quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:37 schreef DonRaja het volgende:
Wat is PEC nou weer, Pro Evolution Cricket?
Een club uit de Eredivisie?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:37 schreef DonRaja het volgende:
Valt niet te leren. Dat heeft mijn broertje ook al een poging gegeven. Ik kan de standaard handelingen uitvoeren maar heb het tactisch inzicht en vooral het geduld niet om een spel af te sluiten. Ik weet het altijd weer te verknallen, Warcraft 3 heeft mij een hoop agressie opgeleverd bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ben er goed in. Ik wil het je wel leren hoor.
Toch niet weer die kanker playbook demo hequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
http://gamescom.eu.playstation.com/
Vanavond live van af 19:00
Pro evo crackhoer, zijn moeder gaat europa in dusquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:37 schreef DonRaja het volgende:
Weet je misschien in welke taal ze gaan praten?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
http://gamescom.eu.playstation.com/
Vanavond live van af 19:00
kankerallochtoonquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Pro evo crackhoer, zijn moeder gaat europa in dus
Company of Heroes en Generals zijn anders.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Valt niet te leren. Dat heeft mijn broertje ook al een poging gegeven. Ik kan de standaard handelingen uitvoeren maar heb het tactisch inzicht en vooral het geduld niet om een spel af te sluiten. Ik weet het altijd weer te verknallen, Warcraft 3 heeft mij een hoop agressie opgeleverd bijvoorbeeld
Het is in Duitsland duits denk ik? nee zou wel engels zijn.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Weet je misschien in welke taal ze gaan praten?
Waar komt je moeder vandaan danquote:
Op zich is dat Pro overbodig bij hoer, die zijn sowieso proquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Pro evo crackhoer, zijn moeder gaat europa in dus
Ik zag het staan in dat pdfje van gamescom ik heb 5 minuten vol ongeloof naar m'n scherm gekekenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:38 schreef Smoofie het volgende:
Al het nieuws valt in het niets als HL3 echt wordt aangekondigd. Fuck PS4, fuck X720. HL3Source 2
Komt een nieuwe generals uit hoorde ik van mijn broertje. Die ga ik wel een poging geven denk ik en dan maar hopen dat ik inmiddels wel weet hoe een potje te winnen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Company of Heroes en Generals zijn anders.
Total war game ook weer.
Trinidad & Tobagoquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Waar komt je moeder vandaan dan
Kings Questquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Komt een nieuwe generals uit hoorde ik van mijn broertje. Die ga ik wel een poging geven denk ik en dan maar hopen dat ik inmiddels wel weet hoe een potje te winnen.
TOen ik voor het eerst HL1 speelde in 1999 was het echtquote:
Ja, maar komt pas volgend jaar.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Komt een nieuwe generals uit hoorde ik van mijn broertje. Die ga ik wel een poging geven denk ik en dan maar hopen dat ik inmiddels wel weet hoe een potje te winnen.
Dat vond ik vroeger bij Age of Empires op school zo kut denk je lekker rustig je stadje te bouwen beetje boeren etc. ging je even buiten peukje roken kwam je terug was heel je stadje naar de tyfus.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Al die andere nooit gedaanquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
TOen ik voor het eerst HL1 speelde in 1999 was het echt. Half life 2 toen in november 2004 met CSS en Half-Life Source bundle was
. Orange box was
. Nu de volgende
.
Als het waar is, zal wel fake zijn.
kankeroorlogen altijdquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat vond ik vroeger bij Age of Empires op school zo kut denk je lekker rustig je stadje te bouwen beetje boeren etc. ging je even buiten peukje roken kwam je terug was heel je stadje naar de tyfus.
Vind ik ook. Excelsior is mede dankzij hem in de eredivisie gebleven.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:41 schreef SjaakBauer het volgende:
Dat Heerenveen is wel echt kankerdom geweest om die Roorda te laten gaan, blijf dat echt een bazenspeler vinden.
Settlers.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:42 schreef Saind het volgende:
[..]
kankeroorlogen altijd
beter anno, gewoon rustig stadje bouwen en vechten alleen als je daar zin in hebt
Ja... of dan denk je fucking goed bezig te zijn. Heb je zowaar een leger van 30 mannetjes, zegt je broertje 'Ik val nu aan' en blijk je binnen 5 minuten verloren te hebbenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat vond ik vroeger bij Age of Empires op school zo kut denk je lekker rustig je stadje te bouwen beetje boeren etc. ging je even buiten peukje roken kwam je terug was heel je stadje naar de tyfus.
Ben niet echt een Red Alert fan, vind het bouwen a la generals leuker.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:42 schreef Geo4kant het volgende:
Red Alert 2x10000000 duizend miljoen miljard.
Ik hoop het niet zeg laat het nog maar even bij de ps3 en de X360quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:40 schreef Geo4kant het volgende:
PS4 komt er aan was te verwachten nu helemaal nadenken of ik de PS3 dan weg doe of niet.
NEC heeft aardig middenveld met Sno, Roorda en Koolwijk. + baas Platje in de spitsquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vind ik ook. Excelsior is mede dankzij hem in de eredivisie gebleven.
Deel 3 had ik pas gekocht voor 5 euroquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:42 schreef Geo4kant het volgende:
Dat ook.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik hoop het niet zeg laat het nog maar even bij de ps3 en de X360
gaan nog prima mee.
Zero Hour > RA2 anytime in the day.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:42 schreef Geo4kant het volgende:
Neequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik hoop het niet zeg laat het nog maar even bij de ps3 en de X360
gaan nog prima mee.
Zero hour speel ik nog steeds af en toequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zero Hour > RA2 anytime in the day.
Aardig goedkope site http://www.dragoncomputers.nl/quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat ook.
Ik twijfel allemaal veel te hard, wil een TV voor op me kamer maar heb hem eigenlijk niet nodig.. maarja dan kan ik de PS3 boven aansluiten![]()
Maar wil ook een nieuwe PC.. (maar oude levert niks meer op natuurlijk) ..
Online?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zero hour speel ik nog steeds af en toe
Tournament islandquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Online?
2on2 Fallen Empire NO rulez
Gewoon zelf in elkaar zetten, altijd cheaperquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:46 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Aardig goedkope site http://www.dragoncomputers.nl/
Vergeleken met de PC zijn ze niets meer. Het houdt de ontwikkeling tegen voor multi-platform games voor de PC.quote:
Moet je ook maar alles over wetenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:48 schreef Saind het volgende:
[..]
Gewoon zelf in elkaar zetten, altijd cheaper
Bunkermapquote:
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:48 schreef DonRaja het volgende:
In het weekend krijgen we tropische temperaturen
Ik bestel niet bij gare internetshops, gewoon bij 4launchquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:46 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Aardig goedkope site http://www.dragoncomputers.nl/
Betrouwbaar hoor, maatje van me heeft hier ook besteld. Werd keurig netjes en snel geleverdquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik bestel niet bij gare internetshops, gewoon bij 4launch
Ja doen ze ook. Online niet meer, via LAN met wat vrienden vaak.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bunkermap
Maar online of niet? Ik hoorde ook zoiets dat ze een nieuwe Generals maken op de Frostbite II engine. Release ergens in 2013. Would be awesome.
Maar ik gooi nog steeds met veel plezier Fifa 12 erin als ik met mijn maten een potje ga spelen, dus waarom kan hij dan niet mee volgens jou? De klant (lees console gamers) vinden het nog allemaal prima.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Vergeleken met de PC zijn ze niets meer. Het houdt de ontwikkeling tegen voor multi-platform games voor de PC.
helegaar niet.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:48 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Moet je ook maar alles over weten
Ventilatorquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als het te warm voor je is, blijf je toch binnen bij de airco?
PC is bezig met een inhaalslag heh, grootst groeiende platform atm qua sales. En voor een FIFA game maak je geen nieuwe console, dat zijn pauper games man. Ik heb het over bijv. Crysis 2 die er minder uitzag dan Crysis 1(die in 2007 uitkwam) Omdat hij ook uitkwam voor de consoles.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Maar ik gooi nog steeds met veel plezier Fifa 12 erin als ik met mijn maten een potje ga spelen, dus waarom kan hij dan niet mee volgens jou? De klant (lees console gamers) vinden het nog allemaal prima.
Ok dus jullie zijn rijk, maar gewoon geblevenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
neejoh, vind ik lekkerder dan een airoc
Boeiend hoe het eruit ziet man. Zolang de klanten nog tevreden zijn met hoe het in elkaar zit en hoe het speelt zijn de consoles nog niet verouderd.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
PC is bezig met een inhaalslag heh, grootst groeiende platform atm qua sales. En voor een FIFA game maak je geen nieuwe console, dat zijn pauper games man. Ik heb het over bijv. Crysis 2 die er minder uitzag dan Crysis 1(die in 2007 uitkwam) Omdat hij ook uitkwam voor de consoles.
Ik ook (nog) nietquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:52 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
We rijden nou eenmaal niet allemaal een Evoque
Ik heb een gamend broertje dus heb al die spellen vast wel tot mijn beschikking. Skyrim ook nog even gespeeld maar mwa...quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:52 schreef Smoofie het volgende:
Ik speel nog Bf3 soms, CoD4, Skyrim, Borderlands, Css. Ligt eraan waaar ik zin in heb, maar niet meer zoveel als vroeger.
Maar dat zijn ze wel, veel console gamers, die meer dan FIFA spelen merken al dat de PC games er veel beter uitzien, en ook gewoon veel beter draaien(geen fps drops etc).quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Boeiend hoe het eruit ziet man. Zolang de klanten nog tevreden zijn met hoe het in elkaar zit en hoe het speelt zijn de consoles nog niet verouderd.
quote:Update: Dragon Age 3 and Half-Life 3 appearing on the Gamescom-compiled list of games at the show was "a mistake", the organisers have told Eurogamer.
mijn xbox staat in Eindhovenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:53 schreef mrstylo het volgende:
Ik heb al 6 maanden geen game aangeraakt.
Is gamen eigenlijk niet haram?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:53 schreef mrstylo het volgende:
Ik heb al 6 maanden geen game aangeraakt.
The witcher 2 isquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb een gamend broertje dus heb al die spellen vast wel tot mijn beschikking. Skyrim ook nog even gespeeld maar mwa...
arggghhhhh kutkutkutkutkut bron?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Maar dat zijn ze wel, veel console gamers, die meer dan FIFA spelen merken al dat de PC games er veel beter uitzien, en ook gewoon veel beter draaien(geen fps drops etc).
[..]![]()
_______!
Die van mij is kapot.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:54 schreef Saind het volgende:
[..]
mijn xbox staat in Eindhovengeen zin dat ding steeds mee te slepen
Sowieso shooters met een controllerquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:33 schreef napoleonfour het volgende:
ach ik speel nog steeds roller coaster tycoon 2 en simcity 3000. Schietspellen word ik frusti van en ga ik, net als steven, met controllers gooien.
Tegen de tijd dat ik die auto heb, komt er alweer een nieuwere versie uit vrees ikquote:
Daarom zal crossplatform online nooit werken, wilde ze doen met CS;GO. Maar PC gamers zijn zwaar in het voordeel qua reactiesnelheid enz.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sowieso shooters met een controller
Shooters = muis & keyboard
Dat had ik met PS3. Wat een miskoop was datquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:56 schreef Geo4kant het volgende:
Dat heb ik dus ook .. 3/4/5/6 maanden niet gamen en dan een maand heel veel, dan weer veel niks. Toch zonde want duur apparaat + games.
waarom duurt het zo lang? is ie van de trein gevallen?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ik die auto heb, komt er alweer een nieuwere versie uit vrees ik
Gamen doe je met een pilsje op de bank. Fuck muis toetsenbord.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sowieso shooters met een controller
Shooters = muis & keyboard
Ik speel niet alleen Fifa. Maar bijvoorbeeld The Witcher 2 en Skyrim vond ik ook gewoon prima te doen op de console. De graphics boeien mij vrij weinig en fps drops kijk ik wel een beetje doorheen. Nieuwe consoles zijn toch binnen een maand of 6 weer verouderd tegenover de PC, dan kun je het imo beter zo lang mogelijk uitstellen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Maar dat zijn ze wel, veel console gamers, die meer dan FIFA spelen merken al dat de PC games er veel beter uitzien, en ook gewoon veel beter draaien(geen fps drops etc).
Ik heb die inmiddels voor mijn vrouw gekocht, gewoon online via Bart Smit --> Dag later al in huisquote:
Pro gamen nietquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:56 schreef Saind het volgende:
[..]
Gamen doe je met een pilsje op de bank. Fuck muis toetsenbord.
Idd, draai je maar eens snel om @ ps of xboxquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Daarom zal crossplatform online nooit werken, wilde ze doen met CS;GO. Maar PC gamers zijn zwaar in het voordeel qua reactiesnelheid enz.
Is niet echt duur als bedenkt hoeveel je er mee speelt (in totaal). Veel goedkoper dan een bios film, voetbalwedstrijd en etc.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:56 schreef Geo4kant het volgende:
Dat heb ik dus ook .. 3/4/5/6 maanden niet gamen en dan een maand heel veel, dan weer veel niks. Toch zonde want duur apparaat + games.
Kerel die ik ken heeft voor z'n profielwerkstuk in 6vwo een ding gebouwd waarmee hij muis en toetsenbord kon gebruiken op z'n xbox. Zonder oefening een 3,6 K/D op CODquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Daarom zal crossplatform online nooit werken, wilde ze doen met CS;GO. Maar PC gamers zijn zwaar in het voordeel qua reactiesnelheid enz.
Maar je moet ook denken aan de PC gamers hehquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik speel niet alleen Fifa. Maar bijvoorbeeld The Witcher 2 en Skyrim vond ik ook gewoon prima te doen op de console. De graphics boeien mij vrij weinig en fps drops kijk ik wel een beetje doorheen. Nieuwe consoles zijn toch binnen een maand of 6 weer verouderd tegenover de PC, dan kun je het imo beter zo lang mogelijk uitstellen.
Ken je serieus dat verhaal nog niet?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:56 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
waarom duurt het zo lang? is ie van de trein gevallen?
ik zit hier niet 24/7quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ken je serieus dat verhaal nog niet?
Heb je hem niet ergens staan voor copypasta?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ken je serieus dat verhaal nog niet?
Sony sowieso niet.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Maar je moet ook denken aan de PC gamers heh.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:56 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
waarom duurt het zo lang? is ie van de trein gevallen?
Samenvatting:quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:58 schreef Saind het volgende:
[..]
Heb je hem niet ergens staan voor copypasta?
Krijg je gratis extra's nu?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Samenvatting:
Ze hebben de verkeerde auto gebouwd, met een levertijd van 6 maanden + 3 maanden voor spoed nieuwe bestelling komen we vanaf eind November op midden Augustus uit.
Hoezo niet wat valt er nog te verbeteren?quote:
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Samenvatting:
Ze hebben de verkeerde auto gebouwd, met een levertijd van 6 maanden + 3 maanden voor spoed nieuwe bestelling komen we vanaf eind November op midden Augustus uit.
Ontwikkelaars hebben ook wat in te brengen he.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Sony sowieso niet.MS weet ik eigenlijk niet hoe zij daarin staan.
Nog wel minder duur dan ik dacht eigenlijkquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:02 schreef DonRaja het volgende:
Trouwens wel grappig: De verkeerde (groene) Evoque staat nu in hun showroom voor 45.000, ik had een factuur voor 39.000. Ze gooien er dus zonder blikken of blozen 6.000 bovenop.
Die moeten vooral luisteren hoor.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ontwikkelaars hebben ook wat in te brengen he.
Is in België en ik heb geen 4wd genomen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:03 schreef Saind het volgende:
[..]
Nog wel minder duur dan ik dacht eigenlijk
Dat heb ik ook.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:56 schreef Geo4kant het volgende:
waarom niet?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is in België en ik heb geen 4wd genomen.
Dat denk jij. Valve heeft heel veel macht.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die moeten vooral luisteren hoor.
Ik snapte jouw post voor de edit al nietquote:
Ah ja België.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is in België en ik heb geen 4wd genomen.
Iddquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik snapte jouw post voor de edit al niet![]()
Als ik een sport had gekregen voor dezelfde prijs, was ik zelfs met een paarse auto de garage uitgereden...
Weet je zeker dat je met een paarse auto door tilly wil rijden?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik snapte jouw post voor de edit al niet![]()
Als ik een sport had gekregen voor dezelfde prijs, was ik zelfs met een paarse auto de garage uitgereden...
hij pullt het offquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:07 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je met een paarse auto door tilly wil rijden?
godverdomme dat boek, wat een baggerzooiquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:08 schreef Geo4kant het volgende:
JezusThe Hunger Games 2 uur en 22 min
Volgens mij echt zo'n wijven filmquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:08 schreef Geo4kant het volgende:
quote:Nieuwe presentatoren Shownieuws bekend
AMSTERDAM - Beau van Erven Dorens, Bridget Maasland, Hidde van Warmerdam en Jim Bakkum zijn de nieuwe presentatoren van het vernieuwe Shownieuws.
Dat bevestigt SBS dinsdag na eerdere geruchten aan NU.nl. Nieuw is dat zowel de vroege als de late editie door één persoon worden gepresenteerd, laat een woordvoerster van SBS6 weten.
Van Warmerdam en Bakkum gaan afwisselend een week lang de vroege editie presenteren. Van Erven Dorens en Maasland nemen de late editie voor hun rekening.
Hidde van Warmerdam is afkomstig van de Amsterdamse stadszender AT5. Zowel hij als Jim Bakkum zullen voor SBS6 ook andere programma's gaan presenteren. Welke dat zijn is nog niet bekend.
SBS6 hoopt vanaf september over te gaan op de nieuwe vorm van het entertainmentprogramma, maar een harde datum is er niet. "We zitten middenin een proces en zijn nu druk bezig de laatste puntjes op de i te zetten," aldus de zegsvrouw.
Eigen karakter
De uitzendingen van 19.20 uur en 22.55 uur zullen meer dan nu het geval is een eigen karakter krijgen. "De vroege editie is vooral gericht op nieuws, in de late editie is meer ruimte voor de hoofdrolspelers en deskundigen van dat nieuws."
Wat betreft de onderwerpen zal volgens de woordvoerster meer de nadruk komen te liggen op 'breed entertainment', zoals muziek, sport, film en lifestyle.
Bovendien zal Shownieuws in de nieuwe vorm volledig losgekoppeld zijn van Hart van Nederland, met een eigen studio en eigen presentatoren.
Gisteren gezien, een beetje een saaie combi tussen The Running Man en Harry Potterquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:08 schreef Geo4kant het volgende:
Die is wél tof.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:11 schreef Geo4kant het volgende:
Lijkt me ook een kut film ja, dan maar 50/50 naast Fok!.
Is ie al te koop?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:08 schreef Geo4kant het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben nu wel benieuwd maar wacht wel tot ik een BR quality kan downloaden.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:08 schreef Geo4kant het volgende:
Lord of the Ringsquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ben nu wel benieuwd maar wacht wel tot ik een BR quality kan downloaden.
Mensen hier nog aanraders voor goede films? Liefst met een redelijk verhaal erin voor de rest maakt het genre niet zoveel uit.
Geen, tenzij je Quakelive.com begint. Net nog een potje gespeeldquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Welke games kunnen wij nog meer samen spelen.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Is ie al te koop?Nee ik wist dat je trollde, zeker met die spoiler tag erbij is de grap sowieso al verraadde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar er zijn mensen die veel Bluerays kopen.
Dat is al een oudjequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:11 schreef Saind het volgende:
[..]
Die is wél tof.
Gister ook the Hudsucker proxy gekeken, best leuk
Hudsucker proxy dusquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mensen hier nog aanraders voor goede films? Liefst met een redelijk verhaal erin voor de rest maakt het genre niet zoveel uit.
Die is al uit in 1080 hoorquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Goodfellasquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:13 schreef Typisch het volgende:
[..]Die heb ik al iets te vaak gezien.
Mijn broertje koopt heel veel bluerays, ik downleen ze van het internet.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee ik wist dat je trollde, zeker met die spoiler tag erbij is de grap sowieso al verraadde.
Maar er zijn mensen die veel Bluerays kopen.
Vond deel 1 maar kut, terwijl ik alle 80s Schwarzenegger films bijvoorbeeld al 100x heb gezien.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:13 schreef SjaakBauer het volgende:
Nog 3 dagen en dan nieuwe Expandables![]()
Ooit gekocht (Nouja, m'n pa dan), zag hem liggen, zag Tim Rob(b)ins, zag gebroeders Coen, prima.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat is al een oudje![]()
Maar wel leuk inderdaad
Steven Seagal films, die zijn pas masterquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vond deel 1 maar kut tenzij ik alle 80s Schwarzenegger films bijvoorbeeld al 100x heb gezien.
Dat is toch die met de speelgoedfabrikant?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:14 schreef Saind het volgende:
[..]
Ooit gekocht (Nouja, m'n pa dan), zag hem liggen, zag Tim Rob(b)ins, zag gebroeders Coen, prima.
Bleek dat ik hem al eerder gezien had maar goed
Niet persé speelgoedfabrikant maar hij komt dan inderdaad met de hula hoop op gegeven momentquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat is toch die met de speelgdoefabrikant?
Ja het staat opzich wel tof in zo'n kastje.. maar is mij te duur, sowieso kijk ik films meestal maar 1x (laatste tijd wat meer dubbel omdat ik dan met maten kijk en ik hem al heb gezien). Maar veel films kijk je toch niet terug en juist die films komen ook elk jaar weer op TV.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mijn broertje koopt heel veel bluerays, ik downleen ze van het internet.
Ja... joepie met zijn dikke buik uit stilstand botten brekendquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:14 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Steven Seagal films, die zijn pas master
Ik kijk een film en verwijder het meteen weer.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja het staat opzich wel tof in zo'n kastje.. maar is mij te duur, sowieso kijk ik films meestal maar 1x (laatste tijd wat meer dubbel omdat ik dan met maten kijk en ik hem al heb gezien). Maar veel films kijk je toch niet terug en juist die films komen ook elk jaar weer op TV.
En de laatste 3 jaar is er zoveeeeel bagger uitgekomen..
Is al lang geleden dat ik die film zag, ik associeer hem eigenlijk op de een of andere manier met kerst...quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:15 schreef Saind het volgende:
[..]
Niet persé speelgoedfabrikant maar hij komt dan inderdaad met de hula hoop op gegeven moment
Pleur hem meestal op mijn externe schijf want maat van me komt regelmatig films halen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik kijk een film en verwijder het meteen weer.
Geen matt damonquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:16 schreef SjaakBauer het volgende:
Iemand al een torrent voor die nieuwe Bourne film?
Lekker, Cam kwaliteit kijkenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:16 schreef SjaakBauer het volgende:
Dat vind ik ook, en als ik een film opnieuw wil zien dan kan dat ook zonder schijfje...quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja het staat opzich wel tof in zo'n kastje.. maar is mij te duur, sowieso kijk ik films meestal maar 1x (laatste tijd wat meer dubbel omdat ik dan met maten kijk en ik hem al heb gezien). Maar veel films kijk je toch niet terug en juist die films komen ook elk jaar weer op TV.
En de laatste 3 jaar is er zoveeeeel bagger uitgekomen..
Nope, zal vast wel een TS of CAM zijn maar die shit kijk je toch niet..quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:16 schreef SjaakBauer het volgende:
GOede mooie film manquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gare film, misschien wel iets te gaar voor mijn doen.
Ik haat dat inderdaad.. leechen op de naam/concept met andere acteursquote:
ik kreeg Chernobyl Diariesquote:
Laatste film die ik zag met Seagal was Machetequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja... joepie met zijn dikke buik uit stilstand botten brekendNee dat zijn dan, hoewel ze op zich grappig zijn wel weer echte kut films
Ja daar heb ik dus mn WIndows back up op. En ik download alleen BRDs, dus dan raakt het nogal snel vol.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Pleur hem meestal op mijn externe schijf want maat van me komt regelmatig films halen.
Jep.. ik heb 'maar' 2.25 TB opslag ruimte en het is bijna elke week zoeken wat weg kan om ruimte te maken.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja daar heb ik dus mn WIndows back up op. En ik download alleen BRDs, dus dan raakt het nogal snel vol.
Ik kijk ook nauwelijks films, meer series.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:19 schreef Littlerabbit het volgende:
De laatste film die ik heb gezien is trouwens alweer ruim een maand geleden en dat enkel omdat ik met wat mensen naar de bioscoop ging. Ik luister wel veel muziek maar series en films kijken is het niet helemaal voor mij.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik kijk ook nauwelijks films, meer series.
Hier ook. Geen tijd voor.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:19 schreef Littlerabbit het volgende:
De laatste film die ik heb gezien is trouwens alweer ruim een maand geleden en dat enkel omdat ik met wat mensen naar de bioscoop ging. Ik luister wel veel muziek maar series en films kijken is het niet helemaal voor mij.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
vooral omdat er meer uur aan serie materiaal is dan aan goede films. Ik kijk wel bijna alle toffe films die uitkomenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik doe een goede mix. 60/40 ongeveer.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
batman zeker?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik kan niet stellen dat tijdgebrek bij mij een goede motivatiebron zou zijnquote:
Nee over 2 falende politieagenten die undercover moeten gaan op een highschoolquote:
Ik ook , maar een film van 1u30 is zo kort, gewoon té kort om goed te zijn.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:20 schreef Saind het volgende:
[..]
vooral omdat er meer uur aan serie materiaal is dan aan goede films. Ik kijk wel bijna alle toffe films die uitkomen
Dat is juist de kunst van goede films, en waarom ze vaak mooier zijn, of in ieder geval beter geregisseerd, dan series.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ook , maar een film van 1u30 is zo kort, gewoon té kort om goed te zijn.
The girl with the dragon tattoo.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:21 schreef Saind het volgende:
[..]
Dat is juist de kunst van goede films, en waarom ze vaak mooier zijn, of in ieder geval beter geregisseerd, dan series.
Ik wel, maar het is niet écht een meerwaarde. Het is leuk om wat meer te zien, maar zonder mis je niets.quote:
Die had ik, maar delete, maar moet hem eigenlijk nog een keer zien. Al denk ik dat het niks voor mij is.. lijkt me zo traag.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:22 schreef Smoofie het volgende:
[..]
The girl with the dragon tattoo.
En ik vind de plot ontwikkeling bij korte films vaak te mager :p.
Duurt ongeveer een uur langer toch? Dan is het echt bijna een dagtaak manquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik wil, maar het is niet écht een meerwaarde. Het is leuk om wat meer te zien, maar zonder mis je niets.
Best vermakelijk die film, wel verstand op 0.. het is dan ook wel een kinderfilm eigenlijkquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:22 schreef Lange_Lans het volgende:
Vette films koop en kijk ik op Bluray. Ik heb er volgens mij een stuk of 10.
De rest doe ik streamen via mijn mede8er kastje icm NAS.
Boven kijk ik voor het slapen gaan altijd een slaapverwekkende film. Die kijk ik dan in 20 delen. Nu ben ik Real Steel aan het kijken. Ik ben al ruim 3 weken aan het kijken en zit nu op 1 uur en 5 minuten.
49 min.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:23 schreef Saind het volgende:
[..]
Duurt ongeveer een uur langer toch? Dan is het echt bijna een dagtaak man
Ja, mij maakt traag niet uit, zolang het acteerwerk en plot maar goed is. Genre boeit me ook niets.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die had ik, maar delete, maar moet hem eigenlijk nog een keer zien. Al denk ik dat het niks voor mij is.. lijkt me zo traag.
Genre mij ook niet echtquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, mij maakt traag niet uit, zolang het acteerwerk en plot maar goed is. Genre boeit me ook niets.
Is toch een Engelse remake van Millennium?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die had ik, maar delete, maar moet hem eigenlijk nog een keer zien. Al denk ik dat het niks voor mij is.. lijkt me zo traag.
Mediaplayer ja. Speelt alles. Daarom deze gekozen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Best vermakelijk die film, wel verstand op 0.. het is dan ook wel een kinderfilm eigenlijk
Wat is een mede8er? Of mediaspeler? Wat voor iets heb je..
blijft hetzelfdequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:25 schreef RensAjacied het volgende:
Hier een Spotify expert? Als je van de free versie naar de Premium versie gaat moet je dan opnieuw beginnen of blijven je afspeellijsten hetzelfde? Anders moet ik al mijn nummers weer opnieuw opzoeken.
Ik kijk alles behalve thrillers.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, mij maakt traag niet uit, zolang het acteerwerk en plot maar goed is. Genre boeit me ook niets.
Jaquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is toch een Engelse remake van Millennium?
Alles met slecht gebruik van vuurwapens. Wat ervoor zorgt dat de helft van de films een hel voor me zijn.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:26 schreef Smoofie het volgende:
Waar ik me wel altijd aan kan ergeren is als iets historisch gezien niet klopt.
Zoals Gladiator, dat ze de Legionnaires verkeerd afbeelde en ook de vechtwijze enz verkeerd uitbeelde.
Dat heb ik bijvoorbeeld met Homeland. Zoveel foutjes, dat ik er niet naar kan kijken.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:26 schreef Smoofie het volgende:
Waar ik me wel altijd aan kan ergeren is als iets historisch gezien niet klopt.
Zoals Gladiator, dat ze de Legionnaires verkeerd afbeelde en ook de vechtwijze enz verkeerd uitbeelde.
quote:Moussa Dembélé lijkt Fulham dit jaar te gaan verlaten. De Belgische aanvaller, die in Londen veranderd is tot een centrale middenvelder, weet dat er interesse is van Manchester United en Real Madrid.
Dembélé, die in 2010 AZ verruildevoor Fulham, heeft zich vorig seizoen in de kijker gespeeld bij Real en Manchester United. Opmerkelijk is dat Dembélé nu gezien wordt als een middenvelder, waar die in de Eredivisie nog een van de gevaarlijkste aanvallers was. De 25-jarige Belg heeft zelfs al contract gehad met Real. "Ik weet het niet. Eigenlijk kan ik er niks over zeggen", is het mysterieuze antwoord van Dembélé. "Er is contact geweest tussen Real en mijn zaakwaarnemer. Ze hebben geïnformeerd, maar daar bleef het bij. Maar alles kan nog".
Dembélé kwam vorig jaar tot twee doelpunten in 36 duels. De Belg bereidt zich op dit moment voor op de oefeninterland tegen Nederland, die woensdagavond op de planning staat.
Lees verder: http://www.soccernews.nl/(...)t_Real#ixzz23WyMc2bZ
Wehkamp links werken hier nooit..quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:25 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Mediaplayer ja. Speelt alles. Daarom deze gekozen.
http://www.wehkamp.nl/bee(...)/C26_7F0_7F0_739434/
Of dat ze schieten met een wapen en bijv alles mis schietenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:27 schreef Saind het volgende:
[..]
Alles met slecht gebruik van vuurwapens. Wat ervoor zorgt dat de helft van de films een hel voor me zijn.
Ik schiet veel en ken wel veel van wapens, heb er ook veel gebruikt.
Kankerirritant.
Ook verkeerde terminologie. Mensen die "clips" zeggen tegen magazijnen![]()
Vooral dat andere films underrated zijn, zeker vergeleken met series. Die hebben allemaal superhoge scoresquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:26 schreef Smoofie het volgende:
Shawshank redemption is goed, maar hij is wel overrated op IMDB.
Films en munitiequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:27 schreef Saind het volgende:
[..]
Alles met slecht gebruik van vuurwapens. Wat ervoor zorgt dat de helft van de films een hel voor me zijn.
Ik schiet veel en ken wel veel van wapens, heb er ook veel gebruikt.
Kankerirritant.
Ook verkeerde terminologie. Mensen die "clips" zeggen tegen magazijnen![]()
Foutjes als wat?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat heb ik bijvoorbeeld met Homeland. Zoveel foutjes, dat ik er niet naar kan kijken.
dat zeg ik, daarom zijn alle films onkijkbaar voor mequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Films en munitie.. als er iets onrealistisch is ..
spellen zelf ook manquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Films en munitie.. als er iets onrealistisch is ..
Heatquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:29 schreef Saind het volgende:
[..]
dat zeg ik, daarom zijn alle films onkijkbaar voor me
Heat daarentegen
Dat vergelijken met een filmquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
spellen zelf ook manals je reload gaat er geen magazijn af maar gewoon het aantal kogels dat je nodig heb voor weer een volle
Zou wel kut zijn als je die magazijnen vol moet stoppen. Dat is echt een kutwerkjequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
spellen zelf ook manals je reload gaat er geen magazijn af maar gewoon het aantal kogels dat je nodig heb voor weer een volle
Toch vond ik dat een vette serie. Spannend. Veel plotwisselingen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat heb ik bijvoorbeeld met Homeland. Zoveel foutjes, dat ik er niet naar kan kijken.
Je praat liever over pr0n?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:30 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat een slechte slowchat vandaag... Games, series en films over geen van de 3 onderwerpen kan ik op niveau meepraten
wat danquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Heat
Als er 1 film een onrealistisch beeld geeft van een schiet scene dan is het Heat wel
Niet echt foutjes foutjes, maar ze brengen weer de Westerse beeld van Islam. Zonder een keer zelf in Afganistan te zijn geweest.quote:
Die schiet scene op straat. Volgens mij een beetje aan het einde van de film. Weet het niet zeker meer, viel halverwege in slaap.quote:
Dit ding speelt alles vlekkeloos af. Stream draadloos vanaf mijn laptop BR films. Wel een stevige router gekocht. Via de NAS bekabeld is natuurlijk soberzo geen probleem.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wehkamp links werken hier nooit..
144 euro is goed te doen..![]()
Ik zat ook te denken om een mediaspeler te kopen maar zat dan te denken aan een popcornhour maar dan ben je 250euro kwijt zonder hardeschijf dus 300+ euro.. beetje prijzig.
Met me laptop kan ik 720p streamen naar de Tv (af en toe en klein beetje lag) maar liefst wil ik gewoon 1080p afspelen ook grote bestanden tot 16GB vloeiend ..
Maar 1 aflevering op BNN (quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:30 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Toch vond ik dat een vette serie. Spannend. Veel plotwisselingen.
En wat is het "Westers" beeld?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:31 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Niet echt foutjes foutjes, maar ze brengen weer de Westerse beeld van Islam. Zonder een keer zelf in Afganistan te zijn geweest.
Ah ja er zijn wel wat fouten wat wapens betreft maarja als dat zij dat nodig vinden.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die schiet scene op straat. Volgens mij een beetje aan het einde van de film. Weet het niet zeker meer, viel halverwege in slaap.
Jessie Andrews.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb ik waarschijnlijk meer kijk uren aan dan films en series dit jaar.
Zoveel heeft het niet te maken met Afghanistan. Alleen eerste aflevering gezien ofzo?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:31 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Niet echt foutjes foutjes, maar ze brengen weer de Westerse beeld van Islam. Zonder een keer zelf in Afganistan te zijn geweest.
ik zie nergens dat ik een vergelijking maak? in films kan iedere goodguy perfect richten ook al heeft ie nog nooit geschotenquote:
Oke, dus je hebt er geen HDD inzitten?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dit ding speelt alles vlekkeloos af. Stream draadloos vanaf mijn laptop BR films. Wel een stevige router gekocht. Via de NAS bekabeld is natuurlijk soberzo geen probleem.
Dat alle moslims/Afghanen terroristen zijn.quote:
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:32 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Zoveel heeft het niet te maken met Afghanistan. Alleen eerste aflevering gezien ofzo?
Ja dus.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:32 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar 1 aflevering op BNN () gezien. Kon het niet waarderen.
In namen ben ik dan ook weer niet zo sterk... Wat ben ik eigenlijk nutteloos. En bedankt jongens nu ben ik depressiefquote:
Als je een film realistisch zou maken, dan is het ook geen kut aanquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:33 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik zie nergens dat ik een vergelijking maak? in films kan iedere goodguy perfect richten ook al heeft ie nog nooit geschoten.
Totaal niet. Verder in de serie zie je dat pas, er wordt juist geen stereotype westers beeld gevormd vind ik.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat alle moslims/Afghanen terroristen zijn.
[..]
[..]
Ja dus.
Dat viel wel mee in Homeland. Maar Afghanistan is ook best wel erg, er hoeft meer een comic over mohammed te zijn en ze gaan daar westerse mensen onthoofden.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat alle moslims/Afghanen terroristen zijn.
[..]
[..]
Ja dus.
Generation Killquote:
Voor verandering wel eigenlijk. Ik wil ook wel eens een slechte einde zien. Niet alleen waar het op het einde goed komt.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als je een film realistisch zou maken, dan is het ook geen kut aan
Nope. Heb een NAS bij mijn router staan. Ik krijg soms wel eens presentjes via mijn werk.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oke, dus je hebt er geen HDD inzitten?
Misschien eens naar kijken, 144 euro is goed te doen.
Is van de BBC toch?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat viel wel mee in Homeland. Maar Afghanistan is ook best wel erg, er hoeft meer een comic over mohammed te zijn en ze gaan daar westerse mensen onthoofden.
[..]
Generation Kill.
Overigens.
Rome
Enige serie die alles goed had.
Grave of the firefliesquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:35 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Voor verandering wel eigenlijk. Ik wil ook wel eens een slechte einde zien. Niet alleen waar het op het einde goed komt.
Die zijn er wel maar heel weinig ja.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:35 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Voor verandering wel eigenlijk. Ik wil ook wel eens een slechte einde zien. Niet alleen waar het op het einde goed komt.
Relaxtquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:35 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nope. Heb een NAS bij mijn router staan. Ik krijg soms wel eens presentjes via mijn werk.
Oh oké. Zal het een keer een kans geven dan.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:35 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Totaal niet. Verder in de serie zie je dat pas, er wordt juist geen stereotype westers beeld gevormd vind ik.
Allemaal bs. Niets klopt van die beelden. Allemaal beelden die ze herhalen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat viel wel mee in Homeland. Maar Afghanistan is ook best wel erg, er hoeft meer een comic over mohammed te zijn en ze gaan daar westerse mensen onthoofden.
Of een film waar je duurbetaalde hoofdrolspeler de hele film onherkenbaar spreekt.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die zijn er wel maar heel weinig ja.
Bijvoorbeeld War of the worlds had zo'n einde maar iedereen kotste daar op, ik vind het in het begin anticlimactisch maar daarna wel tof. Of gewoon films waar the good guy in sterft ofso.
quentin tarantino doet dat wel af en toe toch?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die zijn er wel maar heel weinig ja.
Bijvoorbeeld War of the worlds had zo'n einde maar iedereen kotste daar op, ik vind het in het begin anticlimactisch maar daarna wel tof. Of gewoon films waar the good guy in sterft ofso.
ah, bbc stopt sowieso wel veel tijd in het historisch correct maken van hun series.quote:
Daar kan ik echt niet tegen. Helemaal een Engelse accent bij bijvoorbeeld Leonardi DiCaprio.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:37 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Of een film waar je duurbetaalde hoofdrolspeler de hele film onherkenbaar spreekt.
Bron?. Nee grapje(doe je wel bij mij steeds als ik zoiets zeg trouwensquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Oh oké. Zal het een keer een kans geven dan.
[..]
Allemaal bs. Niets klopt van die beelden. Allemaal beelden die ze herhalen.
Ken personen die daar wonen en al die zogenaamde demonstraties gebeuren niet eens. Niemand kent daar een Deense cartoonist.
Appeltje eitje. Je bedient als het ware alles via je mediaplayer. Thuisdeling en een extra user aanmaken en gaan. Kind kan de was doen. Echt.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Relaxtnaja als het te streamen is over het netwerk is dat ook wel handig. (voor thuis) Moet ik alleen kijken hoe dat werkt want daar heb ik geen verstand van
In Afghanistan waren die protesten er dan ook niet (of minder massaal). De grote protesten waren in landen als Saudi-Arabië etc. De landen in de Arabische wereld die wel doorontwikkeld zijn en geen derdewereldland zijn.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Oh oké. Zal het een keer een kans geven dan.
[..]
Allemaal bs. Niets klopt van die beelden. Allemaal beelden die ze herhalen.
Ken personen die daar wonen en al die zogenaamde demonstraties gebeuren niet eens. Niemand kent daar een Deense cartoonist.
Ik bedoel eigenlijk Brad Pitt in Snatch.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Daar kan ik echt niet tegen. Helemaal een Engelse accent bij bijvoorbeeld Leonardi DiCaprio.
Ik zie er ook niet tegen opquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Appeltje eitje. Je bedient als het ware alles via je mediaplayer. Thuisdeling en een extra user aanmaken en gaan. Kind kan de was doen. Echt.
In afghanistan zijn ze sowieso barbaren, heeft niet alleen te maken met het feit dat ze moslim zijn, maar vooral hun cultuur enz.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:39 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
In Afghanistan waren die protesten er dan ook niet (of minder massaal). De grote protesten waren in landen als Saudi-Arabië etc. De landen in de Arabische wereld die wel doorontwikkeld zijn en geen derdewereldland zijn.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk Brad Pitt in Snatch.
Die shit is zo makkelijk te verzinnen. Die onthoofdingen zijn wel gebeurt maar sowieso om andere redenen. Je hoeft maar Amerikaans/Westers te zijn en de Taliban wilt je al dood.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Bron?. Nee grapje(doe je wel bij mij steeds als ik zoiets zeg trouwens).
Dus toen er zogenaamd Qurans in de fik waren gestoken in de US hadden de mensen van de UN zelf UN personeel onthoofd?
Ik vind Tarantino raar. Laatst kreeg ik mijzelf zover om dan toch een keer Pulp Fiction te kijken maar snap nog steeds niet waarom dat nou zo'n geweldige film is. Slecht is het niet hoor maar 1 van de beste ooit?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:37 schreef Saind het volgende:
[..]
quentin tarantino doet dat wel af en toe toch?
Hey, hey, rustig, hey, rustig aan, niet doenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind Tarantino raar. Laatst kreeg ik mijzelf zover om dan toch een keer Pulp Fiction te kijken maar snap nog steeds niet waarom dat nou zo'n geweldige film is. Slecht is het niet hoor maar 1 van de beste ooit?
In Saudi-Arabië durven niet veel te protesteren eigenlijk. Behalve wanneer overheid het goedkeurt.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:39 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
In Afghanistan waren die protesten er dan ook niet (of minder massaal). De grote protesten waren in landen als Saudi-Arabië etc. De landen in de Arabische wereld die wel doorontwikkeld zijn en geen derdewereldland zijn.
Dat had ik dus bij Requim for a dream.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind Tarantino raar. Laatst kreeg ik mijzelf zover om dan toch een keer Pulp Fiction te kijken maar snap nog steeds niet waarom dat nou zo'n geweldige film is. Slecht is het niet hoor maar 1 van de beste ooit?
Liggen tientallen, al dan niet honderden jaren achter op de wereld. Helaas trouwens, Afghanen die ik ken zijn totaal geen slechte mensen. Land is verneukt door oorlog en de Taliban.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
In afghanistan zijn ze sowieso barbaren, heeft niet alleen te maken met het feit dat ze moslim zijn, maar vooral hun cultuur enz.
Brad Pitt in Snatchquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:37 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Of een film waar je duurbetaalde hoofdrolspeler de hele film onherkenbaar spreekt.
In die player bedoel je? Dat weet ik niet. Kan vanavond wel even kijken. Neem aan dat er gewoon een normale schijf in kan. Die WD Green zijn wel aanzienlijk stiller.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik zie er ook niet tegen opdat lukt me vast wel.
Maar moeten kan er elke SATA2 schijf in? Of moet dat persee zo'n hoe heet dat nou stille eco/groene hddwant als ik een nieuwe PC haal kan ik wel een 250 of 500GB schijf uit deze PC halen.
Ken ik niet. Het aantal 'topfilms' wat ik heb gezien is waarschijnlijk op 1 hand te tellen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat had ik dus bij Requim for a dream.
meh kutfilmquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat had ik dus bij Requim for a dream.
Damn ja, daarom zag dat gastje er zo bekend uitquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:38 schreef Geo4kant het volgende:
Hey Guidetti zit in deze film en moet The Hunger Games gaan spelen
Niet alles is verzonnen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Die shit is zo makkelijk te verzinnen. Die onthoofdingen zijn wel gebeurt maar sowieso om andere redenen. Je hoeft maar Amerikaans/Westers te zijn en de Taliban wilt je al dood.
Die Koran verbranding van een priester uit een dorpje weet echt niemand iets van. Ze willen gewoon een beeld scheppen, zodat ze oorlog daar goed kunnen praten.
quote:
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk Brad Pitt in Snatch.
haha aludhoedje Xdquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Die shit is zo makkelijk te verzinnen. Die onthoofdingen zijn wel gebeurt maar sowieso om andere redenen. Je hoeft maar Amerikaans/Westers te zijn en de Taliban wilt je al dood.
Die Koran verbranding van een priester uit een dorpje weet echt niemand iets van. Ze willen gewoon een beeld scheppen, zodat ze oorlog daar goed kunnen praten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |