Alles met slecht gebruik van vuurwapens. Wat ervoor zorgt dat de helft van de films een hel voor me zijn.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:26 schreef Smoofie het volgende:
Waar ik me wel altijd aan kan ergeren is als iets historisch gezien niet klopt.
Zoals Gladiator, dat ze de Legionnaires verkeerd afbeelde en ook de vechtwijze enz verkeerd uitbeelde.
Dat heb ik bijvoorbeeld met Homeland. Zoveel foutjes, dat ik er niet naar kan kijken.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:26 schreef Smoofie het volgende:
Waar ik me wel altijd aan kan ergeren is als iets historisch gezien niet klopt.
Zoals Gladiator, dat ze de Legionnaires verkeerd afbeelde en ook de vechtwijze enz verkeerd uitbeelde.
quote:Moussa Dembélé lijkt Fulham dit jaar te gaan verlaten. De Belgische aanvaller, die in Londen veranderd is tot een centrale middenvelder, weet dat er interesse is van Manchester United en Real Madrid.
Dembélé, die in 2010 AZ verruildevoor Fulham, heeft zich vorig seizoen in de kijker gespeeld bij Real en Manchester United. Opmerkelijk is dat Dembélé nu gezien wordt als een middenvelder, waar die in de Eredivisie nog een van de gevaarlijkste aanvallers was. De 25-jarige Belg heeft zelfs al contract gehad met Real. "Ik weet het niet. Eigenlijk kan ik er niks over zeggen", is het mysterieuze antwoord van Dembélé. "Er is contact geweest tussen Real en mijn zaakwaarnemer. Ze hebben geïnformeerd, maar daar bleef het bij. Maar alles kan nog".
Dembélé kwam vorig jaar tot twee doelpunten in 36 duels. De Belg bereidt zich op dit moment voor op de oefeninterland tegen Nederland, die woensdagavond op de planning staat.
Lees verder: http://www.soccernews.nl/(...)t_Real#ixzz23WyMc2bZ
Wehkamp links werken hier nooit..quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:25 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Mediaplayer ja. Speelt alles. Daarom deze gekozen.
http://www.wehkamp.nl/bee(...)/C26_7F0_7F0_739434/
Of dat ze schieten met een wapen en bijv alles mis schietenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:27 schreef Saind het volgende:
[..]
Alles met slecht gebruik van vuurwapens. Wat ervoor zorgt dat de helft van de films een hel voor me zijn.
Ik schiet veel en ken wel veel van wapens, heb er ook veel gebruikt.
Kankerirritant.
Ook verkeerde terminologie. Mensen die "clips" zeggen tegen magazijnen![]()
Vooral dat andere films underrated zijn, zeker vergeleken met series. Die hebben allemaal superhoge scoresquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:26 schreef Smoofie het volgende:
Shawshank redemption is goed, maar hij is wel overrated op IMDB.
Films en munitiequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:27 schreef Saind het volgende:
[..]
Alles met slecht gebruik van vuurwapens. Wat ervoor zorgt dat de helft van de films een hel voor me zijn.
Ik schiet veel en ken wel veel van wapens, heb er ook veel gebruikt.
Kankerirritant.
Ook verkeerde terminologie. Mensen die "clips" zeggen tegen magazijnen![]()
Foutjes als wat?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat heb ik bijvoorbeeld met Homeland. Zoveel foutjes, dat ik er niet naar kan kijken.
dat zeg ik, daarom zijn alle films onkijkbaar voor mequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Films en munitie.. als er iets onrealistisch is ..
spellen zelf ook manquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Films en munitie.. als er iets onrealistisch is ..
Heatquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:29 schreef Saind het volgende:
[..]
dat zeg ik, daarom zijn alle films onkijkbaar voor me
Heat daarentegen
Dat vergelijken met een filmquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
spellen zelf ook manals je reload gaat er geen magazijn af maar gewoon het aantal kogels dat je nodig heb voor weer een volle
Zou wel kut zijn als je die magazijnen vol moet stoppen. Dat is echt een kutwerkjequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
spellen zelf ook manals je reload gaat er geen magazijn af maar gewoon het aantal kogels dat je nodig heb voor weer een volle
Toch vond ik dat een vette serie. Spannend. Veel plotwisselingen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat heb ik bijvoorbeeld met Homeland. Zoveel foutjes, dat ik er niet naar kan kijken.
Je praat liever over pr0n?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:30 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat een slechte slowchat vandaag... Games, series en films over geen van de 3 onderwerpen kan ik op niveau meepraten
wat danquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Heat
Als er 1 film een onrealistisch beeld geeft van een schiet scene dan is het Heat wel
Niet echt foutjes foutjes, maar ze brengen weer de Westerse beeld van Islam. Zonder een keer zelf in Afganistan te zijn geweest.quote:
Die schiet scene op straat. Volgens mij een beetje aan het einde van de film. Weet het niet zeker meer, viel halverwege in slaap.quote:
Dit ding speelt alles vlekkeloos af. Stream draadloos vanaf mijn laptop BR films. Wel een stevige router gekocht. Via de NAS bekabeld is natuurlijk soberzo geen probleem.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wehkamp links werken hier nooit..
144 euro is goed te doen..![]()
Ik zat ook te denken om een mediaspeler te kopen maar zat dan te denken aan een popcornhour maar dan ben je 250euro kwijt zonder hardeschijf dus 300+ euro.. beetje prijzig.
Met me laptop kan ik 720p streamen naar de Tv (af en toe en klein beetje lag) maar liefst wil ik gewoon 1080p afspelen ook grote bestanden tot 16GB vloeiend ..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |