quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:37 schreef DonRaja het volgende:
Wat is PEC nou weer, Pro Evolution Cricket?
Een club uit de Eredivisie?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:37 schreef DonRaja het volgende:
Valt niet te leren. Dat heeft mijn broertje ook al een poging gegeven. Ik kan de standaard handelingen uitvoeren maar heb het tactisch inzicht en vooral het geduld niet om een spel af te sluiten. Ik weet het altijd weer te verknallen, Warcraft 3 heeft mij een hoop agressie opgeleverd bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ben er goed in. Ik wil het je wel leren hoor.
Toch niet weer die kanker playbook demo hequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
http://gamescom.eu.playstation.com/
Vanavond live van af 19:00
Pro evo crackhoer, zijn moeder gaat europa in dusquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:37 schreef DonRaja het volgende:
Weet je misschien in welke taal ze gaan praten?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
http://gamescom.eu.playstation.com/
Vanavond live van af 19:00
kankerallochtoonquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Pro evo crackhoer, zijn moeder gaat europa in dus
Company of Heroes en Generals zijn anders.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Valt niet te leren. Dat heeft mijn broertje ook al een poging gegeven. Ik kan de standaard handelingen uitvoeren maar heb het tactisch inzicht en vooral het geduld niet om een spel af te sluiten. Ik weet het altijd weer te verknallen, Warcraft 3 heeft mij een hoop agressie opgeleverd bijvoorbeeld
Het is in Duitsland duits denk ik? nee zou wel engels zijn.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Weet je misschien in welke taal ze gaan praten?
Waar komt je moeder vandaan danquote:
Op zich is dat Pro overbodig bij hoer, die zijn sowieso proquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Pro evo crackhoer, zijn moeder gaat europa in dus
Ik zag het staan in dat pdfje van gamescom ik heb 5 minuten vol ongeloof naar m'n scherm gekekenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:38 schreef Smoofie het volgende:
Al het nieuws valt in het niets als HL3 echt wordt aangekondigd. Fuck PS4, fuck X720. HL3Source 2
Komt een nieuwe generals uit hoorde ik van mijn broertje. Die ga ik wel een poging geven denk ik en dan maar hopen dat ik inmiddels wel weet hoe een potje te winnen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Company of Heroes en Generals zijn anders.
Total war game ook weer.
Trinidad & Tobagoquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Waar komt je moeder vandaan dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |