Ik ook , maar een film van 1u30 is zo kort, gewoon té kort om goed te zijn.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:20 schreef Saind het volgende:
[..]
vooral omdat er meer uur aan serie materiaal is dan aan goede films. Ik kijk wel bijna alle toffe films die uitkomen
Dat is juist de kunst van goede films, en waarom ze vaak mooier zijn, of in ieder geval beter geregisseerd, dan series.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ook , maar een film van 1u30 is zo kort, gewoon té kort om goed te zijn.
The girl with the dragon tattoo.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:21 schreef Saind het volgende:
[..]
Dat is juist de kunst van goede films, en waarom ze vaak mooier zijn, of in ieder geval beter geregisseerd, dan series.
Ik wel, maar het is niet écht een meerwaarde. Het is leuk om wat meer te zien, maar zonder mis je niets.quote:
Die had ik, maar delete, maar moet hem eigenlijk nog een keer zien. Al denk ik dat het niks voor mij is.. lijkt me zo traag.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:22 schreef Smoofie het volgende:
[..]
The girl with the dragon tattoo.
En ik vind de plot ontwikkeling bij korte films vaak te mager :p.
Duurt ongeveer een uur langer toch? Dan is het echt bijna een dagtaak manquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik wil, maar het is niet écht een meerwaarde. Het is leuk om wat meer te zien, maar zonder mis je niets.
Best vermakelijk die film, wel verstand op 0.. het is dan ook wel een kinderfilm eigenlijkquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:22 schreef Lange_Lans het volgende:
Vette films koop en kijk ik op Bluray. Ik heb er volgens mij een stuk of 10.
De rest doe ik streamen via mijn mede8er kastje icm NAS.
Boven kijk ik voor het slapen gaan altijd een slaapverwekkende film. Die kijk ik dan in 20 delen. Nu ben ik Real Steel aan het kijken. Ik ben al ruim 3 weken aan het kijken en zit nu op 1 uur en 5 minuten.
49 min.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:23 schreef Saind het volgende:
[..]
Duurt ongeveer een uur langer toch? Dan is het echt bijna een dagtaak man
Ja, mij maakt traag niet uit, zolang het acteerwerk en plot maar goed is. Genre boeit me ook niets.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die had ik, maar delete, maar moet hem eigenlijk nog een keer zien. Al denk ik dat het niks voor mij is.. lijkt me zo traag.
Genre mij ook niet echtquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, mij maakt traag niet uit, zolang het acteerwerk en plot maar goed is. Genre boeit me ook niets.
Is toch een Engelse remake van Millennium?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die had ik, maar delete, maar moet hem eigenlijk nog een keer zien. Al denk ik dat het niks voor mij is.. lijkt me zo traag.
Mediaplayer ja. Speelt alles. Daarom deze gekozen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Best vermakelijk die film, wel verstand op 0.. het is dan ook wel een kinderfilm eigenlijk
Wat is een mede8er? Of mediaspeler? Wat voor iets heb je..
blijft hetzelfdequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:25 schreef RensAjacied het volgende:
Hier een Spotify expert? Als je van de free versie naar de Premium versie gaat moet je dan opnieuw beginnen of blijven je afspeellijsten hetzelfde? Anders moet ik al mijn nummers weer opnieuw opzoeken.
Ik kijk alles behalve thrillers.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, mij maakt traag niet uit, zolang het acteerwerk en plot maar goed is. Genre boeit me ook niets.
Jaquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is toch een Engelse remake van Millennium?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |