Zero hour speel ik nog steeds af en toequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zero Hour > RA2 anytime in the day.
Aardig goedkope site http://www.dragoncomputers.nl/quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat ook.
Ik twijfel allemaal veel te hard, wil een TV voor op me kamer maar heb hem eigenlijk niet nodig.. maarja dan kan ik de PS3 boven aansluiten![]()
Maar wil ook een nieuwe PC.. (maar oude levert niks meer op natuurlijk) ..
Online?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zero hour speel ik nog steeds af en toe
Tournament islandquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Online?
2on2 Fallen Empire NO rulez
Gewoon zelf in elkaar zetten, altijd cheaperquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:46 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Aardig goedkope site http://www.dragoncomputers.nl/
Vergeleken met de PC zijn ze niets meer. Het houdt de ontwikkeling tegen voor multi-platform games voor de PC.quote:
Moet je ook maar alles over wetenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:48 schreef Saind het volgende:
[..]
Gewoon zelf in elkaar zetten, altijd cheaper
Bunkermapquote:
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:48 schreef DonRaja het volgende:
In het weekend krijgen we tropische temperaturen
Ik bestel niet bij gare internetshops, gewoon bij 4launchquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:46 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Aardig goedkope site http://www.dragoncomputers.nl/
Betrouwbaar hoor, maatje van me heeft hier ook besteld. Werd keurig netjes en snel geleverdquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik bestel niet bij gare internetshops, gewoon bij 4launch
Ja doen ze ook. Online niet meer, via LAN met wat vrienden vaak.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bunkermap
Maar online of niet? Ik hoorde ook zoiets dat ze een nieuwe Generals maken op de Frostbite II engine. Release ergens in 2013. Would be awesome.
Maar ik gooi nog steeds met veel plezier Fifa 12 erin als ik met mijn maten een potje ga spelen, dus waarom kan hij dan niet mee volgens jou? De klant (lees console gamers) vinden het nog allemaal prima.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Vergeleken met de PC zijn ze niets meer. Het houdt de ontwikkeling tegen voor multi-platform games voor de PC.
helegaar niet.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:48 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Moet je ook maar alles over weten
Ventilatorquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als het te warm voor je is, blijf je toch binnen bij de airco?
PC is bezig met een inhaalslag heh, grootst groeiende platform atm qua sales. En voor een FIFA game maak je geen nieuwe console, dat zijn pauper games man. Ik heb het over bijv. Crysis 2 die er minder uitzag dan Crysis 1(die in 2007 uitkwam) Omdat hij ook uitkwam voor de consoles.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Maar ik gooi nog steeds met veel plezier Fifa 12 erin als ik met mijn maten een potje ga spelen, dus waarom kan hij dan niet mee volgens jou? De klant (lees console gamers) vinden het nog allemaal prima.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |