Herkenbaar. Beetje vergelijkbaar met dat je been geamputeerd is en je toch je tenen voelt jeuken. Phantom Limb.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:18 schreef frame-saw het volgende:
Ik ben me er echt ontzettend bewust van dat ik vandaag niet op Lowlands ben, en van iedereen die ik tegenkom denk ik ook: jullie zijn niet op Lowlands. Al kwam ik net wel een stel tegen die nog boodschappen deed voor Lowlands.
Normaal ga ik altijd donderdagochtend, ik ben nooit later gaan. Behalve vorig jaar, maar toen wist ik pas vrijdag dat ik ging.
nog zat kaartjes op marktplaats denk ikquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:29 schreef Albert86 het volgende:
Ik voel een bepaalde leegte nu ik de slowchat door lees. Ik wil ook weer naar Lowlands...
Heel fijn dat ze allemaal maar blijven zitten met hun kaartjes die gasten die dachten vette winsten te gaan draaien.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:34 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nog zat kaartjes op marktplaats denk ik
wel op 5 of 7.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:39 schreef mr-green het volgende:
Ik vraag mij af of ik morgen ochtend nog een mooi plekje kan bemachtigen op de camping
Dat vind ik wel netjes tov de geruchten gisteren!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:38 schreef Tourniquet het volgende:
Muntprijs van ¤ 2,60 bevestigd:
http://twitter.com/#!/Lowlover/status/236093743512580096
wat zeiden ze toen dan?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:45 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Dat vind ik wel netjes tov de geruchten gisteren!
Leuk! have fun!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:04 schreef N-E-R-D het volgende:
Als het goed is hardcopy kaartje voor 150 op de kop getikt
Last minute naar lowlands gaan is veel leuker
Tot morgenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:08 schreef MaJo het volgende:
Boodschappen gedaan, tas gepakt, we zijn er klaar voorNu wachten op onze lift, samen wat eten en dan die kant op
Tot dit weekendquote:
Jazeker. Jij ook?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Tot dit weekendMaar meeten gaan we zeker
Je hebt nog hetzelfde nummer?
Yepquote:
Same herequote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ben klaar. Tis wachten op de lift. Die is helaas nog aant werk
Volgens mij gewoon zelfs nog op zondag waarom denk je van niet, dat je dan wel het een en ander gemist hebt is wat anders.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:36 schreef Eskimowned het volgende:
misschien handiger om in de slowchat te posten:
Even snel: tot wanneer kan je je ticket omwisselen voor een bandje?
m.a.w.: kun je op zondag nog naar binnen (vast niet) en tot hoe laat op zaterdag kan het nog, het omwisselen? alvast bedankt!
komt helemaal goed hoor.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:44 schreef Eskimowned het volgende:
Wil het even checken; moet sowieso zaterdag werken, wellicht dus pas zondag er heen; zou zuur zijn als ik voor niks zou komen
Nie best...quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:45 schreef Fuszy het volgende:
Ik ben sinds vandaag depressief tot en met maandag, terwijl het mijn eigen schuld is dat ik niet ga
Ook op LL's?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:43 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Volgens mij gewoon zelfs nog op zondag waarom denk je van niet, dat je dan wel het een en ander gemist hebt is wat anders.
Ik heb nu al een kater...quote:
Maar 1 dag dit jaar vandaar het in het plaatje van de zoveelste maal bezoekende fokkers een verneukende 1/3quote:
Heb ik ook alleen als je simpel nadenkt heb je opzich genoeg aan wat kleding, geld, ID en een tentquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:30 schreef peaceman het volgende:
Meeste is ingepakt, maar toch het gevoel dat ik van alles vergeet
Je vergeet je kaartje!!!!!!!!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:37 schreef mr-green het volgende:
[..]
Heb ik ook alleen als je simpel nadenkt heb je opzich genoeg aan wat kleding, geld, ID en een tent
Zo is het voor mijquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:43 schreef mr-green het volgende:
Camping Benodigdheden
Tent, Aansteker, Slaapzak, Matje (blaast zelf de lucht erin), kussen, Drank, Eten
Toiletspullen
Tandenborstel, Tandpasta, Handdoek,
Zonnebrand, Slippers, Deodorant
Documenten
Verzekeringsbewijs, ID-kaart, Geld, Entreebewijs
Diversen
GSM, Sigaretten, Bril
Ben wel compleet geloof ikquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:43 schreef mr-green het volgende:
Camping Benodigdheden
Tent
Aansteker
luchttbed
Drank
Eten
Toiletspullen
Toiletrol
Tandenborstel
Tandpasta
Handdoek
Deodorant
Documenten
Verzekeringsbewijs
ID-kaart
Geld
Entreebewijs (morgen eerst ophalen
Diversen
Regenjas
GSM
Gehoorbeschermers
Pet
Nee! Dicht! Ik ben er pas over een uur of elf om plek te scoren.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:59 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Camping 1 t/m 4 al propvol blijkbaar, 7 nu vroegtijdig al opengegooid...
Mee eens, net 20 min gewacht om halve liter water te halenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:29 schreef Jivis het volgende:
Echt veeel te warm vandaag, geniet er daardoor stukken minder van eerlijk gezegd. Ook vind ik de watervoorzieningen onder de maat (staan megadikke rijen in de brandende zon) en hadden ze in die hete tenten wel wat water over het publiek mogen spuiten tijdens concerten.
Hoezo in de trein? Slaap je niet op de camping of woon je gewoon zo dichtbij dat heen en weer reizen gewoon makkelijk te doen is?quote:Op zondag 19 augustus 2012 00:58 schreef Basp1 het volgende:
Ik zit nu lekker in een airco trein na idd een zeer warme ll dag. Was erg leuk zo'n dagje ll. hoogtepunt vond ik vandaag triggerfinger. Erg leuk dat ze een nummer deden met de jeugd van tegenwoordig.
Ik stond voor 1 dag op de gastenlijst, en had geen zin om met allerlei slaaprotzooi te gaan slepen. En heen en weer reizen was als je je bij omwegen vanwege werkzaamheden neerlegd wel te doen. was om 2.30 thuis.quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:11 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Hoezo in de trein? Slaap je niet op de camping of woon je gewoon zo dichtbij dat heen en weer reizen gewoon makkelijk te doen is?
quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:03 schreef peaceman het volgende:
Charles Bradley wat mij betreft de onverwachte topper dit jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |