Tot morgenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:08 schreef MaJo het volgende:
Boodschappen gedaan, tas gepakt, we zijn er klaar voorNu wachten op onze lift, samen wat eten en dan die kant op
Tot dit weekendquote:
Jazeker. Jij ook?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Tot dit weekendMaar meeten gaan we zeker
Je hebt nog hetzelfde nummer?
Yepquote:
Same herequote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ben klaar. Tis wachten op de lift. Die is helaas nog aant werk
Volgens mij gewoon zelfs nog op zondag waarom denk je van niet, dat je dan wel het een en ander gemist hebt is wat anders.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:36 schreef Eskimowned het volgende:
misschien handiger om in de slowchat te posten:
Even snel: tot wanneer kan je je ticket omwisselen voor een bandje?
m.a.w.: kun je op zondag nog naar binnen (vast niet) en tot hoe laat op zaterdag kan het nog, het omwisselen? alvast bedankt!
komt helemaal goed hoor.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:44 schreef Eskimowned het volgende:
Wil het even checken; moet sowieso zaterdag werken, wellicht dus pas zondag er heen; zou zuur zijn als ik voor niks zou komen
Nie best...quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:45 schreef Fuszy het volgende:
Ik ben sinds vandaag depressief tot en met maandag, terwijl het mijn eigen schuld is dat ik niet ga
Ook op LL's?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:43 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Volgens mij gewoon zelfs nog op zondag waarom denk je van niet, dat je dan wel het een en ander gemist hebt is wat anders.
Ik heb nu al een kater...quote:
Maar 1 dag dit jaar vandaar het in het plaatje van de zoveelste maal bezoekende fokkers een verneukende 1/3quote:
Heb ik ook alleen als je simpel nadenkt heb je opzich genoeg aan wat kleding, geld, ID en een tentquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:30 schreef peaceman het volgende:
Meeste is ingepakt, maar toch het gevoel dat ik van alles vergeet
Je vergeet je kaartje!!!!!!!!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:37 schreef mr-green het volgende:
[..]
Heb ik ook alleen als je simpel nadenkt heb je opzich genoeg aan wat kleding, geld, ID en een tent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |