Ik ben heel erg eerlijk: ik vind het niet echt denderend oid. Ik mis een hele hoop.quote:Op maandag 20 augustus 2012 12:03 schreef MrManiak het volgende:
Het complete verhaal is compleet: http://frontpage.fok.nl/s(...)wlandsblog-2012.html
De uitgebreide recensie komt uiterlijk morgen. Dit is meer voor erbij.quote:Op maandag 20 augustus 2012 12:12 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik ben heel erg eerlijk: ik vind het niet echt denderend oid. Ik mis een hele hoop.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:49 schreef friekin_ het volgende:
Heb wel moeten gniffelen om vrienden. Ze hadden op vrijdag vinyl bij plato gekocht en dat in de tent laten liggen. Gesmolten
quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:49 schreef friekin_ het volgende:
Heb wel moeten gniffelen om vrienden. Ze hadden op vrijdag vinyl bij plato gekocht en dat in de tent laten liggen. Gesmolten
Had ik erg graag willen zien, maar The Black Keys...quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:57 schreef kayell het volgende:
Iemand Acid P303er nog gezien? Vrijdag 10 uur in de xray, man man, wat ging dat rete hard.
Ben je wel in de Bravo geweest? heb daar van 1:00 tot 3:30 weinig dubstep gehoord hoor. Wel veel drum n bass.quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:03 schreef Luni het volgende:
Zo, zitten al weer bij Utrecht, we waren zeer vlot weg. Overdag zeer weinig gezien, trok die hitte niet. In het Veluwemeer was het prima uit te houden.
Nachtprogramma van zondag vond ik zeer matig met alleen maar Kutstep en aanverwanten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |