quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:37 schreef DonRaja het volgende:
Wat is PEC nou weer, Pro Evolution Cricket?
Een club uit de Eredivisie?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:37 schreef DonRaja het volgende:
Valt niet te leren. Dat heeft mijn broertje ook al een poging gegeven. Ik kan de standaard handelingen uitvoeren maar heb het tactisch inzicht en vooral het geduld niet om een spel af te sluiten. Ik weet het altijd weer te verknallen, Warcraft 3 heeft mij een hoop agressie opgeleverd bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ben er goed in. Ik wil het je wel leren hoor.
Toch niet weer die kanker playbook demo hequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
http://gamescom.eu.playstation.com/
Vanavond live van af 19:00
Pro evo crackhoer, zijn moeder gaat europa in dusquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:37 schreef DonRaja het volgende:
Weet je misschien in welke taal ze gaan praten?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
http://gamescom.eu.playstation.com/
Vanavond live van af 19:00
kankerallochtoonquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Pro evo crackhoer, zijn moeder gaat europa in dus
Company of Heroes en Generals zijn anders.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Valt niet te leren. Dat heeft mijn broertje ook al een poging gegeven. Ik kan de standaard handelingen uitvoeren maar heb het tactisch inzicht en vooral het geduld niet om een spel af te sluiten. Ik weet het altijd weer te verknallen, Warcraft 3 heeft mij een hoop agressie opgeleverd bijvoorbeeld
Het is in Duitsland duits denk ik? nee zou wel engels zijn.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Weet je misschien in welke taal ze gaan praten?
Waar komt je moeder vandaan danquote:
Op zich is dat Pro overbodig bij hoer, die zijn sowieso proquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Pro evo crackhoer, zijn moeder gaat europa in dus
Ik zag het staan in dat pdfje van gamescom ik heb 5 minuten vol ongeloof naar m'n scherm gekekenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:38 schreef Smoofie het volgende:
Al het nieuws valt in het niets als HL3 echt wordt aangekondigd. Fuck PS4, fuck X720. HL3Source 2
Komt een nieuwe generals uit hoorde ik van mijn broertje. Die ga ik wel een poging geven denk ik en dan maar hopen dat ik inmiddels wel weet hoe een potje te winnen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Company of Heroes en Generals zijn anders.
Total war game ook weer.
Trinidad & Tobagoquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Waar komt je moeder vandaan dan
Kings Questquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Komt een nieuwe generals uit hoorde ik van mijn broertje. Die ga ik wel een poging geven denk ik en dan maar hopen dat ik inmiddels wel weet hoe een potje te winnen.
TOen ik voor het eerst HL1 speelde in 1999 was het echtquote:
Ja, maar komt pas volgend jaar.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Komt een nieuwe generals uit hoorde ik van mijn broertje. Die ga ik wel een poging geven denk ik en dan maar hopen dat ik inmiddels wel weet hoe een potje te winnen.
Dat vond ik vroeger bij Age of Empires op school zo kut denk je lekker rustig je stadje te bouwen beetje boeren etc. ging je even buiten peukje roken kwam je terug was heel je stadje naar de tyfus.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Al die andere nooit gedaanquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
TOen ik voor het eerst HL1 speelde in 1999 was het echt. Half life 2 toen in november 2004 met CSS en Half-Life Source bundle was
. Orange box was
. Nu de volgende
.
Als het waar is, zal wel fake zijn.
kankeroorlogen altijdquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat vond ik vroeger bij Age of Empires op school zo kut denk je lekker rustig je stadje te bouwen beetje boeren etc. ging je even buiten peukje roken kwam je terug was heel je stadje naar de tyfus.
Vind ik ook. Excelsior is mede dankzij hem in de eredivisie gebleven.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:41 schreef SjaakBauer het volgende:
Dat Heerenveen is wel echt kankerdom geweest om die Roorda te laten gaan, blijf dat echt een bazenspeler vinden.
Settlers.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:42 schreef Saind het volgende:
[..]
kankeroorlogen altijd
beter anno, gewoon rustig stadje bouwen en vechten alleen als je daar zin in hebt
Ja... of dan denk je fucking goed bezig te zijn. Heb je zowaar een leger van 30 mannetjes, zegt je broertje 'Ik val nu aan' en blijk je binnen 5 minuten verloren te hebbenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat vond ik vroeger bij Age of Empires op school zo kut denk je lekker rustig je stadje te bouwen beetje boeren etc. ging je even buiten peukje roken kwam je terug was heel je stadje naar de tyfus.
Ben niet echt een Red Alert fan, vind het bouwen a la generals leuker.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:42 schreef Geo4kant het volgende:
Red Alert 2x10000000 duizend miljoen miljard.
Ik hoop het niet zeg laat het nog maar even bij de ps3 en de X360quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:40 schreef Geo4kant het volgende:
PS4 komt er aan was te verwachten nu helemaal nadenken of ik de PS3 dan weg doe of niet.
NEC heeft aardig middenveld met Sno, Roorda en Koolwijk. + baas Platje in de spitsquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vind ik ook. Excelsior is mede dankzij hem in de eredivisie gebleven.
Deel 3 had ik pas gekocht voor 5 euroquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:42 schreef Geo4kant het volgende:
Dat ook.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik hoop het niet zeg laat het nog maar even bij de ps3 en de X360
gaan nog prima mee.
Zero Hour > RA2 anytime in the day.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:42 schreef Geo4kant het volgende:
Neequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik hoop het niet zeg laat het nog maar even bij de ps3 en de X360
gaan nog prima mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |