owjah! had ik niet over nagedacht!quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:02 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Als de waterdruk hoger was geweest, dan waren de rijen minder lang geweest want de flesjes waren sneller gevuld.
Holy shit, ik ben dus niet de enige die zich kapot heeft lopen ergeren, en tegelijkertijd hard lopen uitlachen, om die MC.quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:18 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
Dat is net zo erg als dubstep bijnaIn de india had je house, deephouse, techno. Zeer jammer dat julio bashmore ziek was en helemaal jammer dat zijn vervanger zo verschrikkelijk bagger was, wat draaide die kut zeg en dan ook nog zo'n irritant mc erbij. Cinnaman
![]()
Gelukkig maakte jamie xx en joy orbison het nog enigzins goed.
Was dat diezelfde gast die over t-shirts uittrekken begon ineens? Ik heb er niet zoveel meer van meegekregen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:11 schreef Haunter het volgende:
[..]
Holy shit, ik ben dus niet de enige die zich kapot heeft lopen ergeren, en tegelijkertijd hard lopen uitlachen, om die MC."LOW-LANDS" "LAAT JE HOREN!" "ZIJN ER NOG AMSTERDAMMERS?" en dat soort onzin. Doe dat lekker in de Jimmy Woo
De warmst ooit in mijn beleving, ben nog lekker wezen zwemmen in het veluwemeer.quote:
Volgens mij niet alleen de beleving. Geloof dat het ook ècht de warmste ooit wasquote:Op maandag 20 augustus 2012 18:43 schreef xenobinol het volgende:
[..]
De warmst ooit in mijn beleving, ben nog lekker wezen zwemmen in het veluwemeer.
Duh. Het was het warmste weekend sinds 1976.quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij niet alleen de beleving. Geloof dat het ook ècht de warmste ooit was
Heb ik ook ooit meegemaakt. Dan moet je ook gewoon omrijden tot bijna helemaal vooraan waar je de weg op kan.quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:54 schreef Brembo het volgende:
Wat een file stond er rond 12:00 uur bij het vertrek zeg, leek ook wel of er niemand weg kwam :S.
Ja, duurde wel ff ook voor wij weer weg warenquote:Op maandag 20 augustus 2012 18:54 schreef Brembo het volgende:
Wat een file stond er rond 12:00 uur bij het vertrek zeg, leek ook wel of er niemand weg kwam :S.
Ik vond het wel meevallen. Heb er maar iets meer dan een half uurtje over gedaan om van het parkeerterrein af te komen. Daar heb ik wel eens ruim 3 uur langer over gedaan.quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:54 schreef Brembo het volgende:
Ik was om half 11 bij de auto... maar heb er ook zeker 2,5 uur over gedaan om op de dijk te komen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:54 schreef Brembo het volgende:
Hoe was The Walkmen ? Welke tracks sprongen er bovenuit?quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:58 schreef Paardindewei het volgende:
Was mijn tweede Lowlands, en weer intens genoten. Muzikale hoogtepunten waren Wilco en The Walkmen. Waar ik hier niemand over hoor
En ditquote:Op maandag 20 augustus 2012 18:59 schreef PiRANiA het volgende:
Nicolaas Jaar was denk ik mijn hoogtepunt. Dat was fucking magisch.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:49 schreef Jaytonism het volgende:
Iemand nog bij de Orgelvreters geweest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |