Ik betwijfel of je vrienden het aan mijn sandaaltjes hadden gezienquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:23 schreef LatonOne het volgende:
hoe vaak ik dit jaar niet gehoord heb van mijn vrienden:"Oeh wat een mooie vrouw.. die zou ik wel eens.. ow .. wacht. FUCKING TEVA'S"
Dat zou wel grappig zijn.quote:
Ok, dan moet je 't zeker niet doen. Ik bedoel alleen dat als je zowel drinkt als een pilletje hebt ondervonden dat je zelf ook wel weet dat 't in de verste verte niet met elkaar te vergelijken is qua beleving.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:56 schreef Murmeli het volgende:
[..]
vroeger is voordat je aan de pillen ging ofzo?
deed ik voorheen ook hoor, maar de kans dat ik out ga op drugs is groot ivm de combinatie met medicatie die ik slik. dus geen drugs meer voor murmeli. Vond het wel fijn dat ik dus toch op mijn biertje lekker los kon gaan.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:12 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Van La Place volgens mij. Ze heetten "hot sandwiches". [ afbeelding ].
En lekker.
Ik heb Kasabian gemist.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:37 schreef Breuls het volgende:
[..]
Dat zou wel grappig zijn.
Ik zou het zelf wel leuk vinden als Kasabian begin/mid 2014 met een nieuw album komt en dan weer op Lowlands staat, want die gasten weten een feestje te bouwen.
Aan de andere kant zou dat hun vierde Lowlands worden, en dat is wel weer erg veel.
Is totaal verschillend inderdaad. Maar ik moet zeggen dat ik met drugs op een gegeven moment de beleving veel minder tof ging vinden dan eerst. Dus ik mis het nu eigenlijk niet meer zo.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ok, dan moet je 't zeker niet doen. Ik bedoel alleen dat als je zowel drinkt als een pilletje hebt ondervonden dat je zelf ook wel weet dat 't in de verste verte niet met elkaar te vergelijken is qua beleving.
lelijke sandalen. althans die van mij zijn lelijkquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:41 schreef MaJo het volgende:
Wtf zijn teva's
Ik zag er zeker niet op mijn charmantst uit, ik zweette als een malle en liep met mijn poot in het verband omdat ik die op vrijdag al gemold had
Nou, hier dan nog even het mooiste moment:quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb Kasabian gemist.Een van m'n favoriete bands, maar 't zat er gewoon echt ff niet meer in die dag.
Volgende mij ook ja. En een gek wijf in de pit zondagavond in de bravo. Weet iemand wie ik bedoel? Ging ook steeds middenin de pit staan. Zwart haar.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:18 schreef iAvani het volgende:
Viel iemand anders het ook op dat er veel mooie meisjes waren dit jaar?
quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:44 schreef kurk_droog het volgende:
Wat een heerlijk festival! Nu we het over eten hebben,ik probeerde gisteren bij de Suri bakkeljouw..1 hap en ik tiefte dat hele ding weg, tering wat goor. Daarna wou ik bij die vietnamees naast de visboer richting Grolsch wat halen maar hij had er duidelijk geen zin in en ik vroeg 3x om dingen ( en dan bij elke keer NEE eerst een andere helpen ipv gewoon te zeggen wat ze hebben, zijn die lui sowieso niet snugger in, plak gewoon af wat op is) die niet meer in voorraad waren voordat hij me kon helpen aan loempia's ( echt mijn festivalvoer)
De beleving van Lowlands of op welke willekeurige avond dan ook? Je moet 't iig gewoon verstandig gebruiken en niet zoals sommige mafkezen die 4 dagen achter elkaar op LL staan te stuiteren.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:43 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Is totaal verschillend inderdaad. Maar ik moet zeggen dat ik met drugs op een gegeven moment de beleving veel minder tof ging vinden dan eerst. Dus ik mis het nu eigenlijk niet meer zo.
Scheen ook een meisje bij de Alpha gereanimeerd te moeten worden. Zat vanmiddag naast wat security gasten bij de BK. Ze had GHB gebruikt en alcohol gezopen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:45 schreef PiRANiA het volgende:
En die gozer die out ging, weet iemand hoe het daarmee is? Hij was denk ik vijf minuten helemaal weg ofzo. Skerrie
Voor bij de Grolsch bij Kees van Hondt?quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:41 schreef Gitaarmat het volgende:
Las net korte stukjes van een recensie op fileunder.nl maar heb niet door of het nou een troll is of serieus man wat slecht.
Tevens:
het krokodillengevecht zondagnacht
Ik vond Ed Sheeran ook echt goed. Die gast heeft echt een bak talent man.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:46 schreef MaJo het volgende:
Kasabian ook gemist helaas, zoals meerdere bands helaas door hitte en pijn aan mijn voet. Erg jammer maar niks aan te doen. Heb sowieso weer een super lowlands gehad![]()
Hoogtepunten: Ben Howard, Of Monsters and Men, Whitest Boy Alive en Wilco.
Minpunten: hitte, veel te weinig voorzieningen daartegen en op een gegeven moment was ik die waterpistolen wel een beetje zatVooral toen ik in het badhuis een hele vuilniszak vol water over me heen kreeg, dat vond ik even te ver gaan
![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:48 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Voor bij de Grolsch bij Kees van Hondt?
Nog 'schipper mag ik overvaren' gespeeld?quote:
Nee wel een van onze groep toegelachen, ging straalbezopen tegen iedereen aanslaan met die krokodillen etc. en we hebben nog leuk feestjes gevierd met mondharmonica's.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:49 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Nog 'schipper mag ik overvaren' gespeeld?
ja, gewoon op willekeurige avonden. Dat gevoel van dat alles en iedereen lief is en mooi ging er nogal vanaf. Was vaak vooral wazig.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De beleving van Lowlands of op welke willekeurige avond dan ook? Je moet 't iig gewoon verstandig gebruiken en niet zoals sommige mafkezen die 4 dagen achter elkaar op LL staan te stuiteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |