En de hamburgers, pannenkoeken, stokbrood-met-zalm-en-kruidenkaas en de burrito's.quote:
Dat was voordat Lowlands begon.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:07 schreef Tobi-wan het volgende:
Denk dat je daar naar kan fluiten...
http://www.telegraaf.nl/b(...)Biddinghuizen__.html
Dat bedoelde ik.quote:
Nee.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:08 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik.![]()
Voor volgend jaar dus onthouden, de 'bronnen' van M-M en Piranha zijn niet waar.
Van La Place volgens mij. Ze heetten "hot sandwiches".quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:06 schreef Murmeli het volgende:
[..]
die heetbrood bedoel je? of wat anders? die tosti's van heetbrood waren jammie!
.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:08 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik.![]()
Voor volgend jaar dus onthouden, de 'bronnen' van M-M en Piranha zijn niet waar.
die heb ik niet gehad. jammer, want ik was steeds op zoek naar brood enzoquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:12 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Van La Place volgens mij. Ze heetten "hot sandwiches". [ afbeelding ].
En lekker.
Was links van de bravo. Lekker met tomaat, mozarella en pestoquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:13 schreef Murmeli het volgende:
[..]
die heb ik niet gehad. jammer, want ik was steeds op zoek naar brood enzo
Genoeg brood naast de Bravo jaquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:13 schreef Murmeli het volgende:
[..]
die heb ik niet gehad. jammer, want ik was steeds op zoek naar brood enzo
Ik loop er anders al een paar jaar rond hoorquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:18 schreef iAvani het volgende:
Viel iemand anders het ook op dat er veel mooie meisjes waren dit jaar?
Ja, ik was er weer dit jaar. weer 1 extraquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:18 schreef iAvani het volgende:
Viel iemand anders het ook op dat er veel mooie meisjes waren dit jaar?
Ik had ook teva's aan, maar dan wel leuk (vind ik danquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:22 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ja, ik was er weer dit jaar. weer 1 extra
hoewel.... was nou niet echt op mijn charmantst met mijn lelijke teva's
|quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:24 schreef littledrummergirl het volgende:
ik vond dat jamie olliver eten zo lekkervan dat tentje naast de grolsch
het heette mahgreb en was van fifteen de restaurantformule van oliver in amsterdam. was turks en marokkaans etenquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:25 schreef Cowwithmilk het volgende:
[..]
|
Huh, waar dan? En wat was het?
Bij mij was of de zalm op of de kruidenkaasquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:16 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Genoeg brood naast de Bravo jaHot sandwiches, broodjes eiersalade, tonijnsalade, beenham, gerookte zalm.. omnomnom
Ooh die, dan snap ik het wel ja. Zag er erg lekker uit inderdaad!quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:27 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
het heette mahgreb en was van fifteen de restaurantformule van oliver in amsterdam. was turks en marokkaans etenmezzes, mergues, tajine etc. allemaal heerlijk gekruid en met goed turks brood
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |