee wel een van onze groep toegelachen, ging straalbezopen tegen iedereen aanslaan met die krokodillen etc. en we hebben nog leuk feestjes gevierd met mondharmonica's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |