Dat is al een oudjequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:11 schreef Saind het volgende:
[..]
Die is wél tof.
Gister ook the Hudsucker proxy gekeken, best leuk
Hudsucker proxy dusquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ben nu wel benieuwd maar wacht wel tot ik een BR quality kan downloaden.
Mensen hier nog aanraders voor goede films? Liefst met een redelijk verhaal erin voor de rest maakt het genre niet zoveel uit.
Die is al uit in 1080 hoorquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ben nu wel benieuwd maar wacht wel tot ik een BR quality kan downloaden.
Mensen hier nog aanraders voor goede films? Liefst met een redelijk verhaal erin voor de rest maakt het genre niet zoveel uit.
Goodfellasquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:13 schreef Typisch het volgende:
[..]Die heb ik al iets te vaak gezien.
Mijn broertje koopt heel veel bluerays, ik downleen ze van het internet.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee ik wist dat je trollde, zeker met die spoiler tag erbij is de grap sowieso al verraadde.
Maar er zijn mensen die veel Bluerays kopen.
Vond deel 1 maar kut, terwijl ik alle 80s Schwarzenegger films bijvoorbeeld al 100x heb gezien.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:13 schreef SjaakBauer het volgende:
Nog 3 dagen en dan nieuwe Expandables![]()
Ooit gekocht (Nouja, m'n pa dan), zag hem liggen, zag Tim Rob(b)ins, zag gebroeders Coen, prima.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat is al een oudje![]()
Maar wel leuk inderdaad
Steven Seagal films, die zijn pas masterquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vond deel 1 maar kut tenzij ik alle 80s Schwarzenegger films bijvoorbeeld al 100x heb gezien.
Dat is toch die met de speelgoedfabrikant?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:14 schreef Saind het volgende:
[..]
Ooit gekocht (Nouja, m'n pa dan), zag hem liggen, zag Tim Rob(b)ins, zag gebroeders Coen, prima.
Bleek dat ik hem al eerder gezien had maar goed
Niet persé speelgoedfabrikant maar hij komt dan inderdaad met de hula hoop op gegeven momentquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat is toch die met de speelgdoefabrikant?
Ja het staat opzich wel tof in zo'n kastje.. maar is mij te duur, sowieso kijk ik films meestal maar 1x (laatste tijd wat meer dubbel omdat ik dan met maten kijk en ik hem al heb gezien). Maar veel films kijk je toch niet terug en juist die films komen ook elk jaar weer op TV.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mijn broertje koopt heel veel bluerays, ik downleen ze van het internet.
Ja... joepie met zijn dikke buik uit stilstand botten brekendquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:14 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Steven Seagal films, die zijn pas master
Ik kijk een film en verwijder het meteen weer.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja het staat opzich wel tof in zo'n kastje.. maar is mij te duur, sowieso kijk ik films meestal maar 1x (laatste tijd wat meer dubbel omdat ik dan met maten kijk en ik hem al heb gezien). Maar veel films kijk je toch niet terug en juist die films komen ook elk jaar weer op TV.
En de laatste 3 jaar is er zoveeeeel bagger uitgekomen..
Is al lang geleden dat ik die film zag, ik associeer hem eigenlijk op de een of andere manier met kerst...quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:15 schreef Saind het volgende:
[..]
Niet persé speelgoedfabrikant maar hij komt dan inderdaad met de hula hoop op gegeven moment
Pleur hem meestal op mijn externe schijf want maat van me komt regelmatig films halen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik kijk een film en verwijder het meteen weer.
Geen matt damonquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:16 schreef SjaakBauer het volgende:
Iemand al een torrent voor die nieuwe Bourne film?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |