Maar 1 aflevering op BNN (quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:30 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Toch vond ik dat een vette serie. Spannend. Veel plotwisselingen.
En wat is het "Westers" beeld?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:31 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Niet echt foutjes foutjes, maar ze brengen weer de Westerse beeld van Islam. Zonder een keer zelf in Afganistan te zijn geweest.
Ah ja er zijn wel wat fouten wat wapens betreft maarja als dat zij dat nodig vinden.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die schiet scene op straat. Volgens mij een beetje aan het einde van de film. Weet het niet zeker meer, viel halverwege in slaap.
Jessie Andrews.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb ik waarschijnlijk meer kijk uren aan dan films en series dit jaar.
Zoveel heeft het niet te maken met Afghanistan. Alleen eerste aflevering gezien ofzo?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:31 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Niet echt foutjes foutjes, maar ze brengen weer de Westerse beeld van Islam. Zonder een keer zelf in Afganistan te zijn geweest.
ik zie nergens dat ik een vergelijking maak? in films kan iedere goodguy perfect richten ook al heeft ie nog nooit geschotenquote:
Oke, dus je hebt er geen HDD inzitten?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dit ding speelt alles vlekkeloos af. Stream draadloos vanaf mijn laptop BR films. Wel een stevige router gekocht. Via de NAS bekabeld is natuurlijk soberzo geen probleem.
Dat alle moslims/Afghanen terroristen zijn.quote:
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:32 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Zoveel heeft het niet te maken met Afghanistan. Alleen eerste aflevering gezien ofzo?
Ja dus.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:32 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar 1 aflevering op BNN () gezien. Kon het niet waarderen.
In namen ben ik dan ook weer niet zo sterk... Wat ben ik eigenlijk nutteloos. En bedankt jongens nu ben ik depressiefquote:
Als je een film realistisch zou maken, dan is het ook geen kut aanquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:33 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik zie nergens dat ik een vergelijking maak? in films kan iedere goodguy perfect richten ook al heeft ie nog nooit geschoten.
Totaal niet. Verder in de serie zie je dat pas, er wordt juist geen stereotype westers beeld gevormd vind ik.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat alle moslims/Afghanen terroristen zijn.
[..]
[..]
Ja dus.
Dat viel wel mee in Homeland. Maar Afghanistan is ook best wel erg, er hoeft meer een comic over mohammed te zijn en ze gaan daar westerse mensen onthoofden.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat alle moslims/Afghanen terroristen zijn.
[..]
[..]
Ja dus.
Generation Killquote:
Voor verandering wel eigenlijk. Ik wil ook wel eens een slechte einde zien. Niet alleen waar het op het einde goed komt.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als je een film realistisch zou maken, dan is het ook geen kut aan
Nope. Heb een NAS bij mijn router staan. Ik krijg soms wel eens presentjes via mijn werk.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oke, dus je hebt er geen HDD inzitten?
Misschien eens naar kijken, 144 euro is goed te doen.
Is van de BBC toch?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat viel wel mee in Homeland. Maar Afghanistan is ook best wel erg, er hoeft meer een comic over mohammed te zijn en ze gaan daar westerse mensen onthoofden.
[..]
Generation Kill.
Overigens.
Rome
Enige serie die alles goed had.
Grave of the firefliesquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:35 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Voor verandering wel eigenlijk. Ik wil ook wel eens een slechte einde zien. Niet alleen waar het op het einde goed komt.
Die zijn er wel maar heel weinig ja.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:35 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Voor verandering wel eigenlijk. Ik wil ook wel eens een slechte einde zien. Niet alleen waar het op het einde goed komt.
Relaxtquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:35 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nope. Heb een NAS bij mijn router staan. Ik krijg soms wel eens presentjes via mijn werk.
Oh oké. Zal het een keer een kans geven dan.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:35 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Totaal niet. Verder in de serie zie je dat pas, er wordt juist geen stereotype westers beeld gevormd vind ik.
Allemaal bs. Niets klopt van die beelden. Allemaal beelden die ze herhalen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat viel wel mee in Homeland. Maar Afghanistan is ook best wel erg, er hoeft meer een comic over mohammed te zijn en ze gaan daar westerse mensen onthoofden.
Of een film waar je duurbetaalde hoofdrolspeler de hele film onherkenbaar spreekt.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die zijn er wel maar heel weinig ja.
Bijvoorbeeld War of the worlds had zo'n einde maar iedereen kotste daar op, ik vind het in het begin anticlimactisch maar daarna wel tof. Of gewoon films waar the good guy in sterft ofso.
quentin tarantino doet dat wel af en toe toch?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die zijn er wel maar heel weinig ja.
Bijvoorbeeld War of the worlds had zo'n einde maar iedereen kotste daar op, ik vind het in het begin anticlimactisch maar daarna wel tof. Of gewoon films waar the good guy in sterft ofso.
ah, bbc stopt sowieso wel veel tijd in het historisch correct maken van hun series.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |