Niets kan het zondagnacht-badhuisfeest van vorig jaar op camping 3 toppen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:01 schreef AMDB het volgende:
Kapot en gebroken, man man man. Vannacht om half 6 door de security uit wc gebouw op camping 3 geveegd. Ik heb zoveel goede verhalen, maar nog even geen zin om ze te postenJullie houden ze tegoed
Oke, vreemd ze kwamen zelfs water brengen omdat het gewoon niet opschoot.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:01 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
same here,25 minuten na instappen en we zaten op de weg waar ook de pendelbussen rijden vanaf parkeerveld 3.
Hou ik ook niet van, vind ik effe leuk, maar op den duur gaat het vervelen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:07 schreef Dikketroela het volgende:
[..]
Ben je wel in de Bravo geweest? heb daar van 1:00 tot 3:30 weinig dubstep gehoord hoor. Wel veel drum n bass.
Laat me raden, wel naar Alborsie geweest?quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:14 schreef Luni het volgende:
[..]
Hou ik ook niet van, vind ik effe leuk, maar op den duur gaat het vervelen.
Ik vond 't maar een vertieft kutkabaal, maar 't zal wel aan mij gelegen hebben aangezien veel mensen 't echt geweldig vinden.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:03 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Niets kan het zondagnacht-badhuisfeest van vorig jaar op camping 3 toppen.
Ik vond hem om eerlijk te zijn beter dan Dettman en Klock, die draaiden ook erg lekker, maar was me iets te vlak.quote:
Oscar Mulero was gewoon vet. 't was allemaal vet, alleen je moest er gewoon niet met alleen een biertje achter je kiezen gaan staan want dan valt 't idd tegen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:17 schreef Luni het volgende:
[..]
Ik vond hem om eerlijk te zijn beter dan Dettman en Klock, die draaiden ook erg lekker, maar was me iets te vlak.
Ze hadden het beter om kunnen draaien, maar ja, D&K waren de headliners.
Het ging mij meer om de enorme toiletrol die ik in mijn handen had en de lint papier die door het badhuis gingquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vond 't maar een vertieft kutkabaal, maar 't zal wel aan mij gelegen hebben aangezien veel mensen 't echt geweldig vinden.
Is toch om de hoek man.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:18 schreef mark_dabomb het volgende:
Minpuntje, waar zijn de wc's in de buurt van de grolsch? Dan moet je helemaal terug naar de hemelpoort tegen over de juliet?
10.45 ofzo.waren we op parkeerplaats toen inladen en rijden en binnen half uur op de weg.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:10 schreef Brembo het volgende:
[..]
Oke, vreemd ze kwamen zelfs water brengen omdat het gewoon niet opschoot.
Was prima bij OM met een biertje hoor! Viel niks aan tegen, lekker uit mijn dakkie.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oscar Mulero was gewoon vet. 't was allemaal vet, alleen je moest er gewoon niet met alleen een biertje achter je kiezen gaan staan want dan valt 't idd tegen.
Achja...dat zei ik vroeger ook.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:24 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Was prima bij OM met een biertje hoor! Viel niks aan tegen, lekker uit mijn dakkie.
Dat daarna was inderdaad vlak en saai. toen ben ik gaan slapen
Dat zeiden maatjes van me, die ik niet kon berijken, ook. Had in het blokkenschema gekeken, en dacht gelezen te hebben dat ze daar ook dubstep draaiden, helaas.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:09 schreef LatonOne het volgende:
[..]
kerel, je had naar de india moeten komen, jamie xx en joy orbison waren heerlijk, en geen step te bekennen.
Ja ik ook! Heerlijk gegetenquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:39 schreef Sunnythesun het volgende:
Mag ik trouwens nog even opmerken dat ik de maghreb stand van Fifteen Amsterdam een enorme toevoeging aan de culinaire beleving vond? Hoop dat ze er volgend jaar weer staan!
Waar zat die? Lijkt me ook supertof om mijn oma ofzo een kaartje vanaf Lowlands te sturenquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:43 schreef Memento-Mori het volgende:
Het postkantoortje was trouwens supertofansichtkaartjes sturen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |