Mee eens, net 20 min gewacht om halve liter water te halenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:29 schreef Jivis het volgende:
Echt veeel te warm vandaag, geniet er daardoor stukken minder van eerlijk gezegd. Ook vind ik de watervoorzieningen onder de maat (staan megadikke rijen in de brandende zon) en hadden ze in die hete tenten wel wat water over het publiek mogen spuiten tijdens concerten.
Hoezo in de trein? Slaap je niet op de camping of woon je gewoon zo dichtbij dat heen en weer reizen gewoon makkelijk te doen is?quote:Op zondag 19 augustus 2012 00:58 schreef Basp1 het volgende:
Ik zit nu lekker in een airco trein na idd een zeer warme ll dag. Was erg leuk zo'n dagje ll. hoogtepunt vond ik vandaag triggerfinger. Erg leuk dat ze een nummer deden met de jeugd van tegenwoordig.
Ik stond voor 1 dag op de gastenlijst, en had geen zin om met allerlei slaaprotzooi te gaan slepen. En heen en weer reizen was als je je bij omwegen vanwege werkzaamheden neerlegd wel te doen. was om 2.30 thuis.quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:11 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Hoezo in de trein? Slaap je niet op de camping of woon je gewoon zo dichtbij dat heen en weer reizen gewoon makkelijk te doen is?
quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:03 schreef peaceman het volgende:
Charles Bradley wat mij betreft de onverwachte topper dit jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |