Dat heb ik meer gehoord.. heb al spijt dat ik niet tóch ff ben gaan kijken voor we naar huis gingen..quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:07 schreef Ang3l het volgende:
Ik vond the XX echt stukken beter dan 2 jaar geledenveel dynamischer
kerel, je had naar de india moeten komen, jamie xx en joy orbison waren heerlijk, en geen step te bekennen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:03 schreef Luni het volgende:
Zo, zitten al weer bij Utrecht, we waren zeer vlot weg. Overdag zeer weinig gezien, trok die hitte niet. In het Veluwemeer was het prima uit te houden.
Nachtprogramma van zondag vond ik zeer matig met alleen maar Kutstep en aanverwanten.
saai gebeuk vooral. gelukkig waren dettmann en klock er, voor zo'n mulero kun je 20 dezelfde standaard beuktechno dj's vinden.quote:Op maandag 20 augustus 2012 17:01 schreef EDMAN- het volgende:
Nice! Toch iets andere koek dan dat innervisions gebliep
Angela en The Rat hadden de meeste kracht. Maar het viel me vooral op hoeveel emotie hij in de zang legt. Zou haast willen zeggen dat ie bij Jeff Tweedy in de leer is geweest.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:03 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Hoe was The Walkmen ? Welke tracks sprongen er bovenuit?
Moest het helaas missen omdat mn groep naar Skrillex wilde en mijn voeten geen zin hadden om vanuit Alpha naar de India te lopen. Helaas
Och arme. Je hebt een reden om volgend jaar te gaan.quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:57 schreef vault_tec het volgende:
kan wel janken.... meisje was leuk...
Als die dit weekend niet werkte dan is 't idd gewoon per definitie een kutding ja.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:33 schreef Murmeli het volgende:
Ja dat oplaadpunt was fijn! ik had een solar oplader gekocht maar die werkt dus niet ofzo. baal ik van!
dat dusquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als die dit weekend niet werkte dan is 't idd gewoon per definitie een kutding ja.
Heilige neuk dat was bruut! En 130 stroboscopen, minstensquote:Op maandag 20 augustus 2012 15:57 schreef kayell het volgende:
Iemand Acid P303er nog gezien? Vrijdag 10 uur in de xray, man man, wat ging dat rete hard.
Had ik ook. Ging supergoed.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:46 schreef Dikketroela het volgende:
Ik hoor meerderen daarover, maar mijn 3G was juist knettersnel, net als normaal eigenlijk. Heel bizar.
Foo fighters en wilco ook op dat tijdstip, noem dat maar 'niks anders'.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 19:22 schreef frame-saw het volgende:[/
Was ook prettig verrast door The xx, ging alleen heen omdat ik er niks anders was. Twee jaar geleden vond ik het echt kut, terwijl ik groot fan van de muziek ben. Ze zijn echt gegroeid.
bij mij was het bagger inderdaad. whatsapp duurde vaak ook lang ja. maar het was goed genoegquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:46 schreef Dikketroela het volgende:
Ik hoor meerderen daarover, maar mijn 3G was juist knettersnel, net als normaal eigenlijk. Heel bizar.
Zaterdagnacht man.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:57 schreef kikoooooo het volgende:
Godverdomme ik leef weer een beetje. Wat was het weer fantastisch
Ik vond 't allemaal geweldig man. Mattie van mij werd gister nog meegenomen door de security, die mocht in z'n handjes knijpen dat 't z'n laatste snoepje was wat hij inslikte.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:00 schreef kikoooooo het volgende:
Miike Snow vond ik echt geniaal trouwens. Heerlijk.
same here,25 minuten na instappen en we zaten op de weg waar ook de pendelbussen rijden vanaf parkeerveld 3.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:03 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik vond het wel meevallen. Heb er maar iets meer dan een half uurtje over gedaan om van het parkeerterrein af te komen. Daar heb ik wel eens ruim 3 uur langer over gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |