Zero hour speel ik nog steeds af en toequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zero Hour > RA2 anytime in the day.
Aardig goedkope site http://www.dragoncomputers.nl/quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat ook.
Ik twijfel allemaal veel te hard, wil een TV voor op me kamer maar heb hem eigenlijk niet nodig.. maarja dan kan ik de PS3 boven aansluiten![]()
Maar wil ook een nieuwe PC.. (maar oude levert niks meer op natuurlijk) ..
Online?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zero hour speel ik nog steeds af en toe
Tournament islandquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Online?
2on2 Fallen Empire NO rulez
Gewoon zelf in elkaar zetten, altijd cheaperquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:46 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Aardig goedkope site http://www.dragoncomputers.nl/
Vergeleken met de PC zijn ze niets meer. Het houdt de ontwikkeling tegen voor multi-platform games voor de PC.quote:
Moet je ook maar alles over wetenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:48 schreef Saind het volgende:
[..]
Gewoon zelf in elkaar zetten, altijd cheaper
Bunkermapquote:
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:48 schreef DonRaja het volgende:
In het weekend krijgen we tropische temperaturen
Ik bestel niet bij gare internetshops, gewoon bij 4launchquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:46 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Aardig goedkope site http://www.dragoncomputers.nl/
Betrouwbaar hoor, maatje van me heeft hier ook besteld. Werd keurig netjes en snel geleverdquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik bestel niet bij gare internetshops, gewoon bij 4launch
Ja doen ze ook. Online niet meer, via LAN met wat vrienden vaak.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bunkermap
Maar online of niet? Ik hoorde ook zoiets dat ze een nieuwe Generals maken op de Frostbite II engine. Release ergens in 2013. Would be awesome.
Maar ik gooi nog steeds met veel plezier Fifa 12 erin als ik met mijn maten een potje ga spelen, dus waarom kan hij dan niet mee volgens jou? De klant (lees console gamers) vinden het nog allemaal prima.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Vergeleken met de PC zijn ze niets meer. Het houdt de ontwikkeling tegen voor multi-platform games voor de PC.
helegaar niet.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:48 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Moet je ook maar alles over weten
Ventilatorquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als het te warm voor je is, blijf je toch binnen bij de airco?
PC is bezig met een inhaalslag heh, grootst groeiende platform atm qua sales. En voor een FIFA game maak je geen nieuwe console, dat zijn pauper games man. Ik heb het over bijv. Crysis 2 die er minder uitzag dan Crysis 1(die in 2007 uitkwam) Omdat hij ook uitkwam voor de consoles.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Maar ik gooi nog steeds met veel plezier Fifa 12 erin als ik met mijn maten een potje ga spelen, dus waarom kan hij dan niet mee volgens jou? De klant (lees console gamers) vinden het nog allemaal prima.
Ok dus jullie zijn rijk, maar gewoon geblevenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
neejoh, vind ik lekkerder dan een airoc
Boeiend hoe het eruit ziet man. Zolang de klanten nog tevreden zijn met hoe het in elkaar zit en hoe het speelt zijn de consoles nog niet verouderd.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
PC is bezig met een inhaalslag heh, grootst groeiende platform atm qua sales. En voor een FIFA game maak je geen nieuwe console, dat zijn pauper games man. Ik heb het over bijv. Crysis 2 die er minder uitzag dan Crysis 1(die in 2007 uitkwam) Omdat hij ook uitkwam voor de consoles.
Ik ook (nog) nietquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:52 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
We rijden nou eenmaal niet allemaal een Evoque
Ik heb een gamend broertje dus heb al die spellen vast wel tot mijn beschikking. Skyrim ook nog even gespeeld maar mwa...quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:52 schreef Smoofie het volgende:
Ik speel nog Bf3 soms, CoD4, Skyrim, Borderlands, Css. Ligt eraan waaar ik zin in heb, maar niet meer zoveel als vroeger.
Maar dat zijn ze wel, veel console gamers, die meer dan FIFA spelen merken al dat de PC games er veel beter uitzien, en ook gewoon veel beter draaien(geen fps drops etc).quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Boeiend hoe het eruit ziet man. Zolang de klanten nog tevreden zijn met hoe het in elkaar zit en hoe het speelt zijn de consoles nog niet verouderd.
quote:Update: Dragon Age 3 and Half-Life 3 appearing on the Gamescom-compiled list of games at the show was "a mistake", the organisers have told Eurogamer.
mijn xbox staat in Eindhovenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:53 schreef mrstylo het volgende:
Ik heb al 6 maanden geen game aangeraakt.
Is gamen eigenlijk niet haram?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:53 schreef mrstylo het volgende:
Ik heb al 6 maanden geen game aangeraakt.
The witcher 2 isquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb een gamend broertje dus heb al die spellen vast wel tot mijn beschikking. Skyrim ook nog even gespeeld maar mwa...
arggghhhhh kutkutkutkutkut bron?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Maar dat zijn ze wel, veel console gamers, die meer dan FIFA spelen merken al dat de PC games er veel beter uitzien, en ook gewoon veel beter draaien(geen fps drops etc).
[..]![]()
_______!
Die van mij is kapot.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:54 schreef Saind het volgende:
[..]
mijn xbox staat in Eindhovengeen zin dat ding steeds mee te slepen
Sowieso shooters met een controllerquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:33 schreef napoleonfour het volgende:
ach ik speel nog steeds roller coaster tycoon 2 en simcity 3000. Schietspellen word ik frusti van en ga ik, net als steven, met controllers gooien.
Tegen de tijd dat ik die auto heb, komt er alweer een nieuwere versie uit vrees ikquote:
Daarom zal crossplatform online nooit werken, wilde ze doen met CS;GO. Maar PC gamers zijn zwaar in het voordeel qua reactiesnelheid enz.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sowieso shooters met een controller
Shooters = muis & keyboard
Dat had ik met PS3. Wat een miskoop was datquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:56 schreef Geo4kant het volgende:
Dat heb ik dus ook .. 3/4/5/6 maanden niet gamen en dan een maand heel veel, dan weer veel niks. Toch zonde want duur apparaat + games.
waarom duurt het zo lang? is ie van de trein gevallen?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ik die auto heb, komt er alweer een nieuwere versie uit vrees ik
Gamen doe je met een pilsje op de bank. Fuck muis toetsenbord.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sowieso shooters met een controller
Shooters = muis & keyboard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |