Dat denk jij. Valve heeft heel veel macht.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die moeten vooral luisteren hoor.
Ik snapte jouw post voor de edit al nietquote:
Ah ja België.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is in België en ik heb geen 4wd genomen.
Iddquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik snapte jouw post voor de edit al niet![]()
Als ik een sport had gekregen voor dezelfde prijs, was ik zelfs met een paarse auto de garage uitgereden...
Weet je zeker dat je met een paarse auto door tilly wil rijden?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik snapte jouw post voor de edit al niet![]()
Als ik een sport had gekregen voor dezelfde prijs, was ik zelfs met een paarse auto de garage uitgereden...
hij pullt het offquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:07 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je met een paarse auto door tilly wil rijden?
godverdomme dat boek, wat een baggerzooiquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:08 schreef Geo4kant het volgende:
JezusThe Hunger Games 2 uur en 22 min
Volgens mij echt zo'n wijven filmquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:08 schreef Geo4kant het volgende:
quote:Nieuwe presentatoren Shownieuws bekend
AMSTERDAM - Beau van Erven Dorens, Bridget Maasland, Hidde van Warmerdam en Jim Bakkum zijn de nieuwe presentatoren van het vernieuwe Shownieuws.
Dat bevestigt SBS dinsdag na eerdere geruchten aan NU.nl. Nieuw is dat zowel de vroege als de late editie door één persoon worden gepresenteerd, laat een woordvoerster van SBS6 weten.
Van Warmerdam en Bakkum gaan afwisselend een week lang de vroege editie presenteren. Van Erven Dorens en Maasland nemen de late editie voor hun rekening.
Hidde van Warmerdam is afkomstig van de Amsterdamse stadszender AT5. Zowel hij als Jim Bakkum zullen voor SBS6 ook andere programma's gaan presenteren. Welke dat zijn is nog niet bekend.
SBS6 hoopt vanaf september over te gaan op de nieuwe vorm van het entertainmentprogramma, maar een harde datum is er niet. "We zitten middenin een proces en zijn nu druk bezig de laatste puntjes op de i te zetten," aldus de zegsvrouw.
Eigen karakter
De uitzendingen van 19.20 uur en 22.55 uur zullen meer dan nu het geval is een eigen karakter krijgen. "De vroege editie is vooral gericht op nieuws, in de late editie is meer ruimte voor de hoofdrolspelers en deskundigen van dat nieuws."
Wat betreft de onderwerpen zal volgens de woordvoerster meer de nadruk komen te liggen op 'breed entertainment', zoals muziek, sport, film en lifestyle.
Bovendien zal Shownieuws in de nieuwe vorm volledig losgekoppeld zijn van Hart van Nederland, met een eigen studio en eigen presentatoren.
Gisteren gezien, een beetje een saaie combi tussen The Running Man en Harry Potterquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:08 schreef Geo4kant het volgende:
Die is wél tof.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:11 schreef Geo4kant het volgende:
Lijkt me ook een kut film ja, dan maar 50/50 naast Fok!.
Is ie al te koop?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:08 schreef Geo4kant het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben nu wel benieuwd maar wacht wel tot ik een BR quality kan downloaden.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:08 schreef Geo4kant het volgende:
Lord of the Ringsquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ben nu wel benieuwd maar wacht wel tot ik een BR quality kan downloaden.
Mensen hier nog aanraders voor goede films? Liefst met een redelijk verhaal erin voor de rest maakt het genre niet zoveel uit.
Geen, tenzij je Quakelive.com begint. Net nog een potje gespeeldquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Welke games kunnen wij nog meer samen spelen.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Is ie al te koop?Nee ik wist dat je trollde, zeker met die spoiler tag erbij is de grap sowieso al verraadde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar er zijn mensen die veel Bluerays kopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |